18

2.9K 93 8
                                    

Той ме погледна злобно и излезе от стаята с трясък. Чудех се къде е Майкъл и майка ми?
И кога за бога Майкъл излезе от стаята?Защо не са го видяли? Отново въпроси,на които не мога да отговоря. След малко влезе медицинската сестра. Дойде и провери нещо на системата.

-Как се чувстваш?

Попита и седна на стола до леглото ми. След това се усмихна мило. Даже бих казала твърде мило.

-Ами.... добре съм. Къде е майка ми?

Стана от стола и излезе,без да кажа нищо. Какво им става на всички днес? Стоях в леглото сама. А Райли къде е? Защо не я доведоха? Ох,трябва да звънна на Майкъл.

Майкъл

Излязох от стаята. Оставих ги да си говорят. Мамка му,трябваше ли да ги оставя?Нямам идея какво правят там,дори тя да беше бременна вече не е,какво и пречи? Елинор не мисля,че би направила такова нещо. Тя е от хората,които обичат ли един път,после и да се опиташ да я накараш да те обича,не можеш. Тя вече беше избрала любовта към малката Райли. Затова бях тръгнал към къщата на родителите ѝ. Почуках на вратата. Райли отвори. Имаше две малки плитки отстрани. Толкова прилича на майка си в характера.

-Мама я няма.

Тя веднага ми каза,исках да я прегърна още тук и сега. Но дали тя ще иска? Надявам се те да не разберат какво съм правил през тези години. Тогава и двете не биха ме погледнали.

-Дойдох да видя теб,дядо къде е?

-Ами той отиде до магазина.

-Райли,може ли да вляза?

-Мама казва да не отварям на непознати.

Тя ме погледна и започна да се смее.

-Но аз не съм непознат.

-Така е.

Каза тя и се махна от вратата. Влязох тихо и седнах на дивана в хола. Къщата беше на два етажа,като тази на Елинор. Но нейната е като че ли по.....някак си по-тъжна,а в същото време пълна с любов. Райли дойде и седна в скута ми. Започнах да я гъделичкам,а смеха ѝ....смеха и беше толкова красив...самата Райли беше истински красива. След малко дойде и бащата на Елинор. Като ме погледна устната му образува права линия.

-Райли,скъпа.

Каза той и погледна към Райли,седяща от ляво на дивана до мен.

-Кажи дядо.

-Качи се горе,аз ще поговоря с баща ти.

Райли ме погледна. Обърнах погледа към Джон и го погледнах злобно.

Mom of 19(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now