В главата има сексуални сцени.
2 месеца по-късно
Всеки си има проблеми. Има толкова празни хора по света. Някои страдат от загуба на свои близки, други се мъчат заради някого,а някои губят най-красивото нещо в живота си. Разбираш какво имаш,чак когато го изгубиш. Но Елинор изгуби всичко,или поне тя така мислеше. Утре тя трябва да извърши мисията,за която се подготвя толкова време. Ще кажете,че за два месеца не можеш да научиш нищо?! Не е така,за два месеца Елинор намрази света още повече. Омразата в сърцето ѝ расте с всеки изминал ден. Тя прие това, че вече няма дете и мъж,който да обича. Красавицата с руса коса и очи,пълни с гняв беше напълно готова да се изправи срещу всеки,който ѝ се изпречи на пътя. Тя не можеше да мисли трезво,но дали щеше да е в това състояние,ако баща ѝ и беше казал истината? Силно се съмнявам. Днес Елинор отново тренираше. Всяка минута,всеки час,всеки ден тя тренира усилено,за да потуши гнева си може би? Докато тя се учеше, през тези две седмици при Майкъл не стана нищо ново. Той гледаше Райли и ѝ се радваше. Тя от друга страна забрави за своята майка. Като че ли изведнъж си размениха ролите. Но защо стана така? Защо баща ѝ я накара да мисли така......ще разберете по-късно.
Г.Т.Н.Е
Днес свърши предната тренировка. Имах плочки и стегнато тяло. Бягах по-бързо от всеки. С всеки един ден забравям за онзи идиот и малкото ми красиво нещо,което ни свързваше заедно. Но тях ги няма. Няма ги и ще свикна да живея без тях,няма да ходя там,ще стоя и ще помагам на татко в мисиите му. Утре е денят,денят....в който ще размажа физиономията на....чакай трябва да потърся татко. Два месеца не ми каза какво ше трябва да правя.
-Татко....
Казах и слизах по стълбите.
-Тук съм мила. Ела да ти обясня нещо.
Тръгнах към хола. Видях го там да седи с някакви хора.
-Така скъпа слушай сега. Отиваш на конференцията на Джефри Шъкър. Отиваш и го подмамваш,привличаш го,водиш го в стаята и му слагаш приспивателно. Ставаш,взимаш лаптопа и го пускаш. Търсиш информация. Ние ще те упътваме. Но внимавай скъпа. Това приспивателно действа само час. След това той ще се събуди. Така,вземаш информацията,която ни е нужна. Ако трябва ще се защитаваш,ако те нападнат. Излизаш и го оставяш в стаята. Хайде отивай да тренираш за последно и после той ще ти разкаже информация за личността,за която ще се представяш.
YOU ARE READING
Mom of 19(ЗАВЪРШЕНА)
RomanceБях на 16, когато живота ми се преобърна. Всичко се случи в една злощастна нощ, когато бях излязла с приятели на дискотека, когато се случи нещо, което най-малко очаквах, че може да ми се случи и това промени живота ми завинаги.