Demlikteki çayın kokosu burnumda bir ahenk yaratmıştı. Yatağımdan doğrulup pencereye gittim. Pencereyi açtım. Dışarıdaki kuş cıvıltıları tam içimde yeni pişen ekmeğin kokusu ise tam zihnimde idi. Odamdan çıkıp mutfağa gittim. Birkaç bir şey atıştırıp. Odama gidip çantamı alıp evden çıktım. Ve servisi bekledim. Dışarıda dün yağan yağmurun kokusu vardı. Servis geldi ve servise bindim. Okula giderken açtım yine her zamanki gibi şarkımı o kadar net ve kesin bir şekilde bakıyordum ki dışarıya şarkının öyle içindeydim ki hiçbir şey düşünemez oldum. Servisten indiğimde kala kalmıştım. Nedenini bilmiyordum. Belkide zor dönemlerden geçiyordum. Belkide stresten böyle olmuştum ama yinede o an ne olduğunu anlayamadım. Sonra ise okula geçtim. Okulda her zaman karşılaştığım insanlara her zaman söylediğim lafları
Tekrarlıyıp duruyordum. Belkide hayattaki en saçma şey insanların nasılsın sorusuna cevap olarak ne beklediklerini cidden merak ediyorum.
Sınıfa doğru ilerledim. Ve sınıftakilere "günaydın" dedim. Ders başladı derse girerken kendimi çok yorgun hissediyordum. Sonra ise ders bitti. Teneffüse çıktım. Arkadaşlarımın yanına gittim. Ve kantine doğru sohbet ederek gittik. Birazdan olacaklardan hiçbirimizin haberi yoktu. Ben kantinde ki ablaya istediğimi söylediğim an alt kattaki depodan bir abi koşarak geldi ve herkesin içinde bir korku oluştu. Okulun altında yangın çıkmış. Ve etrafında ise ölen iki genç varmış. Tabi kimse yangından kaçmak için o iki genci umursamadı. Herkes kendi sınıfına koştu yangın çıktığını ve kaçmamız gerektiğini söylemek için. Ben çıktığımda herkes çıkmıştı. Ama bir kişi vardı o da geçen hafta bacağı kırılan arkadaşım. O yangın çıktığını anlamayıp sınıfa gelmiş. Bende tam aşağıya inecektim ki onu gördüm. Ve onun kolundan tutarak onu aşağı indirmeye çalıştım ama bir kat kala ikimizde çok yorulmuştuk. Onu burada bırakamazadım. Aklıma bir fikir geldi ve tuvalete girip. Kapıyı kapadım. Oradaki bir bezi kapının altına ıslatıp koydum ki kirli hava içeri girmesin. O an dışarıdan bir ses duydum bu o iki genci öldüren kişi olabilirdi. Ve sesiz olmamız gerekirken arkadaşım ayağının acısıyla bir anda bağırdı. Ve bir anda birisi kapıyı araladı. O an gerçekten çok korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Gizemli Cinayet
AdventureGizemli bir cinayet sonucu okulda yaşanan trajediden etkilenen bir öğrencinin hayatının değişmesi...