P r o l o o g

611 29 8
                                    

Macy's P.o.v.

Het was vrijdag. Jamie en Ik zaten naast elkaar, we zeiden niks. "Ik heb honger." zei Jamie opeens. Ik stemde in. "Hey zullen we pizza halen?" Vroeg ik. Ze knikte. Ik pakte mijn mobiel en zocht een Pizzabedrijf. "Wat voor pizza wil je?" Vroeg ik. "Zelfde als altijd. " Zei ze en grinnikte. Ik grinnikte ook en belde toen de Pizzaria. "Hallo met Domino's Pizza hoe kan ik u helpen?" Hoorde ik een man, met een nogal zware stem, aan de andere kant van de lijn zeggen. "Uhm ja, mag ik 2 Pizza Hawaii alstublieft" de man nam de bestelling op en binnen een half uur was de bezorger er al.

"U-uh, h-hi" Zei hij nerveus en keek om zich heen. Hij had chocolade bruine krullen en prachtig groene ogen. Ik dacht dat ik hem ergens van herkende. "U heeft 2 Pizza Hawaii besteld klopt dat?" "Ja, dat klopt" Glimlachte ik. Hij glimlachte terug en zei "Dat wordt dan 26 euro en 50 cent" Ik gaf en een briefje van 20 en een brief je van 10. Ik pakte de Pizzas en zei "Keep the change" Hij lachte en ik kan zweren die lach ken ik , geen idee van waar maar ik ken het wel.

-----------------------------

lol, hi dit is mn eerste boek.. so sorry if it sucks. maar het leek me wel cool :3

cover komt later want die maakt @Irisjuhh_x voor me 🙊, thanks voor het maken als je dit leest😅

soo yeah..

bye🙋

The Pizza Guy [1D]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu