-Мама,защо ни остави? Къде отиде.
Райли викаше в нейната стая. Беше по-голяма. Някъде на 16-17. Майкъл отиде до нея и започна да я успокоява.
-Скъпа спокойно,мама ще се върне скоро.
-Не,няма тя ни остави татко. Мама ни остави. Тръгни си и ни остави. За бога толкова години бях сама ,сега един и същ кошмар,че е починала. Заслужавам ли това татко? Да бъда лъгана толкова години. Не,не го заслужавам. Съжалявам,но майка ми дори да е жива,за мен тя вече е мъртва....
Станах и цялата бях в пот. Не,те са мъртви. И двамата не са живи. Те умряха.
-Те си отидоха....
Виках и виках. В стаята влезе някой и се опита да ме успокой.
-Да се успокоя ли? Мамка му знаеш ли какво е да загубиш детето си? Детето,което си носила девет месеца,детето,което обичаш с цялото си сърце,дете,което гледах до три годишна възраст и после умира. Знаеш ли как се чувствам? По дяволите,ако можех до сега щях да съм при нея горе,а не да стоя тук и да отмъщавам. Аз дори не знам защо още стоя жива тук. А Майкъл също. Той ме изнасили да,така е,но ако не беше той Райли нямаше да я има....но пък,ако не беше той, Райли сега щеше да е жива....ставай ,мръдни се ти казвам.
Станах и си облякох черната дълга рокля за конференцията. Черните боти и си взех черната чанта. Така или иначе майка ми за мен е мъртва.....
-Каквооо.....
Погледнах през прозореца и видях колата на Майкъл,а Райли вътре. Полудявам. Хванах се за главата и седнах на леглото. Не е възможно да съм ги видяла. Какво става с мен? Вече полудявам ли? Не,те не са живи. Те си отидоха. Оставиха ме. И аз ги оставих тях. Станах и тръгнах надолу.
Неутрална гледна точка
Елинор наистина ли видя дъщеря си и мъжа на живота си? Да,те наистина са тук да я търсят. Те отидоха,но хората на дядото на Райли не ги пуснаха и ги накараха да си отидат. Майкъл започна да се ядосва,докато Елинор беше в къщата и си припомняше целия план. Ако успее да направи тази мисия,тя официално може да се нарече "Дъщерята на мафията". Чудите се как изведнъж? Джефри Шъкър,той е един от най-опасните мафиоти. Баща ѝ работи с него,само заради това,което той предлага. Тя не се надява,че ще успее,тя знае,че ще успее да го разиграе. Защо иначе баща ѝ ще я подлага под напрежение? Точно така,защото Елинор не знае едно нещо. Но и вие ще го научите по-късно. Тя се усмихна и си взе чантата. Дадоха и проследяващи устройства. Едно за нея,едно за Джефри. Сложиха и микрофон в сутиена. И то некой да е,ами Райън. В другия край на града Майкъл се подготвяше за същата конференция. Но тя не знаеше това! Дали ще се срещнат,или съдбата отново ще ги раздели? Райли щеше да остане при майката на Майкъл. Той вече се бе подготвил за шествието. Докато той водеше Райли,Елинор вече беше в колата на баща си с шофьора. Тя наново си повтаряше какво трябва да прави. След време те стигнаха до летището. Шофьора,демек Райън ,остави колата и двамата се качиха в самолета.
BINABASA MO ANG
Mom of 19(ЗАВЪРШЕНА)
RomanceБях на 16, когато живота ми се преобърна. Всичко се случи в една злощастна нощ, когато бях излязла с приятели на дискотека, когато се случи нещо, което най-малко очаквах, че може да ми се случи и това промени живота ми завинаги.