1.5

397 18 23
                                    

Son dersin son 5 dakikası kalmıştı ve ben çok sıkılmıştım. Jimin hala ders için not alırken sıkıldığımı belli etmek için nefesimi dışarıya verdim. Jimin başını defterinden kaldırıp bana döndü.
"Ne oldu?"
"Sıkıldım." Jimin tam ağzını açmıştı ama kafasına çarpan kağıt parçası ile susmak zorunda kaldı.

Kağıdı kimin attığına bakmak için arkasına döndüğünde Jungkook ona gülümseyerek kağıdı açması için el hareketleri yapıyordu.
Tekrar önüne döndüğünde hızlıca kağıdı açtı,bende merak ettiğim için kağıtta yazanları okumaya başladım.
'Çıkışta benim evime gidelim ailem evde değil hep beraber eğlenebiliriz.'

Jimin kağıdın arkasını çevirdi tamam yazıp Jungkook'un kafasına attı

~
Çıkışta markete gidip abur cubur almıştık ve Jungkook'un evine gitmiştik. Şu an hepimiz elimizde bir cips paketi ile film izliyorduk ve ben şu an çok sıkılıyordum. Cipsi bırakıp banyoya gittim ve ellerimi yıkadım, tekrar içeri döndüğümde Yoongi de sıkılmış olacak ki telefonu ile ilgileniyordu.
Eski yerime oturup telefonumu elime aldım ve oyun oynamaya başladım.

Ben telefonum ile oynarken film bitmişti, Kızlar ağlarken ben onlara tuhaf bakışlar atıyordum.
"Kız onun yüzünden öldü çocuğun umrunda değil"

Lisa konuştuğunda film yüzünden ağladıklarını anladım. Omuz silkip tekrar telefonum ile ilgilenmeye başladım, fakat kızlar hala ağladığı için başımı telefonumdan kaldırdım.

"Abartmayın alt tarafı film."
Lisa gözlerini silip konuştu
"Sen hiç duygulanmadın mı?"
"Ben filmi izlemedim."
Hepsi bana tuhaf birleşikse bakıp öncelerine döndüler.
"Pizza söylüyorum kim ister?" dedi Yoongi ve hepimiz aynı anda ben diye bağırdık.

~
Pizzalarımız gelince herkes bir kutu alıp koltuğa oturmuştu.Pizzamı yerken Jimin'in sesini duymamla ona döndüm. "Yavaş ye." Pizzamı bitirdim ve
konuştum"Sanane ya."  gülümsedi ve tekrar konuştu "Tamam sustum."
Pizzalarımız bitince evlerimize dağılmıştık. Odama girince çantamı bir kenara bıraktım ve üstümü değiştirdim. Üstümü değiştirip çalışma masama oturdum ve ödevlerimi yapmaya başladım.

Ödevimi yaparken telefonuma gelen bildirim sesi ile sinirle gözlerimi kapattım ve telefonumu elime aldım.Mesajın Jimin'den geldiğini görünce tüm sinirim uçup gitmişti ve gülümsemiştim, hızlıca attığı mesaja cevap verdim.

Sevgilim❤️: Napıyorsun meleğim?

Meleğim: Ödevlerim vardı onları yapıyorum
Meleğim: Sen ne yapıyorsun?

Sevgilim ❤️:Jungkook ve Tae ile uğraşıyorum.
Sevgilim❤️: Evimi mahvediyorlar da

Meleğim: cidden mi?

Sevgilim❤️: Evet ...
Sevgilim❤️: Siz gittikten sonra benim evime geldik

Meleğim: sonra konuşsak olur mu çok fazla ödevim var
Sevgilim❤️: olur sorun değil
Sevgilim❤️: seni seviyorum

Meleğim: bende seni seviyorum

Telefonumu kapatıp ödevlerimi yapmaya başladım

Ödevlerim bittikten sonra çok başım ağrımıştı hızlıca bir şeyler atıştırdım ve ilaç içtim ardından tekrar odama döndüm, çalışma masamdam telefonumu aldım ve kendimi yatağıma bıraktım.
Biraz oyun oynayıp sosyal medyaya baktıktan sonra kulaklıklarımı alıp sweater weather dinlemeye başladım.

