°jutro°
Budim se i shvatam da sam u totalno nepoznatoj prostoriji. Uzela sam telefon u ruku i pogledala da je na ekranu pisala lokacija |Barselona|
Usla sam u kupatilo koje se nalazilo odmah pored moje sobe i obavila jutarnju higijenu.
"Lucia,gde si?" cula sam muski glas i pogledala prema vratima moje sobe dok sam drzala cetkicu za pranje zuba u ustima.
"Ovde" rekla sam punim ustima.
"Dobro jutro" rekao je Gerard i poljubio me u celo.
"I tebi" rekla sam i pogledala ga.
"Slusaj ,ja sada imam trening... da li si zainteresovana? Mislim bice tamo i Antonela i Sofia sa decom ,ako zelis cuj se sa njima pa da idemo" rekao je.
"Aj mogla sam ici ,ako one budu tamo" rekla sam i poslala poruku Antoneli.
Pogledala sam obavestenja na telefonu i shvatila da sam vec dobila poruku od Antonele.
"Jel si se cula sa njima?" usao je Gerard u sobu i pogledao me.
"Da,idem sa tobom na trening" rekla sam mrzovoljno.
"Pa to je sjajno. Samo se obuci pristojno ,i ovako ce ovi moji suigraci da polude za tobom. I docice posle treninga kod nas ,da znas " rekao je.
"Ahh,to je sjajno znati" kiselo sam se nasmejala.
"Ajmo da jedemo ,pa da se spremamo" rekao je Gerard i povukao me za ruku dole u kuhinju.
"Hej Dolores,upoznaj moju sestru Luciu. Lucia ovo je Dolores ona radi od skoro kod nas" rekao je i upoznao sa kucnom pomocnicom koja je bila malo starija ,ali jako prijatna zena. Nekako se moze reci da me je podsecala ma mamu.
"Lici na nasu mamu" rekla sam i nasmejala se kada je zena izasla iz kuhinje.
"Jel da? To sam i ja pomislio kada sam je prvi put video,ali mi Shakira rekla da lupam" rekao je i seo za sto.
"Ja sam zaboravila da pitam...kako su Milan i Sasa?" upitala sam ga ,a njemu se automatski pojavio osmeh na licu.
"Deca ko deca. Njih dvojica toliko po ponasanju podsecaju na tebe ,da nisi ni svesna koliko. Svaki put se iznenadim svakom njihovom koraku.Videces kad dodju" rekao je i nastavio da jede.
"Puno sam ih pozelela...jedva cekam ponovo da ih vidim" rekla sam "inace ,ne znam koliko si upucen ,Lidia je dobila drugo dete sa onim kretenom" rekla sam ,a on je pogledao u mene i namrstio se.
"Ta zena vise nije nasa sestra,i ti to znas odavno. Ukaljala je obraz nase porodice i otisla sa najgorim covekom koji je otelotvorenje djavola. Ne zasluzuje cak ni da je spomenemo" rekao je besno.
"Misli ti sta god hoces,ja znam da se ona vec sada kaje zbog toga. Neces valjda celog zivota biti besan na nju sto je pogresila.." rekla sam "svi gresimo" dobacila sam i videla da sam ga iznervirala.
"Takva greska se ne oprasta" rekao je.
Kada sam videla da sam ga skoro dovela do sloma zivaca prestala sam da spominjem nasu zaboravljenu sestru.
"Kada jedes ,ostavi sve tu Dolores ce da pospremi. Idi i obuci se ,cekam te ovde" rekao je i ustao od stola besno.
Okej sad mi je vec bilo krivo,brzi jezik od pameti kod retarda poput mene.
Uradila sam kao sto je Gerard rekao i otisla u svoju sobu. Prija mi ova promena mesta boravka,osecam se bolje..
Obukla sam crne farmerke pocepane na kolenima ,belu majicu i crni nikeov duks ,kao i bele nike airmax patike. Ponela sam i torbicu u koju sam stavljala najbitnije stvari. Vezala sam kosu u visoki rep i stavila malo maskare i nekoliko kapljica parfema.
Stavila sam naocare na glavu i izasla iz sobe.
KAMU SEDANG MEMBACA
BEZ TEBE -Neymar Jr.
Fiksi PenggemarLucia je 20 godisnja devojka koja nakon bolnog raskida sa deckom kojeg je volela odlucuje da postane hladna prema muskom polu. Da li ce to 23-godisnji decko Neymar i ujedno najpoznatiji fudbaler uspeti to da promeni i natera mladu Luciu da svoje src...