Jennie
Matematik dersinde zil çalınca kızları da alıp hızlıca kantine indim. Tahmin ettiğim gibi Jungkook ve arkadaşları oradaydı.
Kızlarla yanlarına gittik ve masalarına oturduk.
Zil çalınca basketbol maçı olduğundan hep beraber spor salonuna gitmeye başladık.
Maçta ara verilmişti ve Jiminler öndeydi. Tebrik etmek için soyunma odasına gittik.
Soyunma odasına girdiğimizde hepsinin bakışları bize dönmüştü.
"Tebrik ederim" dedi Rose ve Jimin'e sarıldı. Nedense kalbimin kırıldığını hissttim.
"Sen tebrik etmeyecek misin Jennie" dedi Jungkook. Hızla ona sarıldım. "Tebrik ederim" dedim. Jimin'e baktığımda yumruklarını sıktığını gördüm başımı çevirdiğimde Taehyung ve Rose'un sarıldığını gördüm.
Maç bitmişti ve Jiminler kazanmıştı. Şu an kantinde hep beraber oturuyorduk ve maç hakkında konuşuyorduk. Jimin ve Rose el ele tutuşmuşlardı, onları böyle görmek nedenini bilmediğim bir şekilde böyle görmek canımı acıtıyordu, umursamamaya çalıştım ve konuşulanları dinledim.
Masadan kalktığımda herkesin gözü bana dönmüştü. "Çikolatalı süt alacağım" dedim. "Ben alırım , başka bir şey isteyen var mı?" dedi. Rose ve Lisa da çikolatalı süt istediklerinş söylediğinde Jimin başını sallayıp gitti.
Kızlarla benim evimde toplanmıştık bu gece burada kalıcaklardı. Mutfakta onlar masada oturmuş konuşuyorken bende kahveleri yapıyordum
"Rosie bize söylemek istediğin şey nedir?" dedi Jisoo. Rose ayağa kalkıp yanıma geldi benide masaya oturttu ve konuşmaya başladı.
"Biz Jimin ile aslında gerçekten sevgili değiliz." bizim tepkilerimize bakıp devam etti "Jimin nerdeyse 1 yıldır Jennie'den hoşlanıyor, hatta aşık desek daha doğru." ben hiç bir şey söylemezken Lisa konuşmuştu"Devam et Rose.""Jungkook ve Jennie konuşurken görmüş, sonra Jungkook'a sormuş ardından Jennie'den hoşlanmaya başlamış ve zamanla aşık olmuş."
Lisa yine merakla konuşmuştu
"Peki neden sevgili gibi davrandınız?"
"Ben Jungkook'dan hoşlanıyorum ve ona biraz daha yakın olabilmek için Jimin'den bunu istedim o da kabul etti."
"Jungkook'da senden hoşlanıyor." Umursamaz bir tavırla konuştuğumda Rose çok şaşırmıştı.
"Cidden mi?!"
"Evet, yakında sana açılır."
Rose sevinç ile bağırırken ben onun bu haline sadece gülümsemiştim.
Jisoo bana dönüp konuşunca dikkatimi ona verdim. "Peki sen Jimin'e karşı bir şeyler hissediyor musun?" işte bunu bende bilmiyordum. Sürekli onu düşünüyor vr onu görmek istiyordum. Uzun süre sessiz kaldığımda Lisa bağırmıştı. "Jennie de Jimin'den hoşlanıyor!"
"Sanırım evet." demiştim.Jimin
Telefonumdan gelen bilditim sesi ile elimdekileri bırakıp telefonumu aldım. Rose bir ses kaydı atmıştı.
Ses kaydını dinledikten sonra muyluluktan ağlamak üzereydim kayıtta Lisa'Jennie de Jimin'den hoşlanıyor!' diye bağrıyordu ardından Jennie 'Sanırım evet' diyordu ben hala ekrana bakıp gülümserken Rose bir mesaj daha atmıştı.
Minik sincap: Şanslısın, aşkın karşılık buldu.
Evet-
Minik sincap: Jennie bunu sana söylediğimi bilmiyor ona sakın söyleme
Tamam-
Minik sincap: Görüşürüz
Görüşürüz-
Telefonumu kitledim ve yemek yapmaya devam etmeye çalıştım, aklıma Jennie'nin söyledikleri geldikçe gülümsememi engelleyemiyordum.
~
Okula geldiğimde hızlıca sınıfa çıktım fakat Jennie orada değildi, bugün ona hislerimi söylemeyi düşünüyordum.
En sonunda Jennie'yi bulduğumda benimle gelmesi gerektiğini söyleyip onunu arka götürdüm, Jennie bana seslendiğinde anca kendime gelebildim. Kekelememeyi umarak konuşmaya başladım.
"Jennie ben senden nerdeyse 1 yıldır hoşlanıyorum. Aslında artık sana hissettiklerim hoşlanmaktan çok daha fazlası ben seni seviyorum Jennie hemde fazlasıyla, belki beni istemeyeceksin ama ben hislerimi daha fazla içimde tutmak istemiyorum."
Jennie bana o güzrl gülümsemesini gösterdi ve konuşmaya başladı.
"Jimin seni çok uzun zamandır tanımıyorum ama ne kadar iyi birisi olduğunu biliyorum. Ben şuan senin beni sevdiğin gibi seni sevmesemde senden hoşlanıyorum,ama bunu hoşlanmanın zamanla çok büyük bir aşka dönüşeceğini hissedebiliyorum."
Gülümsedim ve ona sıkıca sarıldım.
"Sadece bana böyle güzel gülmeni ve sadece benim ol istiyorum.Sen sadece bana böyle gülüp sadece benim olma teklifimi kabul ediyor musun?""O söylediklerimden sonra nasıl hayır dememi beklersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram [jenmin]
FanfictionParkchimchim:Selam. Kim_jennie: Selam? Parkchimchim: Tanışabilir miyiz? Kim_jennie: Hayır. Parkchimchim: Neden? Kim_jennie: Seni tanımıyorum. Parkchimchim: Bende tanışalım diyorum. Kim_jennie: Seni tanımak da istemiyorum. Parkchimchim: Çok kabasın...