20:48
Még mindig beszélgetek Yoongiékkal el mesélték hogy majd hova fonak menni nyaralni meg hogy van egy cicájuk akinek még nincs neve se ugy gondolták hogy az leszz hogy Chim az én bece nevem után. Nagyon sokat meg tudtam rolluk és örtem hogy meg találták egymárt. Hosokkal telo számot egyertetünk mert nekem meg változzot a telefon számom.
-mostmár fel tudlak majd hivni hogy mikor jössz el hozzánk egy vacsira- mosolygott Hosok mire én is ki vilantottam a fogaim. Indultam volna meg Jackson felé hogy meg beszéljük a következö ruhák stilusát mert ebbe szoktam neki segiteni. De valaki meg ragatta csuklom és oda huzzot egy csoporthoz ahol éppen beszélgetés mente a modellekröl és csak ott áltam míg Namjoon meg nem szolalt.
- Jimin nem modtam még de.. - nem hagytam hogy befejezze mert tudtam hogy mit akar mondani. - igen tudom... hogy Jin el költözki - hadartam el gyorsan mert menni akartam. - akkir azt is tudod hogy ki lesz az uj fotosod- mire bolintottam hogy hagy mennyek végre de nem hagyta. - akkor beszélgessetek egy kicsit ismerjétek meg egymást.-mosolygott mint aki.... Nem is tudom minek tudnám nevezni ezt.
-bocsánat de most nem tudok mert Jacksonnal kell beszélnem - hajoltam meg és indultam volba amikor megint meg szolal Nam. - akkor vidd Jungkookot is ha a ruhákrol beszélgettek bisztos neki is van egy két ötlete- huzta közelebb hozzám az említettet. Indultam is mire ö követett engem.
- amugy tényleg nem gond hogy le öntötelek? - hoztam fel a témát mire csak meg rázta a fejét és mosolygott tovább. Meg találatm Jacksont és meg is beszéltük a stilusokat amiket majd meg tervesz és mentem szolni Namnak hogy én léptem. De azt monta hogy vigyem magammal Jungkookot mert alig egy honapja lakik itt és mutassam már meg neki a várost mire csak meg forgattam szemeim és indultam is neki a városnak a nyakamon Jungkookkal aki folyton kérdezgetett rollam.
- miota élsz itt? Vannak tesvéreid? Van barátod vagy barátnöd? Hol laksz pontontosan? Vannak házi állataid? Hol laknak a szüleid? - ennél a kérdésnél azzonal meg áltam egy helyben és ezembe jutott hogy mi is történt és ki csordult egy könny csepp a szemeböl és le hajtottam a fejem. Mire észre vette hogy nem vagyok melete azzonal keresni kerdett a szemével hogy hová tüntem mire meg látott és futott oda hozzám hogy minden rendben van-e. Mire látta hogy nincs semmi se rendben erre meg ölet és el kezdett nyugtatgatni mire fel észleltem a karjai közöt folytak parkokba könyeim és éreztem hogy simogatja a hátam amire le nyugottam és el toltam magamtol.
-köszönöm - majd elindoltam és siri csöndben követett. Meg érkeztem a házamhoz és vettem elö a kolcsaimat mire meg köszörte mödötem a torkát és meg ugrottam.
-jézus te még itt vagy? - néztem rá ijedten mire m le hajtotta a fejét és el kezdett valamit sutogni de nem értettem hogy mit és meg kértem hogy handosabban légyszi.
- az gond hogy most jutott eszembe hogy a kulcsaim a másik ruhámba hagytam és az nincs nállam szóval.... - vakarta meg tarkoját és folytatta volna de bele vágtam a szavába.
- itt aludhatsz nyugottan - sóhaktottam egy gond terhelte és egy fáradtat egyszerre. Mire hortelen úgy mint tegnap Tae a nyakaamba ugott és ugrált az ajtoban és öt is be invitáltam majd le vettem a szmokingomat és engettem el magam elfelejtve hogy itt van Jungkook aki mwgint meg köszörte a torkát jöttem rá hogy az övelem tik ki csatova nyujtoszkodok elötte. Mire fel szalattam a szobámba hogy vegyek magamra egy kicsit nagyobb belebujos pulcsit meg ehy melegitöt és rohantam el hozzá visza aki még mindig az ajtoban ált és várt mire meg szolatam.
-gyere bejjeb nyufottan nem harapok érezd magad otthon és ha éhes vagy akkor szolj és dobok valamit össze neked - mosolyogam neki mire ö is köldöt egy kis mosolyt. - egyépként nem szertnél el fürdeni? - néztem végig rajta mire csak bolintott egyet. Rohantam keresni neki valami ruhát amiben aludhat majd oda adtam nek egy törölözövel együtt. Majd amikor végzett mentem én is.
-nem vagy éhes kérdeztem rá mert meg halottam hogy korog a gyomra.-de igen egy kicsit- mutatta ki nyuszi mosolyát és csuklojára fogva rándattam be a konyhába. Vettem ki a hütöböl egy szendvics hozá valoit amit össze is álitottam neki és oda tettem elé.
- jó éjtvágyat - ültem le mellé és figyeltem ahogy eszik és láttam hogy nagyon éhes ezért csunáltam nég egyet neki amikor meg ette el mostam a tányérját és mutattam neki három ajtot hogy válaszon.
-hol szeretnél aludni? Választhatsz de az egyik az én szobám de de nekem mindegy hogy hol alszok- nevettem fel. - jo akkor itt - mutatott rám mire ki kerekedt a szemem és el kedett nevetni - nyugi csak vicceltem nem fogol még valad aludni- válaszolt de a fülem mge akadt azon hogy "MÉG" ez meg hogy érti. Majd meg indult az egyik ajto felé és látam hogy az enyémet veszi célba. Én meg sohajtottam és kivántam neki egy jo északát és gyorsan mentem és még el mentem ku mosni aruhákat meg fel takaritan iegy kicsin a napaliba mert nem tudtam aludni
#.... #
0:13
Még mindig takaritgatok mert nincs más dolgom mikor is meg halom hogy Jungkook handosan nyuszurug mire ruhantam a szobám felé hogy meg tudja hogy mi a hond és ugy láttam hogy minden redben csak roszat álmodok és oda ültem az ágy szélére és el kezdtem simosatni mikorra ki nyitotta a szemeit és meg szolalt
- aludbál velem? - nézett rám bocsi remekkel mire csak bolintottam és ki mentem és le csukogattam akámpákat és vissza mentem hozzá de már rég mélyen aludt és ugy gondoltam hogy inkább nem csapok zajt és inkább be menetem az egyik vendég szobámba és ott feküdtem le.
Sziasztoj ez a rész ennyi lenne remélem teszett 💜❤️💜❤️💜
944 szó
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lonely Pictures (Jikook) [szünetel]
FantastikEgy szomorú fiú szülök és igaz barátok nélkül. Csak a munkájának szenteli életét. Jó olvasás 💜piszaa elörrel is bocsi a helyesírási hibákért próbálok nem rontani puszta még egyszer💜💓❤️❤️❤️❤️ #sad 42. Helyezet 2019.08.28 #sad 50. Helyezet 2019.09...