2 - Sa näed täna vapustavalt kaunis välja

700 50 4
                                    

"Al!" jookseb Brett minu juurde. "Oh heiii," tervitan tüdrukut. Brett tõmbab hinge. "Jooksmine... pole.... kunagi.... kerge olnud," ohib Brett.

Ulatan talle kotist veepudeli. Tüdruk joob korraga kõik ära. "Ma ostan sulle pärast uue vee, aitäh," tänab ta. Naeratan:"Ei ole vaja, täidan pärast vetsus ära."

Kõnnin Brettiga välja. Istume pingile ning vaatame väljakul jalgpalli mängivaid poisse. "Jason on nii kena ja musklis," pomiseb Brett. Ma ei lausu sõnagi. Brett:"On sinu ja tema vahel kõik ikka korras?" Raputan pead:"Nope, ega ma kurb ei ole." Vale!

"Hey babe," tuleb minu ja Bretti juurde Max, kes surub Bretti huultele musi. Brett tervitab ka teda. Mina kõigest naeratan õrnalt. Mõned minutid hiljem on kõik poisid meie ümber kogunenud. Nende hulgas ka Jason.

"Al, saame rääkida?" küsib Jason. Kuna ma ei taha mingit probleemi teiste keskel tekitada, nõustun.

Kõnnime mööda liivatud teed vaikuses. Mulle meeldib see vaikus, aga samas tekitab ka pisut ebamugavust. Me ei kõnni nagu parimad sõbrad, rohkem nagu.... võõrad, kes üksteisele lihtsalt seltsi pakuvad. Soe tuul sasib pisut mu juukseid. Sätin need taas korda.

"Al," seisatab Jason. Jään ka seisma. "Kui minu suhe Liliga tõesti lõhub meie sõpruse, siis ma pigem jätan ta maha," lausub Jason. Tean, et kui ta seda teeb, siis ta on lõppude lõpuks minus pettunud, et ei lasknud tal õnnelik olla.

Naeratan:"Ei ole vaja, Jason." "Anna mulle lihtsalt aega seda kõike seedida, okei?" vaatan küsivalt otsa. Poiss noogutab. Kõnnin uhkelt minema.

Jason ei tea, et tegelikult tegin lõpu meie sõprusele. Ma ei taha olla õel, aga ta tegi mulle haiget.

Koolist koju jõudes õpin kiiruga vajalikud tööd ära ning siis hakkan ennast valmis sättima õhtuseks peoks.

Kekslen mööda tuba ringi täiest kõrist lauldes:"You don't know what it's like loving someone, got my heart at the back of your mind. No I never felt so small!"

Vaatan seinal tiksuvat kella, mis näitab 8 õhtul. "Pekki," pomisen kiiremini meiki tegema hakates. Kui meik valmis saab, sätin juuksed korda ja sean sammud alla.

"Kas sa lähed kusagile?" küsib ema koridori tulles, kus parasjagu jalanõusid jalga panen. Noogutan:"Ärge mind ootama jääge." Surun ema põsele musi ning panen ajama.

Thea juurde jõudes on maja rahvast täis. "Hellooooo!" keksin karjudes elutuppa. "Al!" on kõik õnnelikud mind nähes.

Mõne tunni möödudes on alkohol mulle pähe hakanud. Täna olen joonud tunduvalt rohkem, kui eelnevatel kordadel. "Al," tuleb minu seltsi Brandon. "Oh hey," tervitan kutti. "Sa näed täna vapustavalt kaunis välja," silitab Brandon mu kätt. Ma tean kuhu ta selle jutuga edasi tahab liikuda.

"Brandon, kas sa katsud mind voodisse saada?" olen otsekohene. Brandon muigab salakavalalt:"Aga see ei teeks paha ju."

Brandon tuleb mulle veel lähedamale. Tunnen kuidas ta mulle kaela hingab. Tunnen kuidas ta huultega mu kaelal mängib. See erutab mind, ja väga.

Haaran Brandoni särgist ning tirin poisi endaga maja taha. Lükkan ta vastu seina. "Et meie Brandon siis tahab saada jah?" küsin. Brandon:"Sa tead, et olen sind alati ihaldanud, Al."

Brandon muigab taas salakavalalt ning lükkab nüüd hoopis minu vastu seina. Ta silitab sõrmedega mu reit, samal ajal mu kaela suudeldes.

Tunnen, kuidas ta käsi seeliku alla liigub. Brandon katsub mind alt pool ja see on hea.

Ta lükkab stringid eemale minuga silmsidet hoides. Brandon paneb kaks oma sõrme mulle suhu, et need märjaks teeksin ning siis ta liigub käega alla poole tagasi ja lükkab kaks sõrme mulle sisse.

"Ohh," oigan mõnust. Brandon hakkab sõrmi sisse ja välja veel kiiremini liigutama. "Brandon," oigan poisi nime. See tõmbab kuti veel rohkem käima.

Brandon tõmbab endal püksid maha, paneb kondoomi oma erektsioonile, tõstab mu endale sülle ning lükkab siis sisse. "Fuck," oigab Brandon. "Sa oled nii fucking hea, Al" on Brandon kiimas.

"Uuuh Brandon, mine sügavamale," tahan teda rohkem tunda.

Mõne hetke möödudes saame mõlemad võimsa orgasmi. "Ma ei teadnud, et sa nii hea oled," hingeldan.

"Kus te käisite?" tuleb Thea minu ja Brandoni juurde. "Jalutamas käisime," vastab Brandon ennem, kui ise jõuan midagi öelda.

"Al, Jason otsib sind. Ta on üleval minu toas," pöördub Thea minu poole. Noogutan ning sean sammud Thea tuppa. Magamistuppa jõudes hakkab Jason kohe karjuma:"Sa tõesti lasid sellel värdjal ennast panna?"

Vaatan Jasonid üllatunult:"Me mõlemad tahtsime seda. Ja miks sind üldse huvitab kellel ma ennast panna lasen?"

Jason kõnnib närviliselt magamistoas ringi.

"Hallo, on veel midagi öelda?" olen kannatust kaotamas. "Ma löön selle värdja maha," on Jason valmis toast lahkuma, kuid takistan teda. "Jason, ära sekku minu ellu, eksole ja ta on su vend," lausun ähvardavalt.

Jason ei ütle midagi vaid surub oma huuled minu huultele. Ta suudleb mind jõuliselt. Tahan lõpetada, aga ma ei tee seda. Suudlen teda vastu. Olen alati tahtnud seda teha. Aga mitte täna, sellises olekus.

______

Alessa Mickelson, 20

Alessa Mickelson, 20

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
FRIENDS OR LOVERS / eesti keelesWhere stories live. Discover now