Răpire

9 1 0
                                    



           Albert



          În timp ce mă îndepărtez de copac mă gândesc că acum ştiu unde este fiica regelui demonilor , dar trebuie să am grijă cu acel Kevin pentru că îmi poate strica planul. Dar nu ştiu de ce însă mă întreb cine e Kevin.

 

          Naratoarea

          Lui Albert îi vine în minte o amintire de acum aproape 18 ani umani în care fratele lui a venit la el la închisoare şi i-a arătat un bebeluş care avea în jur de câteva luni şi era foarte frumos şi fratele lui Albert i-a spus acestuia:

          - Frate , Matilda a născut un copil , dar în urma războiului recent a murit din păcate. Acesta este copilul tău. Eu şi soția mea vrem să îl numim Kevin dacă tu eşti de acord. Ce zici?

          - Nu mă interesează copilul . Nu vreau să îl mai văd. Vrea doar să ies din închisoarea asta , a spus Albert.

          - Păi o să ieşi şi din închisoare. Dar mai ai ani buni . Însă trebuie să avem grijă de acest copil , mai ales tu pentru că eşti tatăl lui. Copilul va sta la noi . Vom avea noi grijă de el ca de viețile noastre. Însă va trebui să îşi cunoască şi tatăl la un moment dat . E copilul tău şi trebuie să îți pese şi ție de el , spune fratele lui .

         - ȚI-AM SPUS CĂ NU ÎMI PASĂ DE COPILUL ĂSTA. CREŞTEL TU DACĂ VREI. ORICUM EŞTI UN PROST CARE NU POATE AVEA COPII , a spua Albert.

         Dar asta nu îsemna pentru el că acel Kevin este fiul lui. Există mai mulți vampiri pe care îi cheamă Kevin şi nici măcar nu ştie ce vârstă are acel Kevin despre care i-a spus copacul.



                                                               *



             Naratoarea pov.



            Sara şi Kevin  erau în peşteră . Era ora 02:00 . Stăteau îmbrăcişați pe podeaua peşterii.

           - Ştiu că este ora 02:00 , dar îmi este cam foame pentru că nu am mâncar mai nimic ieri în afară de micul de jun şi puțin la prânz , spune Sara.

          - Şi mie mi s-a făcut foame , spune Kevin după ce ochii lui au devenit roşii ca cerneala. Mă duc să mănânc ceva şi ție îți voi aduce nişte fructe.

           Notă: Fructele otrăvitoare nu o afecteză pe Sara pentru că e pe jumătate demon.

           - Bine , spune Sara.




                                                               *



               Sara pov.




                Kevin iese din peşteră şi începe să caute mâncare . După vreo două minute mă trezesc că la uşa peşterii apare un bărbat înalt , cu părul scurt şi blond , solid , cu ochii albaştrii ca cerul şi cu o privire malefică şi ține corpul lui Kevin , care era inconştient , în brațe.

                - CE I-AI FĂCUT LUI KEVIN? întreb eu

               Dau să mă năpustesc asupra lui , dar el dă drumul corpului lui Kevin şi scoate un pistol.

                - Dacă vei încerca să faci ceva rău şi nu vrei eu cu mine atunci îl voi omorî pe acest băiat la care văd că tu ții , spune bărbatul din fața mea aplecându-se şi punând pistolul la fruntea lui Kevin.

Nu vreau să îi pun viața iubitului meu în pericol . Singura modalitate de a omorî un vampir este să îl împuşti în cap cu un glonț . Nu îi pot risca viața iubitului meu . Mă cuprinde un sentiment de frică şi de îngrijorare în acelaş timp şi spun:

                  - Bine! Fac ce vrei tu. Dar cine eşti?

                  - Vei afla mai târziu cine sunt şi ce sunt , spune bărbătul.




                 Sper că va plăcut acest capitol , cu toate că a fost cam scurt. Promit că următorul va fi mult mai lung , cu mai multă acțiune şi mai mult dialog. Cu fiecare capitol pe care îl scriu sunt din ce în ce mai aproape de jumătatea acestei cărți. Oricum mai sunt câteva capitole bune până acolo. Abia am ajuns la capitolul numărul 13. Ne vedem data viitoare.

Oameni și demoni 2 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum