ADY
Nu eram sigură că acest lănțișor va fi cea mai frumoasă amintire, dar asta e, mi-a făcut prea mult rău ca să îl mai pot ierta.
După această întâmplare, am decis că este timpul ca noi să plecăm din țară, am fost nevoiți, de fapt să plecăm, îmi era frică ca nu cumva să mai fie un asemenea conflict.În doar câteva luni ne-am mutat în Paris , cel mai romantic loc pe care l-am văzut vreodată. Am procurat o casă cu 2 etaje, foarte drăguță și confortabilă.
Deci, de aici rezultă că s-a început o nouă viață, într-un loc nou, cu noi oameni!Hai să nu o lungesc, să sar peste câțiva ani și să vedem ce s-a mai întâmplat!
............ Septembrie,2016............
- Mamă, plecăm! (Daniel)
- Plecați, fără să îmi dați câte un pupic?(Ady)
- Dar mamă știi că mi-e nu-mi place , mă dezgustă!(Daniel).
Daaaa, stați să vă zic, Daniel este clasa a doua și este copia lui tacsu.
Yasemina este mai cuminte și ascultătoare, evident este ,,copia mea".Este un an nou pentru ei fiindcă, Daniel a reușit să fie exmatriculat din vechea lui școală astfel, l-am mutat pe el și Yasemina într-o școală nouă. Astăzi este prima lor zi aici , așa că o să vă povestesc mai târziu câteva lucruri noi despre noi și familia noastră, până atunci fiți atenți cum citiți.
DANIEL
Urăsc școala, nici nu vă închipuiți cât de tare o urăsc. Dacă vă întrebați de ce am fost exmatriculat din vechea școală păi,...
Mă certam cu toți profesorii, acesta este primul lucru, însă cel mai grav este că am pornit de 3 ori bătaie cu mâncare la cantină, am eliberat animalele din clasa de biologie și am dat foc din greșeală catalogului clasei a IV-a.
Mda..... Știu nu sunt cuminte pentru cineva de clasa I-a.Am ajuns la școală!
Ypeee! Din păcate eu și Yasemina am fost despărțiți, eu sunt în ,,A", dar ea este în ,,C".
Intru pe ușă școlii și fără ca să-mi dau seama am zis cu voce tare:
- Vai de mine.
- Poftim? E cam mare, nu crezi?! (Sem){prescurtare de la Yasemina}.
- Da, nu știu ce să cred!
- Haide imediat o să se înceapă ora!
Eu am prea iubita matematică, Sem are lecția de Limbă franceză.
Merg pe coridor spre dulăpiorul meu și nu-mi venea să cred ochilor, este o școală foarte frumoasă și fiecare se pare că se simte în largul său, simt că o să-mi placă aici.
Îmi pun lucrurile în dulap, îmi i-au manualul și rechizitele, închid dulapul și când mă întorc lovesc din greșeală, o fetiță cu păr blond lung până peste fund, ochi albaștri, cu gropițe foarte dulci în obraz și îmbrăcată, într-o salopetă roz, da stați să vă spun aici nu suntem nevoiți să purtăm uniformă deci , fiecare se îmbracă așa cum îi place....
Așa unde rămăsesem? Da!
Este atât de frumoasă
- Vai de mine, îmi pare sincer rău, nu , nu te-am văzut.
- Nu e nimic nici eu nu te-am văzut, m-am întors brusc spre dulapul meu!
- Atunci nu te superi dacă te întreb cum te numești?
- Nu! Vai are un glas atât de gingaș. Mă numesc Jessica, dar poți să-mi zici Jess.
- Ce nume frumos, eu mă numesc Daniel, însă prietenii îmi zic Dani. Ce clasă ești?
- Sunt a II-a Te rog spune ,,A" . ,,C"
- Interesant, sora mea este a II-a ,,C"
- Tu?
- Eu a II-a ,,A"
- Bine eu am oră acum ne mai vedem!
- Da ne mai vedem! Ne mai vedem! Mai vedem. Bine pa! M-am bâlbâit puțin eu.
Doamne ce este cu mine.
Ajung în fața clasei de mate , deschid ușa, acolo mă întâmpină profesorul și după câte am înțeles și dirigintele nostru!
Am intrat în clasă, acolo domnul Smith Terry mi-a făcut cunoștință cu toți noii mei colegi, sincer să fiu după mica prezentare destul de detaliată al dm. Smith am rămas plăcut surprins, am nimerit într-o clasă destul de nebună, erau foarte mulți băieți și doar 10 fete, sunt foarte atent la detalii, fetele cred că vor fi pe viitor ocupația mea.
Deci pe scurt ador școala asta...YASEMINA
Mă aștept că lui Dani să-i placă aceasta școală, nu trebuie să facă nimic ce nu-i place, să poarte uniformă, să asculte de orice profesor.. în fine până ce și mie îmi place.
Merg spre clasa mea, mai exact în clasa de Limbă franceză. Aproape de ușă am închis odată ochii ca să îmi fac curaj să intru, în fața clasei era o domnișoară frumoasă, naltă, cu păr negru până peste umeri, în clasă sunt mai mulți băieți decât fete.
Mi s-a făcut prezentarea și după am luat loc într-o bancă liberă. Îmi scot manualul ,rechizitele și m-am adâncit în gânduri până se auzi ușa ciocănind. Pe ușa intră o fetiță cu păr blond lung până peste fund, ochi albaștri, cu gropițe în obraz și îmbrăcată, într-o salopetă roz. Profesoara ia făcut și ei prezentare și ea s-a așezat în aceeași bancă în care eram și eu. Am fost foarte atentă la regulile pe care ni le-a spus doamna profesoară, apoi am trecut la lecția noastră de Limbă Franceză.
După ore am ieșit în curtea școlii că să îl aștept pe Dani, uitându-mă prin împrejurime am zărit lângă poartă acesteia o mașină mare neagră iar în ea era un domn care se uită intens la mine. Eram speriată așa că am decis să intru în școală pentru al aștepta pe Dani, dar nu reușesc să intru că el era deja în fața mea, fluturând puțin mâna prin fața ochilor, fiindcă căzusem puțin pe gânduri.DANIEL
Ies pe ușa școlii și efectiv mă sperii puțin de privirea lui Sem, fiindcă rămăsese împietrită ,dar totodată cu o privire speriată.
Mă apropii de ea și flutur puțin mâna prin fața ochilor săi și ea își revini.
Eram nedumerit de privirea sa.
- Ce ai Sem?
- Dani , nu te uita insistent ,dar cineva mă urmărește! A spus Sem.
- Unde ?
- Păi, vezi mașină aia neagră de lângă poartă? A întrebat Sem
- Da! Am răspuns.
- În ea este un domn și de câteva minute în continuu se tot uită la mine și mă cam sperie Dani.!
- Bine chiar e ciudat, hai să nu ne gândim acum la asta , hai să plecăm acasă.
- Bine! Aprobase Sem.După cum o știu eu pe Sem, dacă o să ajungă cu bine în casă o să înceapă să vorbească și să tot vorbească despre școală, despre mașină aia neagră și despre tot ce i s-a întâmplat azi.
Mda..! Cam așa și a fost!
Un lucru e ciudat, când ea îi povestise mamei și tatălui despre mașină aia neagră, mama a rugat-o pe Sem să-i descrie puțin înfățișarea bărbatului care, credea Sem că ne urmărește.
S-au liniștit când Sem a descris persoana altfel decât și-o imaginase , dar mă întreb de ce oare?!
Mmmmm..
Bine mă duc în camera mea să-mi fac temele, azi am reușit într-un fel să-mi fac prieteni , așa că după ce îmi voi face temele voi ieși afară să mă joc puțin cu ei...Vă las până mâine sau poate până peste o lună.
Văi de mine , îmi cer mii de scuze .
Cred că am uitat de Wattpad, am început un nou stil de viață așa că o să încerc macar o dată pe săptămână să postez câte un capitol.
Vă pup.😘😘😘😘
CITEȘTI
O poveste încâlcită...(NEFINALIZATĂ)
FantasyAdriana o fată care trăiește fără mama sa, încearcă să-și creeze un viitor frumos, dar lumea ei este dată peste cap de către așa numitul Sandu Callaghan. La început îl iubește, apoi îl urăște, iar după se îndrăgostește din nou de el.