Bu sabah yine uyandım. Her gün 'Acaba ne zaman öleceğim?' diye düşünmekten yoruldum. Aslında bana dışarıdan bakarsanız pek ölmek isteyen biri gibi durmuyorum. Daha çok hayatın tadını almış, neşeli, çılgın biri gibi duruyorum. Yani her insan gibi benim de bir maskem var.
Hayattan sıkılmamın bir sürü nedeni var aslına bakarsak. Bunların en başında gelen annem ve babam. Sürekli kavga ediyorlar ve bunun beni ne kadar etkilediklerini bilmiyorlar. Evet, bu beni her anlamda çok etkiliyor. Derslerimi, sosyal hayatımı ve en çok da psikolojimi. Diğer nedenlere bakacak olursak okul ve arkadaşlar. Sanırım 15 yaşındaki bir ergen için geçerli sebepler. Her genç kız gibi benim de hoşlandığım bir çocuk var ve herkes bunun yaşıma uygun olmadığını söylüyor. Olabilir fakat duygularımı ben yönetemem.
"Dünya! Hadi kızım servis geldi bak. Kaç kere dedim bekletme şu servisi diye sana?"
Annem her zamanki gibi bana bağırıyordu. Hemen kapının yanındaki siyah Nike çantamı alıp okul formamın üstüne lacivert kapşonlu sweatshirt'ümü giydim. Altımda siyah okul eteğim ve Vans ayakkabılarım vardı. Bu sene 9. Sınıfın ilk günüydü. Yeni bir şehre, İstanbul'a taşınmıştık babamın işi yüzünden. Çoğu kişi İstanbul gibi bir şehre taşındığı için sevinebilir fakat ben arkadaşlarımdan ve hoşlandığım çocuktan ayrılmıştım. Beni en çok üzen sebeplerden biri de buydu.
Annemin ikinci bir uyarısı üzerine hemen aşağı indim. Evimiz iki katlı müstakil evlerdendi. Daha önceden apartmanda yaşıyordum ve bu bana çok boğucu geliyordu.
İlk kez gördüğüm servisçi amcaya kısaca kendimi tanıttım. Adamın adı Haydar'dı. Tombik tombik yanakları ve tek kaşı onu çok tatlı gösteriyordu. Haydar Amca servise ilk beni alacağını, okula en uzak benim oturduğumu söyledi. Kafamı sallayıp en arkanın bir önündeki ikili koltuğa yerleştim. Kulaklıklarımı taktım ve Major Lazer'den 'Be Together' şarkısını dinlemeye başladım. Bu şarkı beni her zaman gaza getirir.
Haydar Amca sırayla herkesi evlerinin önünden aldı. Servis tamamen dolmuştu. Bir benim yanım boştu. Zaten kimse gelmez diye düşündüm. Sonuçta yarım saattir yoldaydık. Ben tam müziğe odaklanmıştım ki yanımdaki koltuğa bir şey oturmuş gibi hissettim. Sağ tarafıma öndüm ve benim yaşlarımda afet bir çocuğun yanıma oturduğunu gördüm. Çocuk ona baktığımı fark etti-zaten fark etmeseydi kör olduğundan şüphe ederdim. Sonuçta çocuğun ağzına kadar girmiştim. Sakince bana 'Merhaba' dedi. Bende utanıp önüme döndüm. Hiç aksiyona gerek yok. Zaten kalbim yerinden çıkacak gibi.
Oda bana "Sağarsın galiba duymadın mı 'MERHABA' dedim." Dedi. Bende omzumu silkip kafamı iyice cama çevirdim.
5 dakika geçti geçmedi kulaklığımın sağından ses gelmemeye başladı. Tekrar kafamı çevirdim. Kulaklığımın tekini takmıştı. Müzik zevkin güzelmiş dedi ve kalktı. Olamaz! Servis gelmişti ve... Dur bir dakika. Haydar Amca bile serviste yoktu. Servisten indim ve koşarak okula girdim. Sınıfım dün anneme mesaj olarak atılmıştı. Yani 9/A sınıfındaydım.
Acaba az önceki çocuk hangi sınıftaydı. Ya da basit düşünerek başlayalım. Çocuk kaçıncı sınıfa gidiyordu. Kafamda deli sorular 9/A sınıfının önüne gelmiştim bile.
Sanırım biraz geç kalmıştım. Her yer dolmuştu. Biraz daha dikkatli baktım ve En arka sırada bir kızın oturduğunu gördüm.
Çok sessizdi... Sessizler tehlikeli olur derler.
Ayakta ders işlemek imkansız olduğunu düşünerek kızın yanına gittim. Bana korkunç bakan ela gözleri 'Seni yanımda istemiyorum. Defol git!' der gibi bağırıyordu. Şimdi bu havayı yumuşatmak lazım.
"Selam" Bence gayet güzel bir başlangıç.
Kız yüzüme bön bön baktı ve sonunda "Otursana" diyebildi. Yanına oturdum ve elimi uzattım. Elime uzun uzun baktı ve "Ben kimseyle takılmam." Dedi. Fazla sert.
"Ne güzel işte bende ilk olurum dedim." Kız yüzüme sanki uzaylı olduğumu söylemişim gibi baktı. Sonra tekrar önüne döndü. Belki de ona fazla samimi gelmemişimdir. Farklı bir yöntem denerim bende.
"Masaj yapmamı ister misin bebeyim?"
"Sapık mısın yoksa mal mı?"
*Bad girl* takılıyordu demek. Biraz düşündüm ve "Hayır. Ne sapığım ne de mal. Ben Dünya'yım" diye cevapladım onu. Kız bana döndü ve "Ben de Güneş, pek memnun olamadım. Dedi. Wow bu kızı sevdim. Bence kesin ileride çok iyi arkadaş oluruz. İleriye gidebilirsek tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygularımı yönetemem
RomanceAçıklamasını siz yaparsınız. Bu hikayeyi gerçekleri göz önünde bulundurarak ve biraz da karakterleri kendime benzeterek yazdım. İyi okumalar :)