Reîntoarcere

31 2 0
                                    

       
     DANIEL              
O lună mai târziu!
După întâmplarea de la școală mama și tata , a decis să ne ducă și să ne aducă ei în fiecare zi de la școală, bănuiau ceva și cred că era destul de periculos. Știu că nu ar trebui să-mi bag nasul în treburile lor și că sunt mic, dar știți și voi cum sunt eu!

Șase luni mai târziu!...

Chiar de și părinții mei au tot continuat să ne ducă ,să ne aducă în fiecare zi de la școală, mașina aia, de fiecare dată era la poarta școlii și ne tot urmărea...
...................

Am tot continuat așa, terminasem clasa a doua, a treia, a patra...

Trecuseră încă 7 ani de la primul incident cu Sem, toți acești ani, am sperat că acea mașină să nu ne mai urmărească!...

Eram clasa a 9-a, când în clasa noastră venise un elev nou.
Era destul de ciudat tipul, nimeni , credețimă nimeni nu vorbea cu el, era atât de ciudat încât profesorii spuneau asta...
Se numește Ivan Sallow, un băiat nalt, brunet cu o pereche de ochi albaștri, niște ochi, de zici că privești cerul, nu pe ei!
Cel mai ciudat, este faptul că am mai auzit o dată de la părinții mei, numele Sallow.
Încă nu le-am spus despre noul meu coleg, dar întâi o să vorbesc cu Sem despre asta!

     Yasemina(Sem)

În toți acești ani în care am fost urmăriți, m-am închis în mine, nu pot vorbi cu oricine, sunt prezentă, dar și absentă în același timp. Învăț bine, mă bucur că am puterea de a învăța. Am doar o singură prietenă, cu care mi-am petrecut mereu timpul liber, dar niciodată nu ieșeam cu ea în oraș, mereu venea la mine, la un film, la înghețată, la orice ca să nu ne plictisim și credețimă că niciodată nu ne plictiseam. Cred că , toți o cunoașteți pe frumoasa Jessica, prietenesc cu ea de când ne-am mutat aici, nu pot să spun același lucru și despre Dani. Eu cred că el o place pe ea, dar nu vrea să recunoască asta!
Am auzit din spusele unor colegi că în clasa lui Dani a venit un băiat nou și că e cam drăguț!
Sunt curioasă, să văd cum arată!
Mergeam cu Jess spre dulapuri, ea vorbea cu mine, însă eu eram pierdută în lumea mea, aud parcă ea mă strigă, cred că a fost prea târziu când am revenit la realitate căci , mă lovisem cu capul de dulap!
Jess bufnise în râs și îmi spuse:
- Fato cred că ar trebui să îți leg picioarele de o piatră, zbori cam des prin nori!(Jess)
- Sigur, cum zici, i-am răspuns oarecum fără pic de emoții!
- Ce ai?(Jess)
- Scuze Jess, mă gândeam din nou la trecutul meu!
- Sem cred că, este timpul să privești în prezent, să te distrezi!(Jess)
- Crezi?
Ea a dat afirmativ din cap...
- Știi ce ,am o ideie, zice Jess , dar avea zâmbetul ăla de killer pe față, să știți o iubesc, când are zâmbetul ăsta pe față...
- Uimește-mă! Zisem și eu zâmbind.
- Hai să mergem la Zizi să luăm înghețată! Și zâmbetul ei sa transformat în cel mai dulce zâmbet de pe pământ!
Zizi, este Aziana o colegă de clasă, părinții ei au un mic restaurant exact lângă școală... De multe ori eu și Jess mâncăm acolo..
Am stat cam aproximativ toată ora de masă și după ne-am întors la școală..
Ciudat era faptul că mașina aia neagră, nu mai era lângă școală când ne-am întors!
Mergând pe hol , am dat nas în nas, cu băiatul nou, jur că m-am îndrăgostit, e atât de frumos.
- Hey fato, uitete pe unde mergi!(Ivan)
- Sem mă numesc, și îmi pare rău. Ceea ce nu v-am spus este că l-am cam călcat, de asta și a reacționat așa...
- Ok cum zici tu.. Sem..zise el cu reținere. Hai dispari de aici! (Ivan)
- Bine! Am spus cam tristă!
Jess se uită oarecum ciudat la mine, dar și la el!
- Stai puțin.. Sem.. (Ivan).
- Da.. Ai zis să dispar..
- Da scuze pentru faza asta, nu știu unde este bufetul, crezi că ai putea să-mi arăți și te voi servi și pe tine cu ceva dacă o să dorești! A zis Ivan puțin rușinat.
- Da pot să ți-l arăt.. Jess, mă întorc în câteva minute , ne vedem în clasă..
- Bine!(Jess)
Ne deplasăm puțin de Jess, de lasă o mică liniște între noi, dar nu dură mult:
- Cum de ești atât de bună la suflet (Ivan)
- Sincer așa sunt eu, nu prea vorbesc cu cei din jurul meu, consideră-te norocos, doar pentru faptul că vorbesc cu tine!
- De ce? Care este motivul?(Ivan)
- Ești cam băgăreț știi?:). Am fost urmărită când eram mică și din cauza acestui fapt m-am cam ascuns de toți..
- Da știu că sunt băgăreț, dar îmi place asta, viața ar fi plictisitoare fără întrebări (Ivan)
- Bine am ajuns, eu nu rămân, nu vreau nimic, plec căci în câteva minute mi se începe ora! Pa!
Dau să mă pornesc, dar el mă apucă de mână și mă trage spre el! În momentul acesta m-am gândit la tot felul de aberații însă, el ma sărutat pe obraz și mi-a spus:
- Te rog, nu-mi place să rămân dator și ești prima persoană din această școală care mi-a zâmbit și vorbit. Ai putea după ore să mergem la un suc? Ma întrebat scărpinându-și ceafa!
- Bine, dar nu pentru mult timp..

După am plecat în clasă, intrând, am văzut fața curioasă a lui Jess!
- Mamă, deci e atât de drăguț băiatul! Spuse Jess emoționată!
- Da, păi băiatul ma invitat după ore la un suc!
- Și te duci, nu?
- Da...
- Fată, vă văd împreună!
- Bine, calm Jess, o să fie doar un suc, nu exagera, acum, te rog, vreau să mă concentrez la oră...
După ore am ieșit la un suc cu Ivan, băiatul acesta este chiar foarte drăguț, amuzant, nu m-am plictisit de fel cu el și în plus m-am simțit foarte liber lângă el, sincer , îmi cam place de el...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 28, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O poveste încâlcită...(NEFINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum