Part 1.

188 11 0
                                    

5:00 óra

Szól a telefonom hogy keljek és így is teszek. Megyek is a fürdőbe és el végzem a rutinom. És sietek le a konyhába adok kaját Shinenak és meg is csinálom a teámat ki ülök a teraszomra és azon gondolkozok hogy ma délután ha égeztem akkor el megyek a könyvesboltba és veszek egy pár könyvet mivel mostanába úgy se olvastam. Aztán fél is öltöztem egy sima fekete térnél szakadt farmert és egy fehér polonál döntöttem meg egy belebújós pulcsit is magamara veszek. Úgy döntöttem hogy út közbe be megyek az egyik kávézó a egy sütiért mert ma van Jisoo szülinapja igaz nem a barátom vagy ilyenek de akkor is a munka társam. Vettem egy darab gyertyát és egy szelet cheese cakeet és az egyik dohány boltba egy öngyújtót és indultam is a munka helyemre ahova hamarabb értem be mint Jisoo így gyorsan össze állítottam a "tortáját" és csak vártam. Össze raktam a kamera álványt és meg csináltam a fényeket már csak fel kell öltözek. De ekkor jött Namjoon.

-szia Jimin- köszönt én meg Meg ugrottam mert megijedtem

-jó reggelt Namjoon - köszöntem vissza - mit szeretnél? - kérdeztem közbe a fényeket állítgattan.

-csak annyit hogy holnap 7-kor lesz egy fashion találkozó ahol neked is meg kell jelened- lépett közelebb egy nagy vigyorral arcán.

-rendben de mit vegyek fel oda? - kérdeztem nagy szemekkel és egy kis kétségbe esset mosollyal a számon.

-azt majd Jackson fogja hozni holnap fél 6-kor - mondta egy nagyobb mosollyal ami már meg ijesztett egy kicsit.

-rendben akkor majd várom és köszönöm hogy szóltál és további szép napot- köszöntem neki és folytattam a készülödést a fotózáshoz.

-szívesen Jimin és neked is további szép napot - és le is mente. Aztán meg halottam Jisoo hangját hogy meg jött és hogy megy az öltözöbe és el kezdtem futni az öltözöbe hogy be elözzem de véletlen valaki fel buktatott. Gyorsan fel is álltam és egy nagy "bocsánat" után mentem is tovább és sikerült Jisoot be elöznöm így meg is gyújtotta a gyertyát és el kezdtem énekelni a boldog szülinapot a kezembe a süti el és akkor lépett be. Nagyon meg volt lepödve és meg is hatodott egy kicsit de el is fújta a gyertyát és a nyakamba ugrott egy pusziara és hogy meg köszönje a sütit.

- nagyon nagyon... Nagyon köszönöm Jimini- nagyon boldog volt egy nagy vigyorral az arcán adogatta a puszika és csak meg ötletem és el toltam magamtól és neki is álltunk készülödni és be toppant taehyung.

-szééép reggelt - ordította és futott hozzám adni egy ölelés és Jisoonak is. A kezébe egy ajándék társkéval amibe ki gondolta volna hogy egy GUCCI pulcsi volt amit Jisoonak hozott. El is kezdünk öltözni és mentem is fotozkodni mert jin is meg érkezzet.

#....#

16:00

-viszlát holnap Jin szép napot-köszöntem és ki is értem át épületböl. Indultam is a könyvesboltba és összesen hat darab könyvet vettem meg úgyis kb két hét múlva mindet ki olvasom és még be ugrottam az élelmiszerboltba is vettem otthonra egy pár cuccot kövülök két vörös bort is amit olvasáshoz szoktam inni néha néha. Amikor haza értem akkor el is pakoltam a cuccokat a hütöbe és a szekrénybe és vettem is át a futos ruhám és mentünk is futni Shinevel és útközben el mentem Jacksonhoz hogy meg kérdezzem hogy milyen ruhárol is van szó és azt mondta Hogy egy glitterrel tele csillogó szmoking lesz és egy fehér térnél szakadt farmer aminek nem túlságosan örtem mert utálom a glittert de ha muszály akkor muszály nem tudok tenni semmit ellen. És már haza felé tartottam amikor Shinee el kezdett nyüsziteni mert valami bele ment a lábába és azzonal meg is álltam szerencsére pont a házunk melet voltunk így ölbe be vittem és meg néztem a lábát és amit láttam le döbentett egy arany fülbe való volt gyémántokkal ki rakva ki is szettek a lábábol és le is fertötlenitetted a kutyám lábát. És ekkor jöttem rá hogy ma nem mentem edzeni azzonal a telomért nyúltam és hívtam is Lisát hogy bocsánatokkatl halmozzam el de azt mondta Lisa hogy ma nem is lett volna edzés és nagyon meg örültem ennek mert el tudtam kezdeni az egyik könyvet és az egyik bort is.

Sziasztok remélem tetszett ez a rész és nem sokára hozom a kövi részt 🥰❤️💜💜 pusza pusza szép napot

713 szó

Lonely Pictures (Jikook) [szünetel] Where stories live. Discover now