Felicitări vei fi tătic!

101 2 0
                                    

Vai! avem deja două luni de când suntem împreună. Tata știe de relația mea cu Sandu, și e foarte fericit pentru noi. Mama deja își face planuri  ca să  ne căsătorească.
Wat! Ce-i cu mama?
Nu că aș vrea dar suntem de câteva luni, nu de ani buni.
...........
Merg pe stradă cu Sandu, și văd o pizzerie. Intru și într-un colț de restaurant o zăresc pe Layla, o prietenă de a mea din copilărie.
O prietenă foarte bună.
Am mers la ea și am îmbrățișat-o. Ea s-a bucurat când m-a văzut, însă nu m-am așteptat ca ea să  se ridice de pe fotoliu și să-l îmbrățișeze pe Sandu.
- După cinci ani, tocmai aici să  te revăd?
- Se pare că  da!
- Îmi spuneți și mie ce sunteți voi?
-  Noi suntem verișori , care nu s-au mai văzut de 5 ani.
- Dar mie nu mi-ai spus niciodată că  ai un verișor atât de sexy, atât de rău.

- Dar mie nu mi-ai spus niciodată că  ai un verișor atât de sexy, atât de rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Păi, un timp a fost dat dispărut, de aceia nu am vrut să-ți spun de el.
- Bine asta am înțeles-o!
Am stat câteva ore împreună și am discutat, am râs împreună, am mâncat iar spre lăsarea serii ne-am despărțit și am plecat acasă.
Da voi sta toată săptămâna la Sandu așa  că  mama știa că  voi fi în siguranță. Le-am povestit părinților despre întâmplarea cu Geo..... .
Au acceptat ideea că  am fost o victimă și mi-a spus că  niciodată nu-i va permite derbedeului să  se apropie de mine.
Am ajuns acasă și m-am dus direct în baie. Am făcut un duș , iar după mi-am îmbrăcat lenjeria cea nouă:

 Am făcut un duș , iar după mi-am îmbrăcat lenjeria cea nouă:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eram încă cu prosopul pe mine și am plecat în cameră. Când am intrat, am rămas surprinsă. Pe pat era o inimă din petale de trandafiri , iar spre pat era o mică potecă tot din trandafiri. Sandu nu era în cameră așa  că  am îmbrăcat repede pijama care era de fapt o rochiță foarte scurtă, ce lasă  la vedere fundul și m-am așezat pe pat.

 Sandu nu era în cameră așa  că  am îmbrăcat repede pijama care era de fapt o rochiță foarte scurtă, ce lasă  la vedere fundul și m-am așezat pe pat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Brusc îl văd pe Sandu într-un costum negru, cu o cutiuță roșie în mână.
Nu cred!
- Domnișoară Maier, vreai să  te căsătorești cu un băiat sexy și rău?
- Eu...
- Nu?....
- Ai înțeles greșit, eu vreau să fiu soția ta.
Mi-a pus inelul pe inelar, și-a dat jos sacoul , și a început să  se dezbrace de tot ce avea pe el, până a ajuns la boxeri.
Ma luat în brațe ca pe o mireasă și ma așezat pe pat. A început să mă sărute dulce pe frunte, apoi pe gât, și după m-am trezit cu buzele lui pe ale mele. A început să mă sărute cu poftă, de parcă nu a mai făcut acest lucru de mult timp. Nu vroiam să  îi răspund la sărut însă într-un final îi răspund. Mi-a desprins cordonul de la rochiță și pa lăsat doar în lenjerie intimă. A început cu sărutări apăsate pe gât, apoi a coborât spre sâni, însă nu înainte de a-mi rupe sutienul. Simt cum se coboară ușor spre chiloț, simt cum degetul său nu-i stă locului și îmi masează puțin locul meu intim, iar cu cealaltă mână s-a oprit pe sân masându-l cu mare grijă, apoi ca un adevărat vânător, s-a năpustit asupra buzelor mele. După ce mi-a rupt și chiloțul meu nou, am început a tremura de frică.
- Te temi?
- Nu! Nu de tine!dragul meu soț.
- Atunci nu te superi dacă....
- Nu Sandu!
A fost pentru prima dată când am simțit că orice poate fi frumos dacă se face din dragoste.
........
Câteva zile mai târziu...

Stau in living și brusc mi se face rău, am niște dureri de cap, care după  se transformă în grețuri, fug repede la baie și încep a vomita.
Să fie oare.......? S-au poate........
Nu cred!
Mă îmbrac repede și fug spre cea mai apropiată farmacie de pe stradă, ghiciți  ce fac!
Îmi cumpăr un test de sarcină.
Am fugit repede spre casă, iar spre marea mea ușurare Sandu e plecat la lucru, este bucătar la un restaurant din marginea cartierului.
Fac testul! Mă uit ce-mi arată. Mă  spăl pe față și mă uit iar.
Felicitări! Ady, vei fi mămică.
Pe Sandu nu l-am sunat, am zis că vreau să-i fac o surpriză. Am facut un tort, iar pe el am scris cu ciocolată și vanilie(Felicitări, vei fi tătic!)

Peste câteva ore.
Se aude ușa de la intrare.
- Iubire ai venit?
- Da! Puișor!
- Hai! Vino să mănânci.

            SANDU
Intru in bucătărie, acolo mirosea atât  de bine! Mă așez la masă mâncăm o supă foarte bună, iar după primesc și desert. Îmi aduce la masă două pahare cu suc și un tort nu prea mare.
Am rămas uimit de ceea ce scria pe el. M-am uitat la Ady, iar ea atunci a început să-și mângâie burta ușor.
- Sper să fie fată!
După aceste cuvinte o văd pe scumpa mea soție cum începe să  lăcrimeze.
Am fugit lângă ea și am luat-o lângă pieptul meu și i-am șoptit la ureche:
- Sunt fericit că am avut norocul de o asemenea acritură! Te iubesc! Te iubesc!
- Și eu te iubesc!
Am luat-o îmbrațe ca pe o mireasă și am așezat-o pe un fotoliu și mi-am lipit pofticios buzele mele de ale ei, la început nu vroia să-mi răspundă, însă din cauza unei neatenții , am reușit să-mi introduc limba în gura ei.
            
               SANDU
M-a așezat pe fotoliu și a început să mă sărute, nu vroiam să-i răspund, îmi plăcea cum sărută când se enervează, însă atunci când am vrut să-mi trag un pic de aer, limba lui deja o caută pe a mea, iar a mea pe a lui. I-am răspuns la sărut, că  de nu avea să  fiu pedepsită pentru asta.

O poveste încâlcită...(NEFINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum