5:45Éppen Jacksonra vártam amikor hirtelen csörgött a telefonom ő volt az. Azt mondta hogy keressem meg Namjoont mert ö nem éri el és meg is kerestem.
-szia nam Jackson keresett téged nem ér el szóval... itt van tessék- nyújtottam a telomat neki.
Köszi hogy szoltál - mosolygott és a füléhez tette a telefont.
-igen mikor érsz ide? Mindjárt hat óra van és hétre ott kell lenünk. - kezdett fel háborodni mert Jackson azt mondta hogy csak fél hétre tud ide érni ami nem is tudom hogy miért baj.
-Namjoon hol is van ez a redezvény - kérdeztem tölle oldarra döltött fejjel.
A város másik oldalán- kezedett el idegeskedni. Én meg nagyra nyitott szemekkel néztem rá mert utálok késni vagy várakozni.
#.... #
6:25
Már én is mérgelödven néztem a fali órát amikor futástol lihegve futott be az ajton azzonal futottunk Nammal az öltözöbe és neki is áltunk öltözni. Már készen áltunk az idulásra és itt is volt a limuzin. Azzonal tövig nyomta a soför a gázt Namjoon szavára és majd le estem a az ülésröl körülbelül az amugy negyven peces utbol lett tizenöt perces és már be is mentünk az épületbe. Ott egy csomo modell és ruha tervezö volt és azonnal meg rohamohamoztak engem a kérdéseikkel.
-ügye maga Park Jimin? - kedte az eggyik mire csak bolintani tudtam.
-Miota is modelkedik? - szolalt meg egy márik. Éppen nyitottam a számat hogy válaszoljak de bele szolt egy harmagik is.
Menny a melkhas körméreted? És menyi a csipöd? Tevezhetek egy ruhát? - halmozott el. De szerencsére ekkor jöttek mögém Jacksonék és vállamra fogva hoztak oda
magukhoz de mutatni endem avalakinek.-szia a nevem Mr. Jeon Jungkook de hívj nyugottan Jungkooknak- nyujtotta felém a kezét és mielött meg fotam volna én is be mutakoztam.
-jo estét az én nevem pedik Park Jimin de gonodolom már tudta - mosolyogtam neki egy nagyot és kezet ráztam vele. Majd megint valaki meg rántotta a vállam most ez Yoongi volt.
-szia Jimin hogy vagy? - köszönt nekem egy aranyos vigyorral arcán.
-óh szia Yoongi én jol és te hogy érzed magad itt? - vissza mosolyogtam rá. - és amugy miért nem velünk jöttél? - kérdeztem rá.
-mert most egy másik helyröl jöttem egyenesen ide. - még nagyobb mosolyan az arcán karolta át vállamat és kezdett el magával húzni.
-be szeretnék mutatni valaki neked. - fordult felém én meg bolintottam egyet válaszul. - ö itt Hosok - mutatott rá már a mellete lévö urra akit már rég ismertem.
-á szia de rég látalak - ugrottam a nyakána egy ölelésre - én is rég látalak Chimchim hogy vagy. - ölelt vissza. Yoongi meg nagy szemmekel nézett rám.
-te... Te ismered őt? - nézett le döbenve- igenn egy jo ideje. - vilantottam egy fogas mosolyt - akkor had mutasan be a barátomat- csokolta szájon mire még boldogabb lettem.
- akkor hozok valami pezsgöt hogy meg ünnepeljük - forditottam nekik hátat. Már három pezsgövel indultam volna meg de valaki meg lökött és az elötem lévöre ömlöte a pezsgöt.
-na- nagyon s-sa-sajnálom bocsánat - probáltam segiteni amikor észre vett hogy kit is öntöttem le Mr. Jeon volt az. - elnézés bocsánat - nyultam egy szalavétáért és probáltam fel itatni az italat. Amikor fel néztem rá mert egy olyan jo fejjel magarabb volt nálam csak azt láttam hogy probálja leplezni mosolyát. Mire le sütöttem a szemeimet és el motyoktam még egy bocsántot. El indult a mosdó felé. Mire én is követtem hogy meg probáljak segiteni neki.
-én én tényleg sajnálom - hajtottam le a fejem elötte aki csak kuncogott egyet.
-nyugi semmi baj nem történt semmi- probált nyutatgatni. - de le öntöttem a szmokingját - néztem rá bánkodo szemekkel amikor ézre vettem hogy engem méreget. - egyépként miota is modelkedsz? - nézett végig rajtam még egyszer meg nyalva száját. Kicsit zavarba jöttem ami látszott is az arcomon mert el pirultam egy kicsit.
-há-három é-éve uram-kezetm el dadognig "mi ütött belém?". - m-mi-miért kérdezi? - kezdtem el izzadni.
-csak kérdeztem- meg emelve vállait. - hány éves vagy? - lépett eggyel közelebb.
-hu-hu-huszon ke-ke-kettő miért? - döltötem oldarra fejem.
- csak egy kicsit ismerkedek te nem tutad hogy Jin NewYork-ba fog utazni két évre? - ki kerekeddet a szemem és csak bámultam magam elé. - tényleg- döbbenten néztem fel íriszeibe nagy szemekkel mint egy gyerek akinek most montáj el hogy meg halt a kutyája.
-igen és nyugottan tegezz mert én leszek az uj fotosod nem monta Nam? - vilantotta ki nyuszi fogait.
-nem.... Nem monta - ráztam meg a fejem. - de amugy te hány éves vagy? - kérdeztem rá mert nem tudtam meg saccolni.
- huszonhárom.... De most megyek vissza beszélnem kell még Namjoonnal sziaa majd találkozunk - meg veregette a vállamat és indult is. Én meg még mindik magam elé bámultam hogy "most ez komoly?".
Sziasztok most ez ennyi lenne maly hozom a kövi részt puszii💜❤️💜❤️
777 szó
BINABASA MO ANG
Lonely Pictures (Jikook) [szünetel]
FantasyEgy szomorú fiú szülök és igaz barátok nélkül. Csak a munkájának szenteli életét. Jó olvasás 💜piszaa elörrel is bocsi a helyesírási hibákért próbálok nem rontani puszta még egyszer💜💓❤️❤️❤️❤️ #sad 42. Helyezet 2019.08.28 #sad 50. Helyezet 2019.09...