În tot acest timp am stat închisă în cameră până ce am observat că e fără
20 de minute 19:00.
Nici nu știu cum m-am pregătit, însă la fără 7 minute 19 eram gata. Brusc aud un ciocănit puternic în ușă camerei mele.
- Ady cine e băiatul de la ușă? Ieși! Răspundemi la întrebare.(Tata)
Wou nu! e tata! Ce mă fac?. Ok hai că ies.
Deschid ușa un pic cam speriată și îl văd pe tata cu o mână în cap iar alta pe perete.
- E un băiat ce m-a invitat aseară la un ceai. Se poate?(Ady)
- Așa? în halul ăsta? Fugi și te îmbracă mai sexy! (Tata)
- Dar....( Ady)
-Niciun dar! Tu trebuie să pari atrăgătoare pentru un băiat
Așa că fugi și te schimbă îi deschid eu. (Tata)
Băi lume! Ăsta e tata? Nu cred. Dar cum se poate așa ceva.
Mă ridic sus și deschid ușa camerei de oaspeți unde erau toate rochiile mele.
Aleg una de culoare roșie cu spatele gol și un pic de decolteu în față,cu o palmă mai sus de genunchi , iau o pereche de pantofi negri cu toc de 15cm cam mult pentru mine.
Îmi îndrept părul și îl las pe spate iar după îmi fac un machiaj simplu, unde folosesc cât mai mult negru.
Cobor jos și îl văd pe David vorbind cu tata, îmi e foarte interesant ce au discutat ei.
- Waw! Sore ești..... (Sandu)
- Mergem...(Ady)
- Da! (Sandu)
- Te rog să o aduci mai devreme. Bine flăcăule?(Tata)
- Bine domnule! Îmi face cu ochiul și ieșim din casă (Sandu)
Mă duce într-un loc foarte frumos.
Nu mă așteptam la așa ceva de la el.
Ne-am așezat la masă, nu reușesc să mă așez că mă ridic și plec acasă.
De ce?
Pentrucă ma întrebat dacă am prieten sau iubit și uite cum am reacționat.
Când am ajuns acasă nici nu i-am răspuns la întrebările tatălui. M-am dezbrăcat de hainele alea prea peste măsură mea și m-am apucat de citit.
Dimineață m-am trezit la șase așa că am avut timp să fac un duș și să mănânc,apoi am îmbrăcat o rochiță drăguță și am plecat la școală.
.......................
Ziua de ieri a fost minunată nici un pic de stres. Totul a fost ca înainte .
Seara mi-am pus pe mine un costum sportiv.Cel mai simplu costum iar în picioare o pereche de teniși albi.
Și am pornit la parc căci acolo îmi petreceam uneori timpul liber.
Și da! nu stau, fug.
Mă opresc apoi pe o bancă să beau apă și brusc aud o voce.
- De cât timp alergi?
Mă întorc și văd un băiat bine făcut și cu ochii albaștri.- Da! de ceva timp, însă mai mult atunci când nu am ce face.
- Bine! Dar nu te superi dacă îți admir frumusețea alături de tine.
- Eu sunt frumoasă...Ce-i drept sunt frumoasă.
- Păi da! Uitete la tine cum să nu fii observată.
- Bine! Dacă zici tu! Hai să alergăm! nu pot sta mult.
Aproape când să plec mi-a dat o carte de vizită. Se pare că e șofer de limuzine. Waw! Ce drăguț! Dar, trebuie să mă axez pe ceea ce mi-am pus în plan.
DA! Vreau să mă fac un mare.....
Nu vă spun că după aia nu va mai fi ceva interesant.
CITEȘTI
O poveste încâlcită...(NEFINALIZATĂ)
FantasyAdriana o fată care trăiește fără mama sa, încearcă să-și creeze un viitor frumos, dar lumea ei este dată peste cap de către așa numitul Sandu Callaghan. La început îl iubește, apoi îl urăște, iar după se îndrăgostește din nou de el.