1.3

703 36 6
                                    

Parkchimchim: Engelimi kaldırmışsın.

Kim_jennie: Evet.

Parkchimchim: Yazdıklarımı görün mü?

Kim_jennie: Evet, cidden çocuk gibi trip mi atıcaksın?

Parkchimchim: Evet, ayrıca sende trip atıyorsun! Ben atınca çocukça mı oluyor?

Kim_jennie: Ben trip atmıyorum ki?

Parkchimchim: Atıyorsun.

Kim_jennie: Tamam belki biraz haklı olabilirsin.

Parkchimchim: Biraz mı?

Kim_jennie: Tamam haklısın, trip atıyorum.

Parkchimchim: Kabul etmene sevindim.

Parkchimchim: Neyse sana bir şey söylemem gerek.

Kim_jennie: Söyle.

Parkchimchim: Rose ile birlikte okulun karşısındaki kafeye gelebilir misiniz?

Kim_jennie: Neden?

Parkchimchim: Jungkook ona onu sevdiğini söyleyecek.

Kim_jennie: Ben gelmek zorunda mıyım?

Parkchimchim: Gelmek istemiyor musun?

Kim_jennie: Gelmek isterdim ama orası benim evime çoook uzak.

Parkchimchim: Abartma evin buraya çok da uzak değil.

Kim_jennie: Uzak Jimin. Benden iyi mi bileceksin.

Parkchimchim: Bende kafede olacağım beni görmüş olursun.

Kim_jennie: Pijama ile gelsem ayıp olur mu?

Parkchimchim: Milletin sevgilisi sevgilisine güzel gözükmek ister sen pijama ile gelsem ayıp olur mu diyorsun.

Kim_jennie: Sen milletin sevgilisine mi bakıyorsun?

Parkchimchim: Güzelim ben öyle mi dedim?

Kim_jennie: Sus konuşma ayrıca bana güzelim deme git milletin sevgilisine güzelim de.

Parkchimchim: Güzelim gelin hadi.

Kim_jennie: Tamam.

P

arkchimchim: Çok çabuk kabuk ettin. Gelmemek için direnirsin diye düşünmüştüm.

Kim_jennie: Üşendim.

Parkchimchim: Üşengeç sevgilim benim.

Kim_jennie: Hazırlanmam gerek, görüşürüz.

Parkchimchim: Görüşürüz.

Telefonumu koltuğa bırakıp konuştuklarımızı kızlara söyledim. Rose ile hazırlanmak için benim odama gittik.

Ona kendi kıyafetlerimden verdim, Rose odadan çıkınca mavi kot üstüne düz beyaz tişört ve siyah kot ceketimi giyidim. İkimizde hazırlanınca evden çıktık

~

Kafeden içeri girdiğimizde Jimin ve Jungkook'un geldiğini gördük.
Hızlıca yanlarına gidip oturduk.

Rose ve Jungkook birbirlerine bakıp duruyorlardı fakat ikiside utandıkları için konuşmuyordu, onları konuşturmak için bir şeyler yapmam lazım.

"Ne içersiniz?"
"Ben sütlü kahve alacağım" dedi Jimin. "Bende" dedi Jungkook.
Rose "Ben de çikolatalı süt istiyorum"
Dedi.
Siparişleri vermiştik kendime de sıcak çikolata sipariş etmiştim.

Siparişlerimiz gelmişti, Rose ve Jungkook artık utanmıyordu ve çok rahat konuşuyorlardı.

Jimin ile kahvelerimiz bittiğinde onları yanlız bırakmak için sahil gelmiştik.

~

Eve geldiğimde Lisa ve Jisoo film izliyordu. Onları rahatsız etmeden odama çıktım ve üstüme rahat bir şeyler giyidim.

Rose hala gelmemişti muhtemelen Jungkook ile beraberlerdir, şuan sevgili olduklarına eminim.

Aşağıya indiğimde kızlar filmi kapatıp yanıma geldi bende onlara olanlar anlattım. Onlarda benim gibi şuan sevgili olduklarını düşünüyorlardı.

Kapı çaldığında Lisa koşarak gidip açmıştı. Fakat gelen Rose değildi. Pizzalarımız gelmişti. Pizzaları içeri götürürken Lisa "Rose mesaj attı" diye bağırdı. Hemen pizzları masaya bıraktım ve Lisa'nın yanına gittim.
"Geç geleceğini söylüyor." "Hemen eve gelmesini söyle." "Neden ki Jennie?"
"Çünkü ben öyle istiyorum." "Peki."

"Geliyormuş" başımı salladım ve pizzları mutfağa götürdüm. Biz pizzalarımızı yerken kapı çaldı. Koşarak gidip kapıyı açtım, Rose hemen içeri girdi ve bizim konuşmamıza izin vermeden konuşmaya başladı. "Siz sormadan söyleyeyim, sevgiliyiz." Lisa çığlık atarken ben ve Jisoo sadece gülümsüyorduk.

Biz film izlerken Rose, Jungkook ile mesajlaşıyordu. Onlar adına seviniyorum fakat bizimle ilgilenmemesi sinirimi bozuyor, daha bir saat önce beraberlerdi! Telefonunu aldım yanıma koydum ve film izlemesini söyledim, mızmızlanarak filmi izlemeye başladı.

Artık hiç birimiz filmi izlemiyorduk zaten Lisa ve Rose uyumak üzereydi. Kızlara rahat edebilmeleri için kıyafet verip  kendi odama gittim, yatağıma yatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Instagram [jenmin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin