°8°

125 5 0
                                    

Sedeli smo tako nas dvoje dobrih sat vremena, pokazao je da ima smisao za humor, i to me je oduševilo.
Možda je stvarno pravo vreme da skinem paučinu sa očiju, i počnem da živim iz početka.
___________________
Dok je ona razmišljala da li je stvarno pametno da pruži priliku sebi i provede neko vreme sa Marcom nije ni znala šta je čeka
Kada shvati da se sudbina sa ljudima svakodnevno igra, shvatiće da je njena prošlost samo početak onoga što je čeka u budućnosti.
Životni put mlade Lucie je pun trnja, do sada je kroz to trnje išla sama, da li će se naći osoba koja će joj pokazati put koji vodi do vrha, ili jedan stepenik niže...
__________________

Trudila sam se da ne pokazujem toliko da mi prija njegovo prisustvo, jer se još uvek ne poznajemo dovoljno dobro. Pokušala sam da sakrijem to koliko mi je drago što sam posle toliko vremena pronašla osobu čije mi društvo prija i u čijem se društvu osećam sjajno. Već nekoliko dana provodimo vreme zajedno, dolazi kod nas svakog dana.
Odlučili smo da damo Dolores nekoliko slobodnih dana, jer se po njoj videlo svakog dana sve više da je umorna.
Gerard i ja smo sve radili, uz Marcovu pomoć.
Više od dve nedelje sam ovde, i stvarno se osećam bolje, trudim se da što manje vremena provodim u razmišljanju.
Ali to i dalje ne znači da mi baš ne padnu nikad na pamet stvari koje su mi se dešavale davno.
Polako stvari dolaze na svoje mesto, i drago mi je zbog toga. Barem mislim da je tako.
"Lucia?" čula sam glas mog brata.
'' Ej, udji'' rekla sam.
''Primetio sam da se malo bolje osećaš? '' upitao me je.
'' Moglo bi se tako reći, mislim za sada je tako''
''Mislim i da znam zbog koga je to tako'' rekao je i nasmejao se.
''O čemu ti pričaš? '' pravila sam se luda i ako sam znala na koga misli.
'' Kad smo već kod toga, uskoro će doći kod nas, treba da mi pomogne da napravim nešto u dvorištu '' rekao je.
'' Marc će doći uskoro? '' rekla sam ishitreno, a onda sam shvatila koliko sam glupa ispala. Gerard se okrenuo i počeo da se smeje i dobacio '' a ne znaš o kome se radi seko?'' rekao je i napustio moju sobu.
'' Mada ne brini se obostrano je'' Gerard se vratio u moju sobu samo kako bi to rekao s zatim izašao, a meni je trebalo malo više vremena da ja shvatim šta je on rekao, i kao grom iz vedra neba pojavio mi se osmeh na licu.

Sredila sam kosu i obukla se malo prikladnije.
Pričala sam sa Shakirom koja uskoro treba da se vrati kući.

'' Lucia? '' čula sam Marcov glas i brzo sišla dole, kada me je video, osmeh mu se refleksno pojavio na licu, kao i meni. Zagrlila sam ga kao i uvek što uradim kad ga vidim.
'' Kako si danas? '' upitao me je.
'' Odlično, a ti? ''
'' Sad se osećam kao nov čovek '' odgovorio je i seo.
Drago mi je što je tu, jer u njemu ne vidim samo nekog ko mi se svidja, nego i druga. Možda sam mu sve o meni rekla... i zbog toga sam ispala glupa, ali to je bio trenutak slabosti.

BEZ TEBE -Neymar Jr.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora