1.6{FİNAL}

389 16 0
                                    

Sabah uyandığımda koltukta değil yataktaydım buraya nasıl geldiğimi pek hatırlamıyorum. Biraz düşününce buraya beni Jimin'in getirdiğini hatırladım yanıma baktığımda o yoktu.

Hayal kırıklığı ile yataktan kalktım ve  banyoya ilerledim,elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gittim.

Masanın üzerine mükemmel bir kahvaltı hazırlanmıştı yanında da pembe bir kağıda yazılmış bir not vardı notu elime alıp okumaya başladım

"Üzgünüm güzelim üzgünüm her şey için özür dilerim bu akşam her şeyi açıklayacağım şimdi sana hazıladığım kahvaltıyı yap ardından hazırlan seni seviyorum ama özür dilerim" notu okuduktan sonra içimi bir korku kapladı kötü bir şey olmayacağını düşünmeye çalışarak kahvaltımı yaptım bugün dersim yoktu ve saat daha çok erken olduğumdam biraz daha uyumaya karar verdim.

Uyandığımda saat 12:34 olmuştu. Telefonumu kontrol ettiğimde Jimin'den bir mesaj vardı.

Sevgilim: Akşam saat 07:00 da seni alacağım konuşmamız gereken şeyler var üzgünüm
(10:56)
Görüldü(12:36)

Korkum biraz daha artmıştı telefonumu kitleyip yatağa bıraktım ve duşa girdim.

Duştan çıktıktan sonra akşam için kıyafetlerimi seçmeye başladım..

Jimin

Bunu yapmam gerekiyordu artık daha fazla beklemek istemiyordum.
Akşam gideceğimiz yere iki saat önceden gidip son kez kontrol ettim.
Onu ormanda pek bilinmedik tamamen ahşaptan olan  bir restorana getirecektim.
Loş ışıklar ortama daha romantik bir hava katmıştı
Sonra restoranın çatısına çıkan merdivenlere gittim.
Çatıya çıkan merdivenin duvarlarına ledler asmıştım,
Çatıya çıktığımda hemen önümde bulunan masaya yüzük kutusunu açık bırakarak koydum.

Her şeyin tam olduğundan emin olduktan sonra arabama binip eve gitmeye başladım.

Evin önüne geldiğimde  Jennie'ye geldiğimi belirten kısa bir mesaj attım.
Kısa bir süre sonra Jennie arabaya binmişti, ona sarılıp öptüm ve arabayı çalıştırdım

Uzun yolun sonunda gelmiştik, ikimizde arabadan indik ve içeri girdik.

Masaya oturduğumuzdan gelen garson önümüze menüleri bırakmıştı.
Siparişlerimizi verdikten sonra Jennie konuşmaya başladı.
"Ne konuşacaksın benimle Jimin"
"Sabret"
"Peki, neden bana soğuk davranıyorsun"
Öyle davranıyordum ama bunu şuan kabul edemezdim.
"Öyle davranmıyorum"
"Davranıyorsun inkar etme"
Sustum ve yola odaklandım Jennie bana bakıyordu ama sonra önüne döndü

1 saat sonra geldiğimizde arabayı park edip Jennienin kapısını açtım ve beraber yürümeye başladık

İçeri girdiğimizde etrafa hayran hayran bakıyordu hemen sandalyeyi çekip ona yardımcı olduktan sonra kendi yerime geçtim. Yemeklerimizi yedikten sonra onu çatıya çıkardım, hiçbir şey söylememiştim ama Jennie çoktan anlamıştı ve gözleri dolmuştu, yüzük kutusunu alıp önünde diz çöktüm.

"Biliyorum biraz klişe oldu ama elimden geleni yaptım güzelim daha iyisini yapmak isterdim ama derslerden vakit bulabildiğim kadarını yapabildim biliyorum daha genciz fakat daha fazla beklemek istemedim seni yüzüğü tak diye zorlamayacağım okulda bundan rahatsız olabilirsin o yüzden kolye şeklinde takalım yüzüklerimizi üniversite bitene kadar istersen seni hangisi mutlu edecekse onu yapalım güzelim. Benimle evlenir misin?"

Jennie

Ağlıyordum onun güzel kalbi karşısında,kendimi tutamamıştım onu çok seviyordum ilişkimiz biraz hızlı ve ilginç nir şekilde baçlamış olsa da onu çok seviyordum.
Elini tutup onu kaldırdım ve boynuna sarıldım "Evet sevgilim" o da belime sarılmıştı,ayrıldıktan sonra kolye şekilde olan yüzüğü boynuma taktı...




İlk defa bir kitap yazdım ve ilk defa final yazdım hatalarım olabilir lütfen affedinnn saçma da olmuş olabilir ne yazmam gerektiği hakkında bir fikrim yoktu üzgünümmm🥺🥺bundan sonra bir jikook kitabına başlayacağım profilimden okuyabilirsin (lütfennn) sizi seviyorum ❤️❤️❤️

İlk defa bir kitap yazdım ve ilk defa final yazdım hatalarım olabilir lütfen affedinnn saçma da olmuş olabilir ne yazmam gerektiği hakkında bir fikrim yoktu üzgünümmm🥺🥺bundan sonra bir jikook kitabına başlayacağım profilimden okuyabilirsin (lütf...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Instagram [jenmin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin