După câteva zile , Grigoré mereu îmi atrăgea atenția numai mie în fiecare seară venea la mine să mă ia să fugim prin parc. Se pare că acest lucru va deveni un hobiu pentru noi.
Am spus NOI? Nu cred!
Aud un ciocănit in ușă de la intrare și strig.
- Tată deschide te rog tu, eu trebuie să mă pregătesc. De când eu cu pregătitul? In fine i-au o rochiță cam așa....Și după cum vedeți , este cu două palme mai sus de genunchi, iar in mână am luat o gentuță ca aceasta.
Am uitat să menționez, mi-am lăsat părul pe spate și l-am undulat puțin.
Deci unde mă duc?
Da mă duc la ziua de nastere a surorii lui Grigoré.
.........
Am ajuns acolo, era o casă dintr un cartier foarte frumos, era un loc de vis. Am petrecut alături de familia lui toată noaptea iar spre dimineață Grigoré a decis să mă petreacă spre casă.
Am mers câteva străzi de mână până am ajuns pe o stradă mai stranie. Când am ajuns pe strada aia, el devenise puțin cam ciudat. Se comportă așa de urât cu mine.
La un moment dat , m-am simțit izbită de un perete foarte rece. Mi-era foarte frică de ce va urma.
A început să mă sărute pervers pe gât, și-a băgat degetele în părul meu și a început să mă sărute pe obraz, după care a încercat să-și lipească buzele sale de ale mele , însă m-am ferit. Ma mușcat rău de gât , iar după a început să îmi sărute de-amărunțelu tot corpul iar când a ajuns la poalele fustiței și-a ridicat mâinile spre chiloții pe care îi purtam și ia coborât pe picioare jos.
Eu nu puteam face nimic, căci atunci când făceam vreo mișcare mă trăgea de păr, ceea ce , e foarte dureros.
Sentimente de ură , de nervozitate , de greață se simțeau în sufletul meu.
Mi-a pus mâna pe un sân și mă strânsese destul de tare încât să scot un țipăt de durere, iar apoi ma izbit cu fața de zid, și în momentul în care încercă să contribuie ceea ce începuse, l-am simțit cum îmi alunecă pe picioare...
Nu reușesc să văd nimic sau să-mi amintesc ceva , ceea ce știu e că dimineață m-am trezit lângă Sandu, care pare că doarme ca un înger.
Nu vreau să-mi amintesc ce mi s-a întâmplat aseară, însă știu că niciodată nu-i voi permite vreunui băiat să se atingă de mine.
Mă trezesc și plec la baie, cam greu dar o găsesc. Pentrucă aveam gentuța încă cu mine, aveam și haine de schimb așa că m-am schimbat în ceva mai de casă. Cred că azi voi sta la Sandu, îl voi suna pe tata să îi spun că nu mă întorc astăzi.
Când mă întorc în cameră, Sandu nu mai era, iar de jos venea un miros foarte plăcut. Cobor și văd un prinț în armură.Sandu gătea, iar pe masă era o cafea dulce, știa că mie cea amară nu-mi place, iar apoi îmi pune in față un bol cu clătite, iar pe ele era scris cu ciocolată NEAȚA, TE IUBESC!!. Am rămas pentru câteva secunde fără cuvinte. El se așeză in fața mea, mă apucă de mână și ușor, și tot odată drăguț mă întreabă dacă vreau să fiu iubita lui. Am acceptat pentrucă știam că Georgé nu mă va lăsa in pace...
CITEȘTI
O poveste încâlcită...(NEFINALIZATĂ)
FantasíaAdriana o fată care trăiește fără mama sa, încearcă să-și creeze un viitor frumos, dar lumea ei este dată peste cap de către așa numitul Sandu Callaghan. La început îl iubește, apoi îl urăște, iar după se îndrăgostește din nou de el.