Sabahı gerçekten iple çekiyordum. Acaba kimdi o herkesi öldüren gizemli, acaba kimdi o hergünümün korkulu rüyası , artık bu sır gerçeğe dönüşecek, suçlu bulunacaktı. Çok az kaldı. Yatağa yatmama rağmen uyuyamıyordum. O kadar heyecanlıydım ki ne yapacağımı bilmiyordum. Zaman geçtikçe gözlerim kapanıp uyumaya başladım. Ve kalktığımda güneş daha yeni doğuyordu. Çantamı hazırlayıp hızlıca evden çıktım. "Bugün bir farklılık yapıp taksiye bineyim" dedim. Taksi yanaştı ve bindim. Adam'a "karakol'da ineceğim" dedim. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Karakol'a kalan mesafe azaldıkça elim ayağım titriyor ve terlemeye başlıyordum. Karakolun tam önünden geçtik. Ben "karakol'da inecektim" dedim. Adam beni takmayarak arabayı sürmeye devam etti. Bir süre sessizlikten sonra adam sessizliği bozdu. "Hani senden korkuyordum" dedi. Bir anda boğazım düğümlendi. Ve sonra bağırmaya başladım. Avazım çıktığı kadar bağırıyordum. Ama sonra kimsenin beni duyamayacağı bir ormana götürdü. Beni arabadan çıkarıp elimi bağladı. Sonra ise bir eve götürüp, oradaki bir odaya koydu. Ve çıkıp gitti. Bir maske ile dolaşıyordu. Acaba ben buradan nasıl kurtulacaktım. İçimi bir korku kaplamıştı. Sonra odaya başka maskeli biri geldi. Ve karşıma bir sandalye çekip oturdu. Bana "dün akşam sana mesaj atan bendim" dedi. Ben ise ona "sende kimsin" dedim. O bana "şu anda zaman yok ben senin ellerini çözücem ve beraber kaçıcaz" dedi. Ben ise onaylamak için kafamı salladım. İlk önce ayaklarımı çözmeye başladı. Tam ellerimi çözeceği an kapıda bir ses duyduk. Hemen ayaklarıma ipi sardı katil görmesin diye. Katil bana yaklaşıp bir kelime söyledi ve bir hap verdi. Anladığım kadarıyla kelime italyanca idi. Ama kelimenin anlamını bilmiyordum. Adam tekrardan dışarı çıktı. Hapı ne yapacağım bilmiyordum. Diğer maskeli kişi ise ellerimi çözmeye başladı. Hemen dışarıya koştuk. Bana "dediğim anda koşmaya başlıyacağız, tamam mı?" dedi. Ben ise kafamla onayladım. Bir anda bana "koş" dedi. Ben ise ona " peki sen gelmiyecekmisin"dedim. O ise bana "ben gelmeyeceğim" dedi. Ben ise o öyle söyleyince " o zaman bende gitmiyorum" dedim. O ise "off tamam geliyorum" dedi. İkimizde koşarak kaçtık. Tam anayolun orada bir arabaya otostop çektik. Adam bizi karakola doğru götürdü. Gerçekten çok korkulu bir gün yaşamıştım. Karakolun önünde durduk. İçeriye girdim. Ve gördüklerime inanamadım. Aklıma adamın bana söylediği şey geldi.
"non lo sei"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Gizemli Cinayet
Phiêu lưuGizemli bir cinayet sonucu okulda yaşanan trajediden etkilenen bir öğrencinin hayatının değişmesi...