Už jsem na konci čtvrtého měsíce a už mi vystouplo břicho. Už víme i pohlaví dítěte. Bude to holčička a bude se jmenovat Carol. Jediné, co poslední dobou dělám je sezení na pohovce, dívání se na televizi a čekám než přijde Chris z práce. Chris si konečně koupil auto - černou Audi A8. Hrozně moc to Chrisovi jde v práci. Jeho články jsou vážně úžasné. Každý den se vrací kolem páté hodiny odpoledne. Dneska se vrátil na oběd, což bylo dost divné. On tu práci miluje a nedivila bych se, kdyby tam nechtěl být přesčas. Já to mám úplně stejné.Dokážu u zápisků a mikroskopu sedět celé dny.
,, Rozhodl jsem se.'' řekl když vešel do bytu. ,, Že pojedeme na takový malý výlet.'' řekl mi a dal mu pusu. Pak řekl ať si sbalím nějaké věci na dva dny a ať se obleču. A tak se stalo. Oblékla jsem si na sebe to nejvolnější triko, co mám, ale mé břicho se ani ním nedalo schovat. Do kufru jsem hodila dvě trika, dvoje džíny a spodní prádlo na každý den. Do kapsy od džín jsem si dala mobil a šla za Chrisem. Za chvíli jsem stála u auta a Chris dával naše dva kufry. Já si sedla na místo spolujezdce. Za chvíli si Chris sedl a nastartoval. ,, A kam jedeme?'' zeptala jsem se. Vůbec jsem netušila, kam jedeme. Zase si začal hrát na pana tajemného. A to mu většinou moc nejde.
,,Ne letiště a od tama do Miami.'' odpověděl s úsměvem na jeho tváři. Já jsem úžasem neodpověděla. On koupil lístky na letadlo a zabukoval hotel v Miami na dva dny. Ale proč? Na to jsem se nemohla zeptat, protože mě můj úžas nenechal říct ani slovo. Za chvíli jsme se ocitli na letišti. Šli jsme do letadla. Já jsem měla Chrisovu ruku odmotanou okolo mého pasu. Když jsme vstoupily do letadla, začali jsme hledat naše místa. Já jsem mě místo vedle okýnka a Chris seděl nalevo odemne. A vedle něj nikdo neseděl. Docela jsem byla nervózní a unavená. Po vzletu nahoru jsem se rozepnula a svou hlavu jsem opřela o Chrisovo rameno a usnula jsem.
Byla předemnou tří hodinová cesta. Tak jsem na chvíli usnula. Za hodinu a půl jsem se probudila tak jak jsem i usnula na Chrisově rameni. dala jsem mu pusu na tvář a šla se dívat z okna. Za chvíli jsem ucítila Chrisovu ruku, která svírala tu mojí. Byla to romantická cesta letadlem do Miami. Zbytek cesty jsem si užívala výhled z okna.
Při klesání se krajina zvětšovala. Všude palmy a písek. Plno pláží a krásně svítilo slunce. Víc jak v New Yorku. Za chvíli letadlo zastavili na letišti a vyšli ven. Hned mě do očí zasvítilo slunce přímo do očí. Bylo tady větší teplo než v New Yorku. Všude okolo bylo moře a pláže. Chris šel potom pro kufry a zavolal taxi, které nás má zavést k hotelu.
Okolí v průběhu cesty se neměnilo. Chci tu Chrisovi udělat radost, protože jsem teď strašně unavená. A tak mu chci udělat radost. Zatím ale nevím, proč tu jsme. Ale beru to jako náhlou dovolenou. Zatím se mi tu líbí. Je tu hezky. Moře je tu azurové a průhledné. Na nebi nebyl ani mráček. Jenom tam vyselo obrovské zlaté slunce.
Za chvíli nás taxik vysadil u hotelu Red South Beach Hotel na Miami Beach. Čtyřhvězdičkový hotel. Perfektní. Z hotelu zezadu je vchod na pláž. Nádhera. S Chrisem jsme vešli dovnitř. U recepce jsme zašli pro karty od pokoje a jeli jsme výtahem nahoru. Jeli jsme sami. Hned se mé rty a ty jeho spojili v jednu. Zkoumala jsem jeho ústa a on maje. Pak jsme vystoupily z výtahu s kufry a šli rovnou do pokoje. Chris přiložil kartu a otevřel dveře. U dveří v předsíni pokoje jsme nechali kufry na kolečkách.
Za chvíli jsme oba leželi na posteli a Chris byl nademnou a jemnými polibky mi líbal krk. V tu chvíli mě chytila strašná bolest do břicha. Chris se lekl a okamžitě na to zareagoval. ,,Carol se začala hýbat.'' řekla jsem a hladila jsem si břicho, aby mě to přestalo bolet. ,, Carol si chce hrát.'' řekl Chris a já jsem se usmála. Šlo vidět, jak nožičkama kope do břicha. Bylo to roztomilé, ale strašně bolestivé. Za méně než pět minut přestala.
Chvíli se začal západ slunce. Chris mě chytil za ruku a oba jsme šli ven. Jen tak. Skoro bez ničeho. Jenom s kartou od pokoje. Chris mě zavedl na pláž, kde nikdo nebyl. Stáli jsme na břehu, kde už zacházely vlny moře. Stáli jsme tam při západu slunce a já furt netušila, proč mě tu zavedl. Za chvíli vytáhl červenou krabičku, kterou potom otevřel.
,, Beth Edwardsová. Ptám se tě. Chceš si mě vzít?'' zeptal se nevině. Mě začali slzet oči štěstím. ,, Ano Chrisi Evansi. Zajisté.'' řekla jsem a jak se postavil, skočila jsem mu do náruče a zašeptala do ucha: ,, Miluji tě'' Pak mi navlékl prsten na levý ukazováček a šli jsem spolu pomalu na hotel. Měli jsme propletené prsty a já se Chrisovi opírala o jeho rameno.
Večer, když jsme šli spát, jsem v koupelně zkoumala ten prstýnek. Byl to stříbrný prsten, který měl krásný lesklý kámen, který jsem poznala. Byl to Zirkon. Moc se mi ten prsten líbil. Nechala jsme si ho přes večer. Teprv teď si uvědomuji, co mě čeká. Svatba. Moc se těším. Bude to nádherná svatba.
Budu si brát Chrise. Znamená pro mě všechno. Moc ho miluji. I on mě. Budeme muset naplánovat den svatby, jídlo na svatbě, dekorace, prstýnky, šaty a další. No bude toho hrozně moc. Lehla jsem si vedle Chrise a on mě vzal do svého hřejivého objetí. Jeho ruky mi přejížděli po břichu. Bylo to strašně příjemné. Já jsem za chvíli usnula a furt jsem cítila Chrisovi ruky na mém břichu.
ČTEŠ
Evans and Me?
RomansaJe to podle filmu - What's your number. Já v tom udělám pár změn a budu pokračovat. Bude to takové trochu jiné a z jinými jmény. Už dlouho jsem nedělala fanfikci o něčem jiné než Avengers. Je to zase pro mě změna no. Já hlavně budu doufat, že se vám...