Zašto se on pojavio baš kada sam ga sanjala?
Verovatno je to slučajnost... Baš bi on namerno ušao u kuću od mog brata sa nadom da će me videti u donjem vešu.
Mučila su me razna pitanja u vezi sa onim narcisom, i egoistom.
Čula sam zvono na mom telefonu, bio je to moj menadžer Diego.
"Dobar dan Lucia, da li si ti to zaboravila na sve obaveze koje imaš, i na ceo svoj tim sa kojim radiš?" upitao je i nasmejao se kao što se moglo čuti.
"Dobar dan Diego, nemaš pojma koliko mi je ovde lepo, ali sve što je lepo ima kraj. Pa hajde reci, kada počinjemo da radimo?" upitala sam i duboko uzdahnula.
"Upravo sada smišljamo novi projekat za tebe, treba nam nešto sveže, bacamo se u nove vode, koje će te obezbediti za naredna dva života, ali isto tako i mene" rekao je, i ovo je kod njega bilo legendarno, želja za novcem.
"Jel nešto užasno?" rekla sam.
"Nije užasno, nego nešto najjače što ne možeš čak ni da zamisliš, javiću ti sve za par sati. Mogla bi polako da pakuješ kofere, ovde te čeka puno posla" rekao je.
"Ah, jednog dana ćeš mi platiti za svaki uništeni odmor" rekla sam nasmejano i prekinula.Očekivala sam Gerarda na vratima svakog trenutka kada uzela sam i postavila sto, da jede odmah kad se vrati sa treninga. Znam da je čudno da sam ja nešto uzela da radim, i ja se pitam na šta to sluti.
"Lucia, kući sam" čula sam muški glas, i videla Gerarda koji je bio primetno umoran.
"Ti si to meni postavila da jedem?" upitao je sa podignutom obrvom.
"Da, možda, ali ne navikavaj se na to" rekla sam nasmejano.
"Seko, nemoj da misliš da sam zaboravio" rekao je sa punim ustima.
"Znam da smo danas trebali da idemo u šoping, al dobro znaš kakav sam ja kad je to u pitanju, a i mislim da vidiš koliko sam umoran" rekao je, i to je stvarno bila istina, mrzi šoping.
"Znam, ne moraš da pričaš ništa" nasmejala sam se lažno, jer mi stvarno trebaju stvari nove.
"Ali sam zato angažovao nekog ko zaista ima ukusa, i ta osoba će te voziti i pomoći ti oko biranja stvari" rekao je nasmejano.
Iskreno, nisam mogla ni u šta da verujem. Nadala sam se da je ta osoba zapravo Marc, ali moglo bi to da bude bilo ko drugi, možda Antonela.
"Stvarno" rekla sam srećno.
"Da, i uskoro bi trebalo da dodje, idi spremaj se" rekao je, a ja sam ustala i zagrlila ga snažno, i otišla u sobu da nadjem stvari.30 minuta kasnije
"Lucia, požuri malo" čula sam Gerarda kako viče, pa sam ubrzala svoj proces spremanja.
Stavila sam malo maskare, sjaj za usne, i docrtala obrve. Uzela sam novac, spakovala u torbicu, i stavila parfema.
"Jel sam puno kasnila?" rekla sam ne obraćajući pažnju ko sedi sa Gerardom za stolom, kada sam podigla glavu shvatila sam da je to narcis.
Sada je već bilo kasno da odlažem šoping, i pravila sam se da je sve okej i ako sam u sebi gorela od besa.
"Ne kasniš uopšte" rekao je nasmejano narcis, ali u isto vreme je izgovorio onako podrugljivo.
"Super" rekla sam besno.
"Vreme je da krenemo, ako misliš da kupiš bilo šta" rekao je.
"Pa ljudi, ne znam šta da vam kažem, sem toga da se lepo provedete" rekao je Gerard i pozdravio se sa mnom,ne znam ni ja zašto ali smo išli Gerardovim autom.
U auto je vladala tišina, pojačavao je muziku, dok sam ja bila ta koja ju je utišavala.
"Koji je tebi djavo, zašto smanjuješ muziku?" upitao je iznervirano.
"Jer mi se može, zašto bi slušala glasnu muziku?"
"Kakav si ti nadžak" rekao je i nasmejao se.
"Nisam nadzak, ti si narcis"
Ceo put smo se svadjali i zato nam je trebalo 30 minuta do grada.
I dalje smo šetali kroz grad, i svadjali se, stavili smo oboje naočare da nas neko ne prepozna.
"Znaš šta, meni uopšte nije potrebna tvoja pomoć" i rekla sam besno.
"Sigurna si u to?"
"Da, sigurna sam" rekla sam, i ako pojma nemam gde se nalazi ta radnja koju sam snimila kad sam tek dolazila u Barselonu.
"U redu onda, snadji se" rekao je i okrenuo se, seo u kafić, kada mu je prišla konobarica, šarmantno je posmatrao i pričao sa njom, a ja sam još veći idiot, jer umesto da sam tražila tu radnju, ja sam gledala šta on radi sa konobaricom.Drama koju Lucia nije mogla ni da pretpostavi tek sada počinje, njen život će se zakomplikovati i okrenuti za 360°
ESTÁS LEYENDO
BEZ TEBE -Neymar Jr.
FanficLucia je 20 godisnja devojka koja nakon bolnog raskida sa deckom kojeg je volela odlucuje da postane hladna prema muskom polu. Da li ce to 23-godisnji decko Neymar i ujedno najpoznatiji fudbaler uspeti to da promeni i natera mladu Luciu da svoje src...