Sisla sam dole kao sto smo se dogovorili i sacekala Gerarda,a do tada mi je Dolores pravila drustvo.
"Vi ste ona poznata Lucia? Moja cerka vas stalno gleda na televizoru,i prati vase revije" rekla je nasmejano.
"Ma nema potrebe da persirate,ja treba vama da persiram,i da..to sam ja. Koliko vasa cerka ima godina?" upitala sam je nasmejano.
"Molim te ,nemoj ni ti meni onda. Nisam navikla na to. Moja cerka ima 14.godina" pomazila me je po kosi.
"Strasno me podsecas na moju mamu,kao da sa njom pricam upravo sada" zagledala sam se u njene oci i izgovorila sve ovo.
"Slobodno me zovi mama u tom slucaju" nasmejala se.
"Onda hocu,mama" rekla sam nasmejano kada je Gerard sisao. Pozdravila sam se sa 'mamom' i izasla iz kuce sa njim.
"Prijatna zena" rekla sam dok sam sedala u auto.
"Rekla je mama da joj se javis kad budes imala vremena" dobacio je Gerard.
"Sto? Nesto se desilo?" upitala sam.
"Ona kaze da nije,mada cudno mi zvuci. Zvao sam je da dodje kod nas ,ali nije htela. Mislim da je to zbog Shakire" rekao je.
"Ali ona svakako nije tu"
"To sam i ja rekao..samo ne znam dokle ce da pravi dramu i da od moje zene pravi vesticu"
"Pusti je,nije je dobro upoznala jos uvek. Po meni je Shakira zena koju vise nigde niko nece moci da nadje,ali ona to ne shvata" rekla sam ,a on je klimnuo glavom.
"E izvini zbog onoga jutros..Obecavam da se vise nece nikada ponoviti" rekla sam a on je uhvatio moju ruku i poljubio je.
"Nema veze" dobacio je kratko.
Ostatak puta smo slusali muziku i pricali o nekim glupostima koje su nam padale napamet.
Kada smo konacno dosli na Barcin stadion ,zacudjeno sam gledala iz auta jer bas dugo nisam bila ,i shvatila sam koliko su ga sredili.
"Ajmo" rekao je Gerard,i naravno da nismo mogli da izadjemo iz auta zbog novinara i paparazza koji su postavljali hiljadu pitanja dok smo mi prolazili.
Usli smo na stadion i na tribinama su sedele samo Anto i njena deca ,i Sofia i njena deca. Primetila sam nasmejane izraze lica kada su me videle ,sisle su dole i pozdravile se sa mnom.
"Pozelela sam vas puno" rekla sam i izljubila i devojke i decu.
Do sada nisam napomenula da sam samo njih znala kada sam dolazila prosli put,od igraca sam znala samo Lea,Luisa i jos par njih.
"Covece nisi ni svesna koliko si se prolepsala" rekla mi je Sofia i zacudjeno me pogledala.
"Nemam reci" dodala je i nasmejala se.
"Jel si ugradjivala neke silikone,devojko?" upitala je Anto ,a ja sam samo odmahnula glavom jer sam uvek dobijala komentare da imam dobre obline ,ali stvarno nemam ni truncicu implatanta u sebi.
"Odmah smo devojku napale sa pitanjima ,kao da je dosla na konferenciju" udarila se Anto po glavi,a onda sam ja njima udelila kompliment jer stvarno izgledaju genijalno za svoje godine.
"Imas li decka?" upitale su me. A onda sam im ja objasnila moju situaciju sa muskim polom.Gerard POV .
Cim sam usao u svlacionicu ,momci su skocili na mene.
"Jel ti ono nova devojka?" upitao me je jedan od igraca ,cak nisam ni obracao paznju.
"Marc nam je rekao da danas tvoja sestra dolazi na trening,ona Lucia?"
"Jel to ona Lucia ,sto svi kazu da izgleda kao ziva vatra?"
Dobacivali su i postavljali pitanja ,a ja sam znao da ce biti ovako.
"Daj momci pustite coveka da dise ,ako nastavite ovako trebace mu reanimacija ili mozda lanac da ga zavezemo posto vec vidim kako mu para izlazi iz usiju. Fokusirajte se na utakmicu koja nam sledi. I da,ono gore na tribinama mu nije devojka nego sestra,i svoje perverzne misli sacuvajte za sebe" rekao je Leo i nakon ovoga svaki od momaka se vratio svom poslu.
"Hvala brate" rekao sam,a on je samo namignuo.
Kao i po obicaju u svlacionicu je poslednji Neymar usao pospano.
Otisao sam do kupatila ,ali sam ipak cuo sta su momci pricali.
"Neymar,jesi li video onu ribu na tribinama?" upitali su ga.
"Video sam samo Anto i Sofiu ,sa decom.." rekao je smoreno.
"Koga sam trebao da vidim?" upitao je.
"Dosla je Piqueova sestra. Ona Lucia ,sto je topmodel... znas kakva je zenska ...uff" rekao je Dani,jedino sam njegov glas prepoznao.
"Nemam pojma ko je to,nikad cuo" odgovorio je i ja sam izasao iz wc-a u tom trenutku tako da je nastala tisina...opet.
"Ljudi,mozete da pricate o mojoj sestri,ali pazite na recnik" rekao sam i krenuo na teren.
DU LIEST GERADE
BEZ TEBE -Neymar Jr.
FanfictionLucia je 20 godisnja devojka koja nakon bolnog raskida sa deckom kojeg je volela odlucuje da postane hladna prema muskom polu. Da li ce to 23-godisnji decko Neymar i ujedno najpoznatiji fudbaler uspeti to da promeni i natera mladu Luciu da svoje src...