Biraz daha müzik dinledikten sonra bundan da sıkılmıştım kulaklıklarımı çıkarıp kenara koydum ve tavanı izlemeye başladım sonra da uyuya kaldım.

Sabah

Çalan alarmımı sinirle susturup biraz daha uyumaya çalıştım fakat okula geç kalmamak için zor da olsada kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı yapmak için aşağıya indim.

Kahvaltımı yaptıktan sonra odama gidip üstümü değiştirdim ve evden çıktım.

Yolda Lisa ile karşılaştım ve okula beraber yürümeye başladık.
Okula geldiğimizde bizimkiler kantinde oturuyordu Lisa ile yanlarına gittik ve masaya oturduk,biraz konuştuktan sonra zilin çalması ile hepimiz sınıflarımıza gittik...


3 yıl sonra

Üniversitede

Jimin ile 3 yıldır çıkıyorduk aynı üniversitedeydik
Ben jimin lisa jungkook yongi
Diğerleri de bizden çok uzakta olmayan başka bir üniversitedelerdi bu üç yılda hayatımızda çok büyük değişikler olmasada bir kaç şey olmuştu Hoseok ve Yoongi sevgili olmuşları ben ve jimin artık aynı evde kalmaya başlamıştık hayatımızda olan en büyük şeyler bunlar sanırım.

Dersim bittikten sonra eve gitmiştim Jimin'in bugün benden erken geldiğini biliyordum bu yüzden kapıyı çaldım fakat açan olmadı, çantamdan anahtarımı çıkardım ve kapıyı açtım

"Ben geldiiim"
Fakat hiç ses yoktu
Jimin evde değildi normalde hep beraber vakit geçirelim diye evde olurdu merak edip aramıştım ama açmadı

Meleğim: Sevgilim nerdesin?
(İletildi 15:23)
(Görüldü 17:47)

Sevgilim: İşim var jennie

Meleğim: Ne işi?

Sevgilim:İş işte uzatma
Sevgilim: Bugün geç geleceğim bekleme beni

Meleğim: Neden?

Sevgilim: Sanane?

Meleğim: Hatırlatayım sevgilinim ben senin Jimin

Sevgilim: Tamam uzatma
Sevgilim: Görüşürüz
(Görüldü)

Telefonumu sinirle koltuğa fırlatıp elimi saçlarımdan geçirdim Jimin asla bana böyle davranmazdı bir şeyler vardı ama ne var bilmiyorum.
Çok aç olmama rağmen yemek yemeyip koltuğa uzandım ve gözlerimi kapattım.

Uyandığımda saat 23:29 olmuştu ve Jimin hâla gelmemişti onu tekrar aramıştım fakat açmamıştı.

Yarım saat sonra kapıdan anahtar sesleri gelmeye başlamıştı hemen gidip kapıyı açtım.
"Nerdeydin?"
Beni hafifçe itip içeri girdi.
"Çok yorgunum seninle uğraşamam Jennie"
Ve daha cevap vermemi beklemeden odaya gitti, sinirle yastığımı alıp üstümede bir battaniye aldıktan sonra salına gitmiştim bu gece orda uyuyacaktım.

Ne kadar oldu bilmiyorum fakat Jimin gelip beni kucağına almıştı ve yatağa götürmüştü ardından yanıma yatıp belime sarılmıştı çok uykum olduğundan umursamadım zaten gerisini hatırlamıyorum.









HELLOOOO Uzun zamandır yazmıyordum çünkü kitabımın kötü olduğunu düşünüyordum fakat kontrol ettiğimde çok güzel yorumlarınızı gördüm ve tekrar yazmaya başladım hâla bu bölümü bile güzel yazdığımı düşünmüyorum biraz saçma yazmış olabilirim kusura bakmayın dldlskmssm ama güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim

lütfen buraya kitap hakkındaki düşüncelerinizi yazar mısınızz??

Ve bir sonraki bölüm FİNALL umarım beğenirsiniz :)

Ayrıca bir jikook kitabı yayınlamayı düşünüyorum yazsam okur musunuz lütfen cevap verin :)

Instagram [jenmin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin