"Yavrum, iyi misin?"
Gözlerimi açtım. Yaşlı bir teyze beni uyandırmaya çalışıyordu. Hemen doğruldum. Başım feci şekilde ağrıyordu. Bir dakika... Ben neden buradayım?
Yaşlı teyze bana elini uzattı ve doğrulmama yardımcı oldu.
"Yavrum telefonun nerede? Annenleri arayalım, gelip alsınlar seni istersen?"
Ceplerimi yokladım ama telefonum yoktu. Çantam da yanımda değildi. Of ya. Ben daha neden burada olduğumu bilmiyorum.
İçime bir sıkıntı düşmüştü. Acaba annemler beni merak etmiş midir?
Yaşlı teyzeye "Telefonumu ve çantamı biri almış olabilir. Beni eve siz bırakır mısınız?" dedim. Yaşlı teyze gülümsedi ve beni arabasına bindirdi. Evi tarif ettim ve 5 dakika sonra oradaydık. Teşekkür ettim ve hemen eve girdim.
Hava kararmıştı. Evde kimse yoktu. En azından ev telefonumuz vardı. Annemleri arayıp nerede olduklarını sorabilirdim. Telefon uzun bir süre çaldı ve kapanmaya yakın sonunda açıldı.
-Alo?
-Alo anne neredesiniz siz?
-Kızım ben arkadaşlarımla iş yemeğine gittim. Sana mesaj attım. Görmedin mi?
-Yok. Görmedim. Babam nerede?
-Onun da acil işi çıktı. 2 gün yok. Haberin olsun tatlım. Neyse ben seni sonra ararım. Hoşçakal bir tanem.
-Sen de.
Anneme telefonumun çalındığını söyleyemezdim. Daha doğrusu kızar diye korkuyorum. En iyisi Ata'ya haber vermek. Gerçi onlar bana küs sanırım ama... Bir dakika. Şimdi hatırladım. Ben en son eve gelirken Kaan beni bayıltmıştı. Tabi ya. O zaman Ata beni anlayacaktır.
Ata'nın numarasını ezberlemişim. Garip.
Telefonu elime aldım ve tuşlara hızlıca bastım. Karşıdan gelen sesle anlamsız bir şekilde kalp atışlarım hızlandı.
-Alo?
Sesinin halinden onu uyandırdığım belli oluyordu.
-Şey... Selam Ata. Ben Dünya. Sanırım uyandırdım kusura bakma. Daha sonra ara-
-Bir şey mi oldu?
-Aslında özür dilemek istemiştim. Zaten siz haklıydınız. Kaan beni bayılttı ve telefonumla çantamı çaldı.
-Ne?! Ne zaman oldu bu?
-Bir yarım saat önce falan herhalde.
Sonra aklına bir şey gelmiş gibi tekrar durgunlaştı.
-Tamam. Sonra görüşürüz. Ve telefon kapandı.
Biliyorum bölüm kısa oldu ama yapacak bir şey yok.
LGS'ye çalışyordum ve zamanım yoktu. Artık daha fazla aktif olacağım. Oy vermeyi unutmayın.
Sevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygularımı yönetemem
RomansAçıklamasını siz yaparsınız. Bu hikayeyi gerçekleri göz önünde bulundurarak ve biraz da karakterleri kendime benzeterek yazdım. İyi okumalar :)