8.

401 19 75
                                    

Multimedya Inonono'cuğumun karakter şarkısı

Rock Lee sınıfa herkesten geç geldi ve herkes hayretle bakıyordu..
Rock Lee ve geç gelmek ve tahmin ettikleri gibi,bir şey olmuştu.

RL:Hey!arkadaşlar beni dinleyin!Kakashi-sensei okula geliyordu ve havalı yürümeye çalışırken kafasını çok kötü bir şekilde duvar kirişine çarptı.Onu Gai-sensei ile ambulansa götürdük.Şuan hastahanede ve tüm gün ders boş.

5 saniyelik Kakashi için saygı duruşu yapıldı ve sonra dersler boş olduğu için kudurmalar başladı.

Kızlar ayin yapar gibi bir çember oluşturmuştu bile..Sevdiceklerini izliyorlar,bazen de,hatta genellikle dedikodu yapıyorlardı.Onlara katılmak isterdim ama ilgi alanıma girmiyor.

O çemberde olmayan Temari'ye gözüm gittiğinde kardeşleri ve Shikamaru ile sohbet ettiğini gördüm.
Eğer evlenirseler onları tanıştıran kişi benim.Beni çocuklarına anlatacaklar oley.
Gaara ifadesiz dursa da bazen konuşuyor,Kankuro ise ortama iyi uyum sağlıyordu.

Yapacak bir şey bulamadığım için ilk iki ders uyudum.Sonra kitap okumaya başladım.

Huzurumu bozan şey Chouji'nin hoca geliyor alarmı oldu.Ve boş dersimize Gai-sensei geldi.Hepimiz buna çok mutlu olduk tabii.
Ve geldiği gibi bunalıp bizi dışarıya çıkardı.
En güzeli de saklambaç oynamamıza karar verdi -_-

Benim ruhum hâlâ orada değildi ama ebenin Shino olduğunu öğrenmiştim.
Okulun balkonuna çıktım ve neyse ki kimse yoktu.Yukarıdan patron gibi oyunu izliyordum.

*Birkaç dakika sonra*
-Burada durabilir miyim-dattebayo?
Diyerek Naruto yanıma geldi.Bunu sevimli bir ses tonuyla sormuştu.
-Tabii ama burayı nereden buldun?
-Normalde şurada duran ağacın üzerindeydim ancak şuan ebe Hinata  ve kendime daha korunaklı bir yer bulmak istedim.Çünkü Hinata beni kokumdan bile bulabilir.
Okulun içine girdim ve 10 dakikadır tuvaletler dışında(tuvaletler yasak) bir yer arayarak,sonunda buraya geldim.
T:Sanırım bizi bulmaları epey sürecek.
-Cips ister misin?
-Olur,kola da alabilir misin kantinden?
-Tamamdır,hemen geliyorum.

Naruto ile uzun bir süre sohbet ettik.Oyun artık ilgimizi çekmiyordu.Bana Hinata'yla bağlanmalarından da bahsetti.
Duyduğumuz bir zil sesi daha kulağımızı deldi.
-Bu çalan kaçıncı zil?
-Saymadım.
-Ben de saymadım.Acaba ders bitmiş midir?
-Bilmem.

İki ders kadar geç kalarak bir ilke imza atmış olduk.Oyunda başlarına gelen komik şeyleri anlattılar.

Shikamaru birkaç kişiyi ebelemiş ancak koşmaya zahmet etmek istemediği için uzun bir süre ebe kalmış.
Lee ise işi çok ciddiye alarak okuldan dışarıya koşup gelmiş
Neji ise ebe olduğunda kimseyi ebelemeye çalışmamış tuvalet yapma pozisyonunda oturup beklemiş,o yüzden sıkıntıdan gönüllü ebe olmuşlar.

Çok sıkıcı oldu sorry,başım çok ağrıyor


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Konoha High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin