Gitanos POV
Būdama dešimties užklydau į Gyvačių bazę. Tuomet buvau visai maža,o Krokodilai dar tik kūrėsi, bet jau žinojau, jog Gyvatės yra pavojingos, bet draugiškos ir širdies gelmėse norėjau įstoti į jų grupę.
Kai užklydau į bazę, vienas vyrukas, tuomet ir dabar nešiojantis tris kasytes, vadinamas gyvatukais. Jis buvo labai draugiškas ir pasiteiravo manęs ar aš pasiklydau. Aš nepasimečiau ir tarstelėjau:
- Žinau, jog esate Gyvačių bosas ir žinote, labai norėčiau prie jūsų prisidėti. Taip, žinau, kad jūs kartais darote blogus dalykus ir esate pavojingi, bet man jūs labai prie širdies. Labai prašau. Aš tikrai niekam nieko nesakysiu ir jūsų klausysiu.
Nuo to laiko praėjo 5 metai, bet mano užsispyrimas vis dar toks pat.
Tuomet bosas šiek tiek nustebintas mano ryžtingumo paaiškino:
- Mergyt, tu visai dar mažytė, bet galiu tau kai ką pasiūlyti.- pratarė ir žvelgdamas į mano vilties kupinas akis tęsė toliau,- Aš galiu duot tau metelius, kad tu suprastum šios grupės tikslus ir įsitikintum, kad tikrai nori prie mūsų prisijungti. Sutinki, Mergyt? Tik per visus metus net kai būsi su tatuiruotę, o su tatuiruote būsi po metų, jei čia tu susigyvensi, turi niekam nesakyt, kad esi Gyvatė ar kad kažką apie jas žinai. Supratai, vaikeli?
- Žinoma, aš atsakinga ir protinga. Ir apsisprendusi.- laiminga mirktelėjau ir nudūmiau namo, pažadėjus, kad ateisiu pasimokyti jų amato.
Po metų:
Po metų Gyvatės ištatuiravo man ant kaklo iš nugaros pusės gyvatės ženkliuką (nuotraukoje viršuje) ir nuo tol aš tapau visiškai oficialia Gyvate. Mokėjau šaudyti iš pistoleto, beje, jį nešiojausi nuo tada kai tapau Gyvatė, gerai kovoti, pardavinėti svaigalus, bet visada kai tai darydavau pirkėjus supažindindavau su pasekmėmis, už tai bosas ypač mėgo mane ir pasitikėjo. Kartais pardavinėdavau ginklus, bet palyginus retokai.
Po dviejų metų:
Susipažinau su savo būsimais geriausiais draugais iš Gyvačių: Vespa, Alenbi, Toresu, Luku. Jie prie Gyvačių prisijungė 2 metais vėliau nei aš.
Tapau Kobra ir man buvo leista pasidaryti tai įrodančią tatuiruotę. Pasidariau ant rankos kobros atvaizdą. (Pirmoji kur pavaizduota didžiausia kobra.)
Tuo metu Krokodilai jau buvo mūsų konkurentai ir iš jų labai daugelis buvo jau siaubingai priklausomi nuo įvairių kvaišalų. Mūsiškiai tik kai kurie tokiais tapo.
Po dar dviejų metelių:
Atsisakiau pardavinėti kvaišalus ir pradėjau mokyti naujokus, nes jų atsirasdavo vis daugiau. Gaudavau neblogą atlyginimą.
Mokykloje niekas apie mane nežinojo išskyrus Zeną - vieną moksliukę su kuria daugiausiai bendrauju, bet ja aš pasitikiu.
Vespa pradėjo draugauti su Krokodilu ir jis tapo jos vaikinu. Ji labai retai pranešdavo kažką Melkorui (mūsų bosui).
Alenbi su Toresu tapo labai linksma pora. Aš už juos laiminga.
Lukas pasidarė visiškas mergišius.Bet su nė vienu iš draugų nenustojau draugauti, kartais pakalbėdavau su Lilija.
Toks įvadas gavosi. Tai tik praeitis, kad jūs viską suprastumėte, toliau turėtų būti įdomiau. ❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Du juodi taškai. Ošenas (Lėtai rašoma.)
AventuraDu juodi taškai. Dvi mafijos grupės po 30 žmonių. Gyvatės ir Krokodilai. Bosų ypač gerbiami nariai vadinami Gyvačių - Kobromis, Krokodilų - Aligatoriais. Ir jie gali pasidaryti to gyvūno tatuiruotę. Jos yra priešininkės ir į jų kovas nesikiša net po...