°11°

179 8 3
                                    


NEYMAR P.O.V

Devojka je stvarno oštrog jezika, otišla je negde, verovatno je našla ono što je tražila, meni manje posla.
Zgodne devojke su prolazile pored mene, i verovatno me prepoznale, video sam njihova začudjena lica i iznenadjena takodje.
"Dobro bio si u pravu" čuo sam ženski glas i obratio pažnju na devojku koja je sela pored mene.
"Oho, poznajemo li se mi?" upitao sam je.
"Da poznajemo se, ja ne umem da se snadjem ovde uopšte i treba mi tvoja pomoć"
"Ja ne znam ko si ti, ali pošto sam velikodušan i nemam srca da te ostavim na sred grada pokazaću ti. A ti meni sad lepo kažeš hvala i glupa sam" rekao sam joj, tačnije na neki način sam hteo da je ucenim, ali samo sam hteo da joj dam do znanja da je bespomoćna.
"Nema šanse" rekla je drsko.
"Pa onda se nadam da ćeš do večeras uspeti da nađeš ono što već pola sata tražiš, osim ako te neki manijaci ne siluju, svakako moraš da nađeš dok ljude zapravo ne skontaju ko si zapravo ti, nadam se da ćeš naći način da dodješ kući" ovo je stvarno bila ucena.
"U redu, hvala ti i ako još uvek ništa nisi uradio, i ja sam glupa" rekla je mrzovoljno.
Upalio sam snimač glasa na telefonu ali da ona to zapravo ne vidi.
"Ponovi, nisam dobro čuo"
"Ja sam glupa i ne mogu da uradim ništa bez tvoje pomoći" rekla je i ja sam istog momenta ustao i isključio snima.

LUCIA P.O.V
Zapravo ima on ukusa,kao što sam i očekivala, pomogao mi je oko biranja stvari, stručno je prokomentarisao sve što sam probala.
I zadovoljna sam svime što sam kupila, ali logično da mu to neću reći.
"E sad imamo malih komplikacija" rekao je gledajući kuda vozi.
"Baš čudno da to kod tebe postoji" odgovorila sam.
"Sad idemo kod mene" rekao je.
"KO TI JE TO REKAO?" šokirano sam odreagovala.
"Pričao sam i sa Gerardom, slaže se sa tim. Ja moram da se istuširam i sredim a ti ćeš za to vreme imati društvo kod mene, i onda te vozim kući, i kupim tvog brata i mi idemo u provod"rekao je.
" Jel mene neko pitao da li se ja slažem sa tim? "
" Još uvek niko" odgovorio je i nasmejao se.
"Znaš šta, čekaću ja tebe ovde u autu" rekla sam.
"Ma daj šta ti je više, niko te tamo neće pojesti, još uvek ne ujedam" rekao je i perverzno se nasmejao.
"Jako si duhovit" rekla sam.
"Znam to i bez tvog mišljenja"
"Nemaš ti pojma kakvo ja mišljenje o tebi imam" rekla sam i isplazila se.
"Pa dobro, svako ima pravo na svoje mišljenje, mada me baš ne zanima šta misliš o meni, ti živiš sa tim, ne ja" rekao je i nasmejao se.
Moram priznati ovo je bilo nisko, izgleda da voli da se svadja sa mnom,a pored toga ima savršen osmeh i to baš nije važno.
"Stigli smo" rekao je i parkirao pored ogromne kuće, ja mislim da čak i on sam ne zna koliko soba ima u toj kući, zaljubila sam se u taj dvorac u kom on živi, dvorište je takođe ogromno.
"Jel sve okej, jel si ti to meni ostala bez teksta?" upitao je, a ja sam ga samo pogledala "pa ideš ili ostaješ tu?" upitao je i izašao iz auta.
Samo sam odmahnula glavom,što je značilo da ne izlazim.
Pustila sam muziku ali mi je i dalje bilo jako dosadno,prošlo je samo par minuta a ja sam se smorila.
Izašla sam iz auta, i ušla u dvorište, ima divnog psa koji je odmah potrčao prema meni,u kući je sedeo dečak plave kose koji me je pogledao i nasmejao se. "Ćao ja sam Davi Lucca" rekao je.
"Ja sam Lucia" rekla sam i sela pored njega kao što mi je pokazao rukom.
"Tata jel to tvoja devojka?" mali je upitao i pogledao kao vratima, okrenula sam se i ugledala narcisa sa peškirom oko struka.
"Nije sine" rekao je i nasmejao se. ON JE NJEMU TATA?
"A onda je to ona teta koju stalno gledaš na modnim revijama, zar ne?" mali je upitao.
"Aha znači tako? Ti mene potajno uhodiš?" rekla sam i nasmejala se.
"Davi ne lupaj. Idem ja da se spremim" rekao je i iznervirano me pogledao.
"Tata hoće ona sad da živi kod nas?"
"Možda jednog dana sine moj" nasmejao se i otišao.
"Hah nadaj se" i nasmejala sam se.
"Hoćeš da ti pokažem moju sobu?" upitao me je Davi.
"Pa, hajde" rekla sam i dala mu rukicu, a on me je vodio.
Kuća je savršena, da se ne lažemo. Ne bi izlazila iz nje nikada sigurna sam u to.
Uveo me je u sobu koja je bila sa ogromnim krevetom.
"Ovo je soba mog tate" rekao je, i tada se narcis pojavio, čak je i njegov parfem savršen.
"Vas dvoje se lepo slažete" rekao je.
"Kao što ja i ti nikad nećemo" odgovorila sam.
"Mi tek počinjemo da gradimo naš odnos, malena veruj mi da ćeš to tvoje mišljenje promeniti kad tad, a nećeš ni primetiti" nasmejao se i pomazio me po obrazu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BEZ TEBE -Neymar Jr.Where stories live. Discover now