7

3.4K 147 10
                                    

Вратата беше отворена. Какво става? Щом казах това влязох вътре. Огледах се и не видях никого. Къде е Райли? А къде е Ема? Какво е станало? Къде ми е детето? Започнах да се ядосвам и да тичам .  Къде може да е Райли? Тичах като луда в собствената си къща? Да,за Райли бих направила всичко. Къде е малката ми дъщеря сега?

-Райли.....Райли.

Тичах и накрая видях Ема .  Тя беше в банята с нож в ръка и паднала на земята. Какво се е случило?

-Ема,събуди се. Ема....

Тя не се събуди. Започнах да се притеснявам. Нямаше кръв,нямаше следи от насилие....нищо такова. Тя просто лежеше.

Обърнах се и видях,че ключа беше на вратата. Видях,че прозореца е отворен. Изплаших се много. Ами ако тя е...не ,Райли е умна и не би го направила. Но въпреки това отидох до прозореца и с притиснение погледнах надолу. Нямаше никого долу. Имам чувството,нещо се мърда и се обърнах. Видях как Ема се надига.

-Ема,какво се е случило? Къде е дъщеря ми? Къде е Райли?

-Люк,той-каза тя плачейки.

Люк. Отново той. Само да направи нещо на дъщеря ми хирурзите няма да го познаят. Обещавам!

-Той какво, Ема?Изплюй камъчето. Хайде кажи къде е той,защо е дошъл ,какво е направил?

-Той дойде и взе Райли. Той и каза,че ѝ е баща. Тя му повярва Елинор. Но въпреки това тя не искаше да тръгне с него. Прегърнах Райли и взех един нож от кухнята и се качих в банята. После той дойде,разби вратата и след това не помня..... Съжалявам,не мога да си спомня. А и главата ме боли.

Боли я главата? Дал и е хапчета. Знаех,че се дрогира,явно е дрогирал и нея. Този направо ще го убия. Защо си мисли въобще,че той ѝ е баща? Майкъл Дейвис е нейният баща.

Ретроспекция(преди три години)

Тичах и не знаех на къде да тръгна. Как можа Майкъл да ми го причини? Роклята ми беше скъсана. Обувките мокри,тази нощ никога няма да я забравя! Майкъл Дейвис. Това име никога няма да го забравя. В чантата си извадих телефона и реших да звънна на Люк. С него сме гаджета вече два месеца. Трябва да му кажа какво направи приятеля му Майкъл.

Звънях два пъти,но той не вдигна. Чух стъпки зад себе си и ме беше страх да се обърна. Забързах крачка и стъпките намалиха звука си. Прибрах се бързо. Добре,че майка ми и баща ми са на работа. Не знам как да им обясня всичко. Аз самата не мога да си го обясня. Преди малко момчето, което ме покани да танцуваме ме завлече и .....изнасили. Като го казах започнах да плача.
Не мога да повярвам. Майкъл. Точно той ли. Спомних се случилото се и заплаках по-силно.

Mom of 19(ЗАВЪРШЕНА)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum