Sara
După ce ne văd unchiul şi bunicul meu se teleportează , cred că acasă la mine şi eu îi spun lui Kevin:
- Kevin , trebuie să mergem amândoi acasă . Nu ştiu cum va reacționa tata dacă va afla că suntem împreună , dar sunt destul de sigură că nu va reacționa bine .
- Dacă vrei o să vin cu tine , spune Kevin.
- Mai bine nu , spun eu. Cine ştie ce va spune tata. Mă descurc singură.
- Bine , spune Kevin. Anunțămă dacă se va întâmpla ceva.
- Bine , spun eu.
Mă teleportez acasă unde îi văd pe tata , pe bunicul şi pe unchiul meu stând pe canapea şi unitându-se la mine. Tata se ridică şi îmi spune cu o privire încruntată:
- Sara , draga mea , am auzit despre noul tău iubit.
- Tată eu...
Nu mai apuc să termin ce aveam de spus pentru că tata ridică mâna făcându-mi semn să tac.
- Nu mai ai voie să te întâlneşti cu acel băiat , spune el după asta.
-Dar de ce ? întreb eu
- Pentru că nu îmi place de el şi nu vreau să te văd lângă el , spune tata.
- Tată , dar nici măcar nu îl cunoşti , spun eu.Mi-am dat seama de când eram mică că nu îți place de el , dar nu înțeleg care e motivul .
- Fă ce spune tatăl tău şi nu te mai întâlni cu urâtul ăla , spune bunicul.
- Tată , asta e o discuție între mine şi Sara. Sara , dute în camera ta şi eu am să vin mai târziu ca să îți spun motivul pentru care nu vreau să te mai întâlneşti cu băiatul acela , spune tata.
- Bine , spun eu cu lacrimi în ochi.
Mă teleportez în camera mea , mă aşez pe pat şi încep să plâng . Nu mi-am imaginat niciodată că mă voi îndrâgosti de un băiat şi că părinții mei nu vor fi de acord. Dacă tata ar ajunge sâ îl cunoască pe Kevin poate că lar accepta. Poate că nu am făcut bine că i-am ascuns relația cu Kevin , dar de când eram mică mi-am dat seama că lui tata nu îi place de Kevin , plus că tata e destul de sctrict şi protector şi nu ştiu dacă ar fi acceptat sau nu să fim împreună.
Aud cum cineva bate la uşă.
- Intră , spun eu.
Tata intră şi aşezându-se pe pat îmi spune:
- Cred că tot te întrebi care e motivul pentru care nu îl plac pe acel băiat , având în vedere că nici măcar nu am vorbit vreodată cu el.
- Tată , dacă l-ai cunoaşte pe Kevin poate ți-ar plăcea de el , spun eu.
- Uite , eu nu am nimic persoanal cu acel băiat. Am ceva cu familia lui , spune tata. O să îți povestesc ceva. Va dura ceva , dar măcar poate că vei înțelege de ce nu îl plac pe acel copil.
- Bine , spun eu.
-Acum 35 de ani , în ani umani adică , am cunoscut un băiat care era de aceeaşi vârstă ca şi mine . Pe acel băiat îl chema Albert şi eu m-am împrietenit cu el. La început era de treabă , dar când a aflat că eu nu prea ştiu multe lucruri despre mama mea a început să se schimbe. Începusem să ne certăm destul de des pentru că el mă ingnora şi îşi petrecea timpul cu nişte golani de bani gata. În fine , cert este că ne-am despărțit. Dar el căuta mereu să mă bârfească şi într-o zi era cu prietenii lui în parc şi din întâmplare eram şi eu acolo. Văzându-mă a început să mă jignească şi eu m-am supărat şi m-am cam luat verbal de ei. Atunci au început toți să mă bată şi Albert , care avea o pungă de cipsuri cu sare la el mi-a turnat punga în cap. Şi pentru că sarea este stlăbiciunea demonilor pielea de pe cap arăta ca şi cum ar fi fost arsă şi părul mi-a căzut. Când eram inconştient Albert şi prietenii lui au fugit. Dar când m-am trezit şi am ajuns acasă nu am fost în stare să spun cine ma bătut pentru că îmi pierdusem memoria şi abia mi-am amintit de familia mea şi unde locuiesc . Trei zile mai târziu eram în parc împreună cu fratele meu şi Albert şi prietenii lui erau şi ei acolo. Din întâmplare l-am auzit pe Albert spunând că am avut 10 iubite , dar pe care nu le-a iubit , însă cu voia părinților încerca să fure de la ele şi ca ele să nu zică nimic le-a ucis şi părinții lui i-au ascuns crimele. Nu ştiu cumde părinții fetelor nu au făcut nimic, cert este că atunci mi-am amintit totul şi m-am dus cu fratele meu la tata şi i-am povestit tot. Atunci tata la alungat pe Albert din iad exilândul în lumea oamenilor. La ceva timp după aceea eu m-am mutat în lumea oamenilor , dar Albert ştia că nu are voie să se atingă de mine datorită tatălui meu. Tata îmi dăduse bani şi cu puterile lui îmi făcuse o casă de lux , şi pentru că şcoala oamenilor era mai miăto decât şcoala demonilor , la ruga unchiului şi a mătuşii mele am luato acolo şi pe sclifoaita de verişoarâ a mea , Radha , povesteşte tata.
- Tată , sinceră să fiu nu îmi place că suntem rude cu doamna Radha. Dar ce legătură are ceea ce ai spus tu cu Kevin? spun eu
- Stai că nu am terminat de povestit. La ceva timp după ce eu m-am mutat în lumea oamenilor , mama ta s-a mutat în Japonia şi datorită faptului că au ieşit noaptea afară şi au fost alergate de un timp mama şi o prietenă de a ei s-au pierdut una de cealaltă şi mama ta era să fie atacată de Teketeke şi eu am salvato şi pentru că începuse să plouă şi ea se rătăcise am luato la mine acasă unde a cunoascuto pe Radha care s-a purtat cum se poartă de obicei cu oricine. Radha , pentru că îşi dăduse seama că îmi place de Karin, a făcut în aşa fel încât să pară că Karin mi-a luat telefonul şi eu neştiind adevărul nu am mai lăsato să plece ca să aflu dacă întrdevăr e hoață sau nu . Pentru că mă îndrâgostisem de ea , dar eu nu vroiam să îmi placă de un omşi chestia asta mă enerva , am vrut să o omor şi o rănisem , dar nu am putut să o omor. Am vrut să o pansez , însă când eram la baie ea a ieşit din casă şi la întâlnit pe Albert care a atacato muşcândo.După ce am ajutato din nou el ma atacat lundumi forma corpului şi a muşcato din nou pe mama ta. Eu şi mama ta am avut multe momente romantice împreună , dar Albert a încercat mereu să ne facă rău tot timpul. De exemplu , odată am vrut să angajez un majordom nou a luat forma corpului unui adolescent şi a intrat în casa mea unde , colaborând cu Radha ca să strângă dovezi pre cum că eu şi mama ta suntem împreună şi ca să îi arate dovezile lui tata , dar el a fost de acord să fim împreună cu condiția ca eu să cânştig o luptă cu Albert pe care am şi câştigato , cu toate că Albert ma înjunghiat cu o coasă şi a atacato pe mama ta , după asta tata la aruncat în închisoarea demonilor , povesteşte tata.
Sunt devastată de tot ceea ce mi-a povestit tata . Dar tot nu cred că ăsta e un motiv pentru care tata să îl urască pe Kevin pentru că el nu e vinovat pentru asta.
- Tată , dar ăsta nu e un motiv pentru care să îl urăşti pe Kevin , spun eu.
- Kevin e fiul lui Albert . Aşa că de unde ştii că nu ține legătura cu tatăl lui? spune tata
- Pentru că el mi-a spus asta la una dintre întâlnirile noastre , spun eu.
- Şi de unde ştii că spune adevărul? Dacă are vreun plan? întreabă tata
- Dacă era să îmi facă rău îmi făcea până acum şi îmi dădeam seama pentru că nu sunt o persoană lipsită de minte ca să nu spun altfel, spun eu. Plus că am încredere în el. Şi voi de ce nu mi-ați spus asta până acum?
- Am vrut să te protejăm şi să îți spunem când vei împlini 18 ani şi Sarea nu te va mai afecta , de fapt nu te va mai afecta nimic. Acum ce? Nu mai ai încredere în noi? spune tata
Acum că tata mi-a spus asta nici nu mai ştiu în cine să mai am încredere. Desigur că ar fi culmea să am încredere în Kevin şi nu în părinții mei , dar nici pe invers nu îmi vine să fac pentru că am inima îndoită şi îmi vine să plâng acum.
- Sincer nici nu ştiu în cine să mai am încredere tată , spun eu cu lacrimi în ochi. Te rog , lasă-mă să mă liniştesc.
- Bine , spune tata ieşind pe uşă.
Plâng. Nu îmi vine să cred că mama şi tata mi-au ascuns aşa ceva. Mai ales mama în care aveam cea mai mare încredere. Poate că tata are dreptate în legătură cu Kevin , dar el pare de încredere şi îl iubesc foarte mult , plus că Remo ştie ce spune. Iau telefonul şi îi trimit un mesaj lui Kevin spunândui că nu mai vreau să ne mai vedem vreoadată pentru că nu mai vreau să mai văd pe nimeni datorită faptului că am aflat un adevăr crud.
: De ce iubito? Ce ai aflat? îmi scrie el
: Am aflat un adevăr despre tatăl tău , dar îmi e greu să îți spun pentru că nu îmi vine să cred că părinții mei mi-au ascuns asta , îi scriu eu.
: Iubito , nu îți face griji. Nu fii tristă , îmi scrie el.
: Vreau să plec de aici . Nu mai vreau să mai văd pe nimeni , scriu eu.
: Nu vreau să faci asta. Nu trebuie să faci asta , scrie el.
: Eu vreau să fac asta , scriu eu.
Chai nu mai vreau să mai văd pe nimeni şi nu vreau să mai aud nimic. Iau un bagaj de mână şi îmi bag în el câteva lucruri printre care haine , jurnalul şi instrumentele pentru scris şi mă teleportez într-o peşteră în munți pentru a mă izola de tată lumea.
CITEȘTI
Oameni și demoni 2
ActionAceastă carte este continuarea cărții Oameni și demoni . Și conține tot o poveste de iubire. Iubire ce va fi interzisă de părinți. Dacă vreți să aflați mai multe lucruri , dacă vreți să aflați ce se întâmplă cu personajele , dacă totul se v...