Un nou început

170 3 0
                                    

    Stop!
Încetez din a mai gândi ca un copil și știu că am obiceiul de a compara lucrurile cu o provocare, dar de acum, din momentul acesta, voi privi totul ca un matur, așa cum ar trebui să le vadă o domnișoară de 20 ani, care învață în ultimul an la colegiu.
.......................................
  După colegiu urma să plec la facultate în America, am luat primul taxi spre aeroport, unde ai mei mi-au urat succes, apoi am urcat în avion și destinația mea era Hollywood.
Zborul a fost foarte liniștit însă aterizarea fusese un pic cam gravă ca deobicei. Acolo mă întâmpinase profesorul meu de mate care mă ajutase foarte mult în cei 9 ani de studii.
Seara iubeam să ies la plimbare cu colegele de clasă cu care mă împri-etenisem foarte repede, una din ele mă invitase la o petrecere.
Am acceptat însă cu greu. Nu eram genul de fată pentru petreceri.
Însă am acceptat.

Am sunat taxiul și el ma dus în fața unei case destul de familiară mie.
Am intrat și primul lucru la care m-am uitat, a fost un băiat care stătea singur pe un fotoliu iar după ochii săi îți dai seama că era plictisit din cale-nafară.
- Gesy pot să  știu și eu unde e bucătăria?( Adriana)
- Da! O i-ai înainte iar atunci când ajungi în capătul holului faci la stânga.(Gesy)
- OK! mersi!(Adriana)
Am intrat în bucătărie, după câteva minute mi-am dat seama că nu eram singură, mai era cineva.
Ghiciți cine-i! Băiatul din încăpere.
Încercam să nu-i prea trag atenția însă ochii aceia mari și albaștri te făceau să dorești să  te uiți la el.

           Adriana
Doamne se apropie de mine!
Ce mă fac? Ok! Calmează-te Adriana. Cum să fiu calmă? El vine la mine. Ce fac?
         
        Sandu
Vedeam cum îi tremura grav mâinile. De ce? Nu-i voi face rău. E fată frumoasă rău, e o specie extrem de rară .
- Bună domnișoară! Pot să știu și eu cum te numești?(Sandu)
- Nu!(Adriana)
- Ok! Lasă-mă să ghicesc!(Sanu)
- Să  ghicești nu o să  poți,(Adriana)
- Dacă nu dorești să-mi spui numele, spune-mi ce cauți aici?(Sandu)
- Eu... Am...  Că vreau!mi-am luat paharul cu apă și am ieșit afară(Ady)[prescurtație a numelui]
- De ce fugi de mine(Doamne zi-mi că  nu e el!)(Sandu )
- Am vrut doar să ies la o gură de aer. (Ady)
- Vreau să-ți propun ceva. (Sandu)
- Off .... (Ady)
- Vrei să ieșim la un film. (Sandu)
- Eu....Nu ştiu...Mâine... (Ady)
- Deci e un DA (Sandu)
- Mâine la 19 nici mai devreme, nici mai târziu. (Ady)
- Bine domnișoară. Facem cum vrei.Am intrat amândoi în casă și a urmat o noapte extrem de linistită . (David)

Adriana
Doamne 7! Nu cred! Iar o să întârzii la școală.

Mi-am luat mâncare la pachet și am fugit imediat spre școală.
După lecții am venit acasă și m-am închis timp de 3 ore în cumplita asta de închisoare numită carte.

O poveste încâlcită...(NEFINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum