4. Kapitola - Pan tajemný a svlékací hra

394 15 0
                                    

O 5 dní později . . . .

Vstala jsem z postele a z obýváku šli slyšet dva hlasy. Okamžitě jsem tam šla. Seděl tam Chris v boxerkách a měl v ruce kytaru a udivená Grace. ,, Ahoj Grace. Co se děje?'' řekla jsem ještě ospale. ,, Donesla jsem ti šaty na zítra.'' řekla Grace. Jsem na to úplně zapomněla. Zítra má Grace svatbu. ,, Jo. V kolik tam mám být?'' zeptala jsem se ji, když jsem ji doprovázela ke dveřím. ,, U nás v jednu hodinu odpoledne.'' odpověděla mi a už šla po schodech dolů ven z paneláku. Já zavřela dveře a promnula tvář.

S Chrisem posledních pár dní trávíme hrozně moc času. Zjistila jsem, že to není tokový debil, jak všichni říkají. Je s ním i zábava. Najít ho dneska ráno v boxerkách s kytarou v mém bytě bylo dost zajímavé. ,, Můžeš mi vysvětlit, proč-'' nenechal mě to ani domluvit. Jako každé ráno. ,, Nudil jsem se. A bohužel jsem neměl čas se převléct.'' řekl a já se začala smát. Většinou tu přišel  normálně oblečený a buď si pustil televizi a nebo začal dělat snídani. Ale tohle. Bylo to zábavné.

Potom jsem šla k němu do bytu s domnění, že tam někdo bude. Ale nikdo. Vypadalo to tam tak, že tam nikdo s Chrisem včera nebyl. Vrátila jsem se zpátky do mého bytu. Chris zrudl. Hádejte proč? On tu spal celou noc. ,, Takže'' začala jsem a sedla jsem si vedle něj. ,, Byt vypadá jako kdyby tam včera večer nikdo nebyl.'' řekl jsem a on se jen pousmál. Naše společné hledání ex včera skončilo. Ani jeden není volný a když ano, no upřímně nevypadaly nejlépe.

Radši jsem šla do kuchyně a začala dělat snídani. On vzal do ruky ovladač a zapnul televizi. ,, Měl by ses jít obléct.'' řekla jsem po chvíli, protože mu to nebylo nijak moc divné. ,, No dobře. Když chceš.'' řekl otráveně a čel se obléct. Já dodělala snídani pro mě i pro něj. Dneska ani nejdu do práce. Nechala jsem si dneska udělat volno. Za chvíli jsem si uvědomila, že v té kuchyni stojím v pyžamu a rozcuchanými vlasy. Tak jsem se šla rychle převléct, udělat si lehký make up a učesat si vlasy. 

Mezitím došel Chris a předpokládaně si vzal snídani v pohovce a začal se dívat na televizi. Vyšla jsem z koupelny a šla si sednout vedle Chrise na pohovku. Díval jsme se na americký fotbal. Celý zbytek dne jsme nic nedělali. Já jsem šla do pracovny prozkoumat bakterie. Jo moje úžasná práce. V polovině mého zkoumání mě přerušil hlas. ,, Co to děláš?'' Chrisův hlas zněl dost zvědavě. Jak jsem si všimla, už u toho sedím zase tři hodiny. Nedivím se mu, že se zvedl z té pohovky. ,, Nic. Jenom věc z práce.'' odpověděla jsem. 

Z televize začala hrát hudba. Jo to byl zřejmě i Chrisův záměr.  Protože mě chytil za ruku a v obýváku jsme začali tančit. Na mojí otázku, proč jsem se ani nestihla zeptat. Po tanci se mi začalo dělat zle, ale bylo to úžasné. Pak pana tajemného napadlo, že půjdeme na vzduch. A tak jsme šli. Netušila jsem vůbec, kam jdeme. 

Najednou jsme se ocitli u basketbalového studia. Chris se tam dostal přes nějaké klíče a za chvíli jsme stáli uprostřed obřího hřiště. Oslnili nás světla reflektorů a Chris najednou měl míč v ruce. Bylo mi jasné, co chce dělat. Odmítala jsem. Nakonec mě přesvědčil a začala svlékací hra. Házeli jsme koše a kdo netrefí, sundával si jeden kousek oblečení například ponožky, boty, košile a tak dále. Prvních pár se mi povedlo a Chris už neměl tričko, ponožky a boty. Tak a teď se Chris začal snažit a už jsem neměla

Nakonec jsme tam oba stáli jenom v spodním prádle. Já stála hned přením. Oba jsme se sobě koukali do očí. Ty jeho se blyštily jako diamanty. Najednou tam někdo přišel. Sebrala jsem to, co jsem stihla a utíkali jsme. Venku jsme se oblékli. Jediné, co jsem si já ze svého vzala byli džíny. Tak jsem si vzala Chrisovu bílou košili a on měl svou mikinu. A tak jsme oba šli. Najednou Chrise napadl úplně perfektní nápad skočit do vody. Když mě přesvědčil, tak jsme šli k přístavu a tam jsme skočily do úplně ledové vody. 

Tak jsme doplavali k břehu a šli domů. Vypadala jsem otřesně. Měla jsem úplně mokré vlasy a oblečení na mě nechutně lepilo. Bylo to až nepříjemné. Po cestě jsem měla Chrisovu ruku kolem pasu a já udělala to samé. U mě mi bylo už jedno jestli je 21 nebo kolikátý. Bylo mi to fuk. Teď jsem si uvědomila, že je to prostě blbost. A celou tu dobu, co já hledala někoho s kým jsem se kdysi rozešla, jsem toho pravého měla hned vedle sebe.

Vešli jsme do bytu a oblečení lítalo různě po bytu. Potom jsem se ocitla na posteli a mé i Chrisovi rty se spojili v jednu. Chrisovy rty byli jemné a příjemné. Jazykem mi prozkoumával zvědavě ústa a já jsem mu rukou pročesávala jeho mokré vlasy. Potom mě Chris položil břichem na postel. Za chvíli jsem ucítila bolest v podbřišku. Jeho tempo pořád zrychlovalo. Oba jsme si to užívali. Nakonec jsme oba dospěli k orgasmu. Nebyl to jenom sex. Šla v tom cítit láska. 

Před týdnem bych vám nevěřila, že bych se dobrovolně z lásky vyspala s Chrisem Evansem z vedlejšího bytu. Nevěřila a ještě bych se tomu začala strašně moc smát. Posledních pět dnů jsem byla posedlá hledáním svých ex, které bylo zbytečné, a neuvědomila jsem si, že toho pravého mám každý den vedle sebe. A teď leží zamnou jeho teplým dechem mi dýchá příjemně na krk a spolu jsme usnuly v hřejivém objetí.


Evans and Me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat