Další den . . . .
Ráno jsem se probudila ve své posteli sama s velkou bolestí hlavy. Šla jsem do koupelny se umýt a upravit se, abych nevypadala tak strašně. Vstala jsem a šla si udělat snídani do kuchyně. Začala jsem dělat toasty a najednou mi někdo zaklepal na dveře. netušila jsem kdo to je. Otevřela jsem dveře a nemohla jsem uvěřit, kdo tam stál. Evans. ,, Ahoj, co se děje?'' řekla jsem. ,, No zabouch jsem si dveře od bytu a potřeboval bych si zavolat.'' řekl nevině a já ho pustila dovnitř. Najednou jsem uviděla vyjít z jeho bytu ženu, která jakoby ho po cestě po schodech dolů hledala.
,, Ty se tu u mě schováváš?'' řekla jsem na Chrise, který se schovával za zdí v kuchyni. ,, Tak trochu Beth.'' řekl a přišel blíž ke mě. Jak mohl znát mé jméno? ,, Odkud znáš mé jméno? Nemám zvonek a na poště ještě jméno nemám.'' řekla jsem a on se pousmál. ,, Znám každého tady v Brooklyně. A každý zná zase mě. Byl jsem vychovaný mým otcem, který byl policista, takže tohle dělám každý den. Někoho stalkovat nebo tak něco dělám furt.'' řekl a šel se rozhlídnout, jestli ta žena opravdu odešla. ,, A proč se schováváš?'' zeptala jsem se ho. ,, Nerad ničím jejich city.'' řekl, usmál se a odešel do svého bytu.
Pak jsem si něco uvědomila. On by mi mohl pomoct hledat mé ex a já bych mu pomáhat se u mě schovávat a zbavovat se těch jeho - no víte, co myslím. Okamžitě jsem mu začala zběsile klepat na dveře, jako by mi šlo o život. ,,Chrisi, Chrisi.'' říkala jsem u toho než otevřel dveře. ,, Co se děje?'' zeptal se mě. ,, Pomůžeš mi najít moje bývalé přítele, je to pro mě moc důležité.'' ukázala jsem mu papír s jmény. '' A já ti pomůžu se u mě schovávat a tak dále.'' řekla jsem a tahle nabídka se mu zalíbila. ,, I když je to docela divné, tak ti pomůžu.'' řekl a mě se ulevilo, že to nebudu jako dement sama. ,, Děkuju'' řekla jsem, dala mu papír s jmény a on se potom zavřel a zamkl v bytě stejně jako já.
Pak jsem uslyšela jak toasty vyskočily s toustovače. Šla jsem přímo do kuchyně a dodělala jsem si snídani. Dva toasty se sýrem. K tomu pomerančový džus a růžová pilulka proti bolesti hlavy. První jsem snědla toasty a pak jsem si dala pilulku, kterou jsem zapila pomerančovým džusem. Pak jsem se šla obléct do džín a bílého trika, protože jsem chtěla jít nakupovat, ale pak jsem si to rozmyslela. Za chvíli začal zase někdo klepat na dveře. Nikdo jiný než Chris. Zvláštní. Od doby, co jsem mu zadala tuhle úlohu odběhlo jenom deset minut. ,, Našel jsem pár jmen ze seznamu. Sama Adamse, Joshe Crofta a Alexe Lawsona. Bohužel - Sam Adams, Josh Croft a Alex Lawson jsou zadaní a mají rodiny. Další dva - John Norris a Jacob Price se přestěhovali do Austrálie. Takže pět se seznamu je pryč.'' řekl a já jsem se na něj upřeně podívala. ,, Dobře.'' řekla jsem už teď bezmocně, protože vím, že to bude bezcenné.
,, A proč je teď hledáš?'' zeptal se mě. ,, Mezi nimi musí být ten pravý. No jelikož už jich bylo dvacet, což je průměrné číslo ex přítelů a když jich je víc, žena bude navždy sama.'' řekla jsem s falešným úsměvem. On se tomu začal smát a já to už ani nevnímala a sedla jsem si na pohovku. On stál za mnou a já jenom čekala, co řekne. ,, Nechceš jít ke mě-'' chtěl to doříct, ale já ho to doříct nenechala. ,, Ne. Půjdeme maximálně pro jídlo a hledat informace o zbylých patnácti ex.'' řekla jsem, vstala jsem z pohovky, obula jsem si vansy a otevřela dveře. Oba dva jsme šli po schodech dolů. Chris si celé tot užíval. Netuším proč, ale furt se usmíval takovým tím otravným úsměvem. Šli jsme do nejbližší kavárny. Lepší, než s ním být v jeho bytě.
Jelikož si Chris nechal peněženku doma, tak jsem mu to kafe zaplatila.Pak jsme se vrátili ke mě. U něho se to nedá vydržet. Jenom pohled na ten byt je hrozný. Ani nevím, jestli by se tomu dal říkat byt. Na zemi ležela kytara a všude bylo poházené oblečení a taky nádobí. Chris u mě potom objednal pizzu a my začali hledat a zjišťovat. Za hodinu zaklepal poslíček s pizzou a Chris pro to šel. Tentokrát platil on. Pizzu rozdělal a oba jsme si vzali jeden trojúhelníček. Byla výborná. No potom Chris odešel a všechno, co jsme našli si vzal s sebou a dala jsem mu klíč od bytu, který jsem dostala navíc.
Já jsem se šla umýt, odlíčit a obléct do pyžama. Byla jsem z toho extrémně unavená. jak nad tím tak přemýšlím, byl toto vůbec dobrý nápad? No, čím déle nad tímto přemýšlím, tak o tom silně pochybuji. Myslím, že všichni už mají svůj život. Nebo se raději skrývají předemnou někde v jiné zemi miliardy kilometrů daleko. ale furt doufám, že někdo z těch zatím patnácti se najde. Tak jsem si lehla do postele a usnula. Před usnutím jsem uslyšela, jak se otevřely dveře od Chrisova bytu. No zítra to bude ještě něco.
Další den . . . .
Ráno jsem se probudila a šla do koupelny. Tam jsem udělala svou ranní rutinu a v teplácích a černém volném triku jsem vešla do obýváku. Tam seděl na mé pohovce Chris a díval se na televizi. Úplně jsem na to zapomněla, že tu ráno bude. ,, Já to tam jdu zařídit.'' řekla jsem a on jenom kývl a napil se piva, co měl v pravé ruce. Já zašla k němu do bytu a na ženu jsem zahrála divadlo, že jsem Chrisova přítelkyně a takové blbosti. Ona potom zmizela a Chris zase přišel. nakonec ten byt nevypadal tak blbě.
Měl tam obří tabuli na které měl zbylé jména. Zatím, co my říkal, to nemá hotové. No ale bylo to husté. Dneska jdu zkoušet šaty pro družičky. Grace už něco pro nás vybrala. Moc se těším. Tohle je pro mě nejlepší část její svatby. Zkoušení šatů. No a potom se budu muset nachystat do práce. No mám toho dneska moc.
Jak jsem odešla od Chrise, šla jsem se jenom převléct a šla jsem přímo ven do půjčovny šatů. Byla docela daleko a metrem nebo tramvají bych musela asi třikrát přestupovat a tak jsem si zavolala taxi, které mě tam vysadilo za 10 minut. Tramvají nebo metrem by to bylo 30 minut. Venku už na mě všichni čekali. Jako vždy. Tak jsme se všichni vydali zkoušet šaty. Moc se těším, jaké šaty si vybrala Grace, protože nám říkala, že jsou úplně boží. A taky byli. Byli úplně nadýchané a byli třpytivé. Všichni jsme tam padly úžasem z těch šatů. I družičkové šaty byli hezké. Podobné jako ty od Grace, akorát kratší a miň nadýchané.
Jelikož jsem se potřebovala nachystat do práce, odešla jsem dřív. Zase jsem si zavolala taxi, aby mě dovezl domů. Doma jsem si nachystala do batohu jenom notebook, zápisník a propisku. Nebylo to dlouhé chystání, ale dlouho jsem nic nezkoumala pod mikroskopem. Tak jsem si pod mikroskop nadala vzorek jednoho jedu. Jo i tohle u mě doma najdete. Dokážu to pozorovat víc jak hodinu i dvě.
Nakonec, když jsem si k tomu mikroskopu sedla v tři hodiny odpoledne, od něj jsem vstala v šest hodin večer jen kvůli tomu, že mi někdo zaklepal na dveře. Zase Chris. Dalších pět, co našel je na tom podobně jako tich prvních pět. Ani jsem se neptala kdo co a tak dále. Pozvala jsem ho ke mě a objednala čínu.
Chris se po dojedení číny odebral do svého bytu a já jsem se šla jako vždy umýt, tentokrát i vlasy, vyfénovala jsem si je, oblékla do pyžama a šla spát. Před tím jsem si ale nastavila budík na 6:30 ráno.
ČTEŠ
Evans and Me?
RomanceJe to podle filmu - What's your number. Já v tom udělám pár změn a budu pokračovat. Bude to takové trochu jiné a z jinými jmény. Už dlouho jsem nedělala fanfikci o něčem jiné než Avengers. Je to zase pro mě změna no. Já hlavně budu doufat, že se vám...