Sara
Îmi iau jurnalul şi încep să scriu în el următoarele lucruri:
Marți
Ora : 21:30
Dragă jurnalule , mă aflu într-o peşteră pentru că am fugit de acasă.
Tatăl meu mi-a povestit un adevăr despre tatăl lui Kevin care ma bulversat puțin şi pe care îl voi povestii mai târziu pentru că acum vreau să scriu ce simt. Poate că Kevin nu e vinovat pentru ceea ce a făcut tatăl lui . Dar dacă a mințit şi ține legătura cu el? Şi dacă o face poate că tatăl lui i-a spus minciuni despre familia mea şi la întors împotriva noastră şi el a făcut un plan ca să mă prostească.
Dar pe de altă parte mă întreb de ce cred asta pentru că îl iubesc pe Kevin şi cred că nu ar fi în stare să îmi facă ceva rău. Şi dacă ar fi vrut să îmi facă râu mi-ar fi făcut până acum , doar suntem împreună de două luni. Dar sunt tristă pentru că tatăl meu nu vrea să îl accepte. În fond , nu are ce rău să îmi facă pentru că sunt pe jumătate demon. Nici cu mama nu ştiu dacă pot vorbi despre asta şi ei îi spuneam orice.
Dar acum simt că nu mai vreau să mai văd pe nimeni şi să mai vorbesc cu nimeni . Norocul meu că acum două zile am terminat clasa a 11 a şi acum sunt în timpul vacanței de vară. Voi veni acasă după ce mă liniştesc. Dar oare o să îl mai revăd vreodată pe Kevin?
- Normal că o să mă mai vezi , draga mea. Doar sunt în spatele tău , spune el lumdu-mă prin surprindere.
Când mă întorc şi îl văd prima dată am un şoc , însă după care îl iau în brațe. El îmi răspunde , după care ne sărutăm. În timp ce ne sărutăm mergem în acelaş timp prin peşteră până când eu mă lovesc de un perete şi el îmi pune mâinile deasupra capului cu o mână în timp ce cealaltă mână şi-o pune pe talia mea.
E incomodă poziția în care stau cu mâinile deasupra capului , de aceea , când ne desprindem îl rog să îmi dea drumul ceea ce şi face. Atunci îl îmbrăcişez , îmi lipesc capul de pieptul lui şi îl întreb:
- Cum ai