Neden Ben?

157 8 0
                                    

Artık öleni açıklamak biraz zor çünkü aslında öleni değil ölenleri açıklamak çok zor. Karakoldaki bütün polisler yerde yığılmışlardı. Ne olduğunu anlayamamıştım. Ama o bizim yanımızda idi. O zaman o nasıl bunları öldürdü. O zaman ikinci biri vardı. Peki onlar kimdi cidden artık çok merak ediyorum. İçeriye bakındım, benim telefondaki mesajı anlattığım polis bana sanırım bir mektup bırakmış. Çekmecesinden çıktı. Yazan şey ise" katilin birini buldum. Katil okulun müdürü " ne müdürü mü? Nasıl?" Kafam çok karışmıştı. Ama ben tüm sırlarımı müdüre anlatıyordum. Ama katil bana kimseye anlatma diyordu. Tabi ya direk tüm bilgiyi alıyor idi. Peki ya diğer katil. O kim? Arkamda bir ses duydum. Bu ses çok tanıdıktı. Tabi ya bu ses...
***
1 hafta önce
Kantinde yiyecek alırken ölenleri koşarak söylemeye gelen abinin sesi idi bu.
***
Hızlıca koştum bir odaya girdim. Nasıl yani artık o kadar kişiyi öldürenleri bulmuşmuydum. Peki ya şu anda ne yapacağım. Çantamı açıp telefonu aldım. Ama dışarıdaki katil kapıyı zorluyordu. Ve bana bir yandanda " yaşamayı seviyormusun?" dedi. Ben ise ona " neden bana bu soruyu soruyorsun" dedim. O ise bana "hiç sadece merak ettim. Annen ve baban seviyordu da" dedi. O an çığlık attım. 'Hayır' bu olamazdı. Olamazdı. Artık yaşamak için bir sebebim yoktu. Adam kapıyı kırmak üzere idi. Zaman daralıyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Ve hayatı artık akışına bıraktım. Öleceksem öleceğim yaşayacaksam nefesim olmadan yaşayacaktım. Kapı zorlandı. Korkum arttı nedenini cidden bilmiyordum. Belkide birşeyler yapmam gerekiyordu. Ama öylece oturdum.
***
1 sene sonra
Bir sene boyunca bir klinikte kaldım. Bir ara delirme aşamasına geldim. Ama şu anda iyiyim. Şimdi ise o günün devamını anlatacağım. O gün gerçekten annem ve babam ölmüş. Bir sene kendimi toparlayamadım.
Tam katil kapıyı kırdı. İçeri adımını attı. Silahı nişan aldı. Kurşunun çıkmasına ve ölmeme saniyeler kala beni oradan kurtaran kişi çıkıp onu vurdu. İçeride ise müdürü öldürmüş idi. Ona teşekkür mü etsem yoksa neden ölmemi engellediği için kızsa mıydım bilemedim. Ama yaşamaya devam ediyordum. Ama neden ben hâlâ daha bilmiyordum.
"Neden ben?"
~son~

Okuldaki Gizemli CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin