Albert îşi aduce aminte că Remo mai are un frate în iad. Cum se poate asta? Ei bine , pentru tradiția demonilor , Lucifer i-a plantat pe ambii în locuri diferite ca tradiția să poată fii dusă mai departe în ambele lumi.
A doua zi Albert se teleportează în pădurea din iad care se numea " Pădurea diavolului". Îşi ia forma de liliac pentru a zbura câteva ore , după care dă de un copac înalt , la fel de înalt ca Remo şi la fel de lat. Albert îl loveşte în scoarță , doar că nu uşor cum ar trebui , ci tare cu brutalitate. Copacului i se formează nişte ochi mari , negri în totalitate, fără iris şi fără alb şi o gură. Dar fața lui nu părea deloc fericită.
- DE CE MĂ LOVEŞTI AŞA? CREZI CĂ DOAR PENTRU CĂ SUNT UN COPAC NU SIMT DURERE ŞI TE POȚI PURTA CU MINE CUM VREI TU? M-AM SĂTURAT DE NESIMȚIȚI CA TINE , strigă copacul.
- Nu mă mai recunoşti? întreabă Albert
- Albert?! spune copacul uimit după ce se uită la vampirul din fața lui .
- Exact copacule. Acum vreau să îți cer ajutorul , spune Albert.
- Dar Lucifer te-a alumgat din iad. Cum ai venit înapoi? spune copacul
- S-au întâmplat multe lucruri de când am fost alungat din iad şi în urma acestor lucruri am ajuns în închisoarea demonilor. Ieri am ieşit şi până la urmă mi s-a dst voie să stau puțin în iad până când îmi voi găsi un loc în lumea oamenilor unde să locuiesc cu condiția să nu mă ating de cineva, spune copacul.
- Şi ce vrei? Pentru ce ai venit aici? întreabă copacul
- Aş vrea nişte informații despre fiica regelui demonilor , Sara , spune Albert.
- Nu pot să fac asta. Eu aici pentru tradiția demonilor legată de dragoste ca şi fratele meu din lumea oamenilor. Dar... poate că aş putea face o excepție dacă vei face ceva pentru mine, spune copacul.
- Ce vrei să fac pentru tine? întreabă Albert plictisit
- Vreau să îmi spui 10 glume pentru a te revanşa pentru comportamentul pe care l-ai avut la început. După care îți voi da informațiile pe care le vrei. Dacă sunt un copac asta nu înseamnă că poți da în mine cât de tare vrei , spune copacul.
- Bine! Îmi pare rău că te-am lovit atât de tare , spune Albert plictisit şi nepărândui de fapt rău. Acum voi începe să îți spun glumele. " Poate după asta îmi vei da odată informații despre curva aia de fiică a regelui."
Să presupunem că ceea ce am scris între ghirimele sunt gândurile personajelor.
- Bine , spune şi fămă să râd , spune copacul.
- Bine , spune Albert. Un preot la slujba de duminică.
- Copii mei , nu fumați pentru că o țigară duce la un pachet, un pachet la mai multe , mai multe duc la un pahar, un pahar la mai multe , mai multe duc la femei...
Şi unul se trezeşte să întrebe:
- Unde se vând țigările astea?Bulă vine acasă supărat şi îi spune tatălui său:
- Tată , am luat 4 la matematică.
Îi trage tatăl lui o bătaie zdravănă . A doua zi Bulă vine de la şcoală vesel şi îi spune tatălui său:
- Tată , tată , am luat 10 la muzică.
Îl bate tatăl lui din nou , după care bulă întreabă:
- Dar acum de ce mă mai bați tată?
Tatăl îi răspunde:
- Păi după ce că nu înveți , îți mai arde şi de cântat.
CITEȘTI
Oameni și demoni 2
ActionAceastă carte este continuarea cărții Oameni și demoni . Și conține tot o poveste de iubire. Iubire ce va fi interzisă de părinți. Dacă vreți să aflați mai multe lucruri , dacă vreți să aflați ce se întâmplă cu personajele , dacă totul se v...