Sarmaşıklardan tutunarak indiğim merdivenden tok ses çıkaran topuklularım yüzünden herkesin başı bana dönmüş ne yapacaklarıma bakıyorlardı.
İçimden her ne kadar o uzun ve görkemli masayı başlarında yerle bir etmek gelsede hissiyatlarımı bastırıp ciddi bir yüz ifadesiyle çenemi dikleştirip onlara bakındım.
Zeus baş köşede oturmuş beni görünce ayağa kalkmıştı .
Tabi Zeus ayağa kalkınca olimposlu erkek tanrılar ellerindeki vişne suyu sandığım kadehi bana doğru havaya kaldırdılar.
Onlara sadece göz devirmekle yetindim.
Masaya karşılıklı on ikişer sandalye dizilmişti.
Tanrıların önünde eşleri varsaydığım bayanlar vardı ve Hadesin önündeki sandalye boştu ve de Zeusun masanın diğer ucunda olan eşinin sandalyesi.
Hadese bakmaksızın oturmaya yöneldiğim sandalyeye doğru adım attım.
Aniden çekilen sandalyem yüzünden neredeyse yere kapaklanacaktım.
Başımı sinirle arkama çevirdiğimde buz gibi keskin yüz hatları ve uzun kirpiklerinin altındaki kahverenginin en güzel tonu beni karşıladı.
Ona bakmak istemiyordum ancak bakmamda zorlayan dürtülerimi zor zaptedip önüme döndüm.
O da karşımda yer aldığında eşlerin hepsi oturarak elindeki vişne suyunu eşlerine tutmaya başladılar .
Onlara anlamsızca baktığımda korkunç bir ifadeyle bir anda hepsinin başı teker teker bana döndü.
Anlamsızca kafamı hızla önüme çevirdim.
İstemsizce elim bardağa ve bardaktan hadese doğru havaya kalktığında .
Bedenimi zorlayarak indirmeye çalıştım.
Ancak bunu yaptıkça sadece bedenim titriyor ve rezil bir görüntü ortaya çıkıyordu.
Başımı bunun kimin yaptığını görmek istercesine tanrılara doğru baktığımda sadece tabağın yanında hareket eden bir el gördüm.
Zeus.
Kafam sertçe öne savrulduğunda artık başımıda oynatamıyordum.
Dudaklarımdan çıkan sözlerle neredeyse gözlerim yuvalarında uçaçaktı.
"Zeusa and olsun ki zina yapmayız ve gözümüz kocalarımız ve kocamız olacak insandan başkalarına kaymamalı . Sadece yüce güce erişebilecek olanlar özgürdür . Kocamı seviyorum"
Hadi ordan!
Şuan ağlamak istiyorum fakat ağlıyamıyordum bile buraya yemek yemek için değil ayin yapmak için getirilmiştim .
Kadeh ağzıma gittiğinde sadece hareket ettirebildiğim göz bebeklerim Hadese kaydı .
Halinden çok memnun görünüyordu. Bana sinsice yan ağız sırıtıyor ve güzelim kahverengilerini kısıyordu.
Psikopat herif!
Ağzıma aldığım içeçekle bedenım eski haline döndü.
Yüzüm eşkidiğinde neredeyse kusacak bir hal aldım .
Neydi bu ?
Kesinlikle kendi hür hakkımla and içerimki bu vişne suyu değil
"Kan" dı.
Bu kimin kanıydı?
Hades sessizliği bozarak düşüncelerime tercüman bir şekilde
"Benim" dedi .
Zeus araya girerek
"Hepinize bağlılık yemininiz için teşekkür ediyorum " Başını bana çevirdiğinde gözlerimiz birleşti.
Hadesin aksine bana daha güzel bakıyordu ama Hadesden bile daha kötü biri olmalıydı.
Bana tebessüm ederek
"Yemeğinizi yiyebilirsiniz"
******
BU BÖLÜM KISA OLDUĞUNDAN YARIN 22. BÖLÜMÜ YAYINLAYACAĞIM
BURAYA KADAR BILE OLSUN OKUYAN HERKESE TESEKKURLER
OKUL NEDENIYLE BAZI BOLUMLER HADDINDEN KISA VE AKSAMALAR YAŞAYABILIR
KUSURA BAKMAYIN BU YÜZDEN
HEPİNİZI ÖPÜYORUMMMMM
DIGER BOLUMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 😘😘💙🖤💙🖤💙🖤😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEREMİR
FantasíaKaçırıldım, savruldum, zindanda çürümeye yüz tutuldum... İhanetti hepsi bunlar. Gerçek sevginin olmadığı yerde dostlukların yok olduğu yerde nefes almaya ayakta durmaya çalışıyordum. Birde Hades vardı tabi. O gerçek değildi , o bir ateşti ve , ben...