Part 9. (NAMJIN)

57 6 2
                                    

Jin prv.

Az utazáson napja

Éppenséggel Nammal megyek a repülö térre és beszélgetünk.

-szóval...? Mikor látogatsz meg? - kérdezek rá mosolyogva. - mivel meg ígérted édesem- igen édesem egy kis ideje együtt vagyunk de ezt senkise tudja.

-életem minél hamarabb nem birnék ki nélküled két hetet se de ezt te is tudod - tette kezét combomra. - nem sokára meg érkezünk készülj.

-okés szivem- teszem kezem kezére és simogatom azt. Szálltunk kifelé a csomagokkal együtt nagyon fog hiányozni de úgyis nemsokára majd meg látogat.

-okés életem nagyon vigyáz magadra és nagyon hiányozni fogsz de Nem sokára találkozunk addig mag még beszélünk meg minden okés? - puszil homlokomra.

-rendben édes de te is.... de még kérek egy  csókot hogy ki bírjam nélküled ezt a kis idöt - hajoltam ajkaira és kezdtem rajtuk mozogni és így ö is be szállt. Egyszerüen nem akartam el engedni de muszály volt levegö hiányában. Nagyon de nagyon hiányozni fog az a mézédes és puha ajkai de egy ideig be kell ezzel érnem.

-Meg várom míg el induljon a gép addig itt maradok veled - öleli át hátúlrol derekam és állát vállamra téve puszil bele fülembe.

-annyira szeretlek egyetlenem - csókolom meg megint. Ránézek a reptéri kiirásra ami azt jelzi hogy még van egy órám szóval ezt ki akarom használni. Leültünk egy padra és bele ültem ölébe szerelmemel tökéletes szemeiben elveszve hajol újra ajkaira. Mozgását követem és bele harapok alsó ajkába mire ö fel szánta enyémet beutat kért szájüregemben és én örömmel meg is adom azt. Nyelveink találkoznak egymással nem érdekem ha valaki meg néz minket vagy undorodik én szeretem öt és ö is engem.

Hosszad idö után el vált töllem levegö hiányában lihegve nézek egy anyukára aki undorodó arcot vágva takarja el kisfia szemelyit mire megvonom vállaimat. Nem igazán érdekelt mivel megéreztem szerelmem merevedését mire le tekintettem ágaskodó férfiasságra és elmosolyodtam. Felnéztem életemre mire egy perverz mosollyal megrántottam szemöldökömet. Kiszáltam öléböl és kezére fogva kezdem el húzni a közeli férfi WC-be.

-életem a csomagok kint vannak- szól rám párom.

-semmi gond nincs szívem gyorsan végzünk- húzom be az egyik fülébe. Csokolgatom míg le nem szenvedtem rolla nadrágját és boxerét. Rácsokolok két belsö combjára és fél nézek rá mire csak bólint egyet. Rámarkolo nemességére és kezdem rajta huzogatni fel-le kezemet és hallgatom ahogy sohjatozik. Rácsokolok makkjára és végig nyalok rajta mire sóhajt egy nagyobbat. Bekapom számba hosszát és kicsit még szívogatom aztán kezdek rajta mozogni számmal....

#....#

Már végeztem életem kényeztetésével és itt várunk a gépemre. Mivel húsz perc múlva indul így még adok egy utolsó csókot szerelmem ajjára és indulok el foglaló helyemet. Kicsit félek a repülétöl pedig már voltam egy párszor.

1 héttel késöbb

Tartjuk a kapcsolatot Nammal és minden nap beszélgetünk és ma fog meg látogatni amit nagyon várok.
Egy hétre jön így lesz egy kis idönk egymásra gondolom érted....

2 órával késöbb


Már itt van Namie és épp muffint készítek miközben beszélgetek vele.

-képzeld Jimin és Jungkook nagyon össze vannak melegedve és istenem Kook vett egy kutyust Jiminnek- tapsikolt mint egy fangörcsölö fan lány.

-miért mi van Shinevel? - szomordtam el- annyira aranyos kutya miért kell még egy?

-ohh.... Édesem nem tudsz rolla? - szomorodik mire kérdöen  rázom fejem. - hát tudod Shine meg halt el kellet altatni.. Sajnálom

-ohh szegény de legalább jobb helyen van és mi a neve az új kutyusnak? - készítem mosolyogni újra miközben kevertem be a tésztát.

- ha jól tudom akkor Bunny lett a neve egyébként aranyos egyik nap Jimin be hozta be mutatni az új családtagját vagyis..... - vett egy mély levegö t- hát az egyetlen családtagját - akarja taroját.

-jaj édesem montam már hogy egy kicsit közelebröl is meg ismerhetnénk hogy legalább legyen valaki akire tud támaszkodni mi letnénk az úgy nevezett családja. Tudod hogy én nagyon kedvelem öt és szeretem is legalább neki el mondjatnánk a kis titkunkat tudod hogy ö úgyse adja tovább és összébb tudnánk vele melegedni - gondolkozok hangosan és kezdem formákba önteni a muffin tésztát.

-nem is tudom szivecsjém ez nem rossz ötlet mikor haza értem el mondom neki de viszont te mikor is jössz haza szívem? - döli oldalra fejét.

-hát ügye az elején úgy alkudtuk le ezt az egész fotosdit hogy kettö - négy év között de mikor multhéten beszéltem az ügynökel azt monta hogy csak egy- két hónap mivel ugy gondolja hogy inkább a modelleket köldebé Koreába mivel ott több fotózásra szánt hely ban vagy tudjam is én hogy mit is módot szóval ja pár honap- vettem egy nagy és egyben fáradt sóhajt.

-okés szívem ennek nagyon örülök - mosolyog Namnam azokkal a kis gödröcskékkel olyan édes tud lenni- de most gyorsan fejezzük be a sütés és menjünk fürödni jó? - csak hevesen bolontogatok.

#....#

Muffin pipa
Kaja pipa
Most indulunk fürödni és úgy döntöttünk hogy most a kádban fogunk fürcsizni. A fürdöben van kabin de kád is szóval mindegy hogy melyiket is használjuk pontosan.

-édesem jöhetsz - hallom meg életem handját mivel ö el ment meg engedni a vizet én addig el mostam a villákat a tányérokat és a tésztás tálat.

-megyek - ordító neki vissza. Sietek is hozzá mire ö már a kádban ül és engem vár. Lassan el kezdem  "szexyn" öltözködni lefelé minden egyes ruhadarabot lassacskán egyesével veszek le. Beülve mellé azonnal ajkaira hajlok kezdem  izledetni öt. Lihegve le válok  tölle nézek mélyen szemeibe mellyek oly szépek hogy életem végéig nézném öket.

-szeretlek szívem - sutogja oda nekem.

-én is szeretlek életem - hintek még egy utolsó csokit ajkaira....


Hát ez a rész ennyi lenne remélem tetszik és szeretném be jelenteni hogy mots egy idöre szüneteltetni fogom ezt a storyit mivel nincs ihletem bocsássatok meg de ezért szeretnék el kezdeni egy másikat köszönöm még értéseteket puszaa 💓❣️♥️❤️❤️🥰🥰😍😍💙💚💝💝🥺🥺🥺🥺💓❣️❤️♥️❤️

942 szó

Lonely Pictures (Jikook) [szünetel] Where stories live. Discover now