Az én nevem Park Jimin egy 22 éves modell aki csak a munkájának él amióta egy autó balesetben el veszítette a szüleit 3 éve. Az életem során soha sem voltam az a barátkozós típus mindig is szerettem az egyedül létet. Igy hát soha se voltak balrátaim de nem is kellet én mindig úgy éreztem hogy nincs szükségem rájuk. A suliban mindig kitűnő tanuló voltam én voltam az osztály nagy okosa és emiatt sokat piszkáltak és bántottak is. Igaz sok csaj akad rám még a mai napig a külsöm miatt de én sosem vonzodtam hozzájuk inkább az idősebb férfiak jöttek be de egyikük felé se mertem nyitni. Nincsenek testvéreim a nagy szüleimet nem ismertem soha sem így hát egyedül maradtam a világgal szemben. Az óta sikerült fel építenek a karrieremet és egy csodálatos otthont. Nagy konyha két fürdőszoba a háló szobám és két vendég szoba ha bár nincsenek barátaim nem is tudom minek van. Egy nagy csoda szép kilátást nyujtó terasz ahol minden napomat egy kávéval indítom.
Taehyung 23 éves az öltöztetöm és nagyon próbál rám nyomulni mert ö meleg de soha sem hagytam magam neki. Jisoonak hívják a 22 éves biszex sminkesem igaz nekem nem nagyon kell mert nincsenek bőr hibáim de mindig próbál rám pakolni egy kilónyi alapozot amit persze nem hagyok. Taehyung és Jisoo nagyon jól ki jönnek egymással így nagyon sokat beszélgetnek amikor engem öltözetetnek és nagyon idegesitöek tudnak lenni . Namjoon 26 éves a főnököm és igen ő is biszex aki mintegy főnök mindent le szar csak a diétákat pakolgatja elém. Yoonginak hívják a model társam aki 23 éves meleg és aki nem tudom miért de irigyel engem így soha sem szól hozzám ha nem muszály. Lisa 21 éves biszex a személyi edzőm aki úgy mint Jisoo folyton beszél az nem is gond de folyamatosan stiről engem ami már jobban zavar oké oké jó model vagyok és ugyan úgy mindenki lát engem de akkor is zavaró. Jin 29 éves meleg fotósom aki folyton zakalat folyamatosan a fotókat át küldözgetni nekem és szerintem neki is tetszem. Hoseok 22 éves szintén biszex egy régebbi ismerösöm nem hívom barátomnak de sokat beszélgetünk és ő is próbált már rám nyomulni de neki se hagyom magam. Jacksonnak hívják a ruha tervezöm aki 24 éves és igen biszex és folyton amikor találkozok vele arról áradozik nekem hogy milyen boldog a Mark nevű 20 éves barátjával és a kutyáikkal kivéve ha nem engem dícsérget amit már eléggé unok.
Van egy kutyám nekem is nagyon szeretem mondható a lelki társamnak a neve pedig Shine lány kutya és vele szoktam futni járni. Söulban lakok 3 éve és minden napom pontosan ugyan úgy telik reggel 5 órakkor kelek kikászálodok az ágyból és a fürdőbe igyekszek arcot és fogat mosni aztán ha végeztem akkor le megyek a konyhába inni egy pohár vizet nem nagyon szoktam már mostanába kávézni reggelente csak néha inkább teázok nem szoktam reggelizni csak néha csinálok magamnak egy salátát és ennyi. Aztán 6-kor szoktam el indulni a munka helyemre igaz csak 7-kor kezdek de mindig szeretek hamar fel öltözni és be állítani elöre a kamerákat és a fényekyet hogy amikorra Jin meg érkezik én rég rá várok. Mindin nap 4-kor végzek és utánna Shinevel megyek is futni aztán meg megyek az edzőterembe Lisához ahol kb 7-kor végzek is. Aztán haza megyek és csinálok valami vacsit és mentem aludni. Sosem szerettem a változást. De..... Ez vagyok én.
Sziasztok annyit szeretnék mondani hogy jó olvasás nem ütemezett idöbe fogom ki tenni a részeket de mindig meg próbálok majd sietni vele és bocsánat ha van valami helyesírási hibám igyekszek. Puszii 💜💜💜❤️ha kérdésetek van akkor nyugodtan írjátok le kommentben és ha szeretnétek csinálhazok olyan részt is amiben válaszolok rájuk ha olyan kérdések. ❤️❤️❤️❤️❤️Pusza
662 szó
YOU ARE READING
Lonely Pictures (Jikook) [szünetel]
FantasyEgy szomorú fiú szülök és igaz barátok nélkül. Csak a munkájának szenteli életét. Jó olvasás 💜piszaa elörrel is bocsi a helyesírási hibákért próbálok nem rontani puszta még egyszer💜💓❤️❤️❤️❤️ #sad 42. Helyezet 2019.08.28 #sad 50. Helyezet 2019.09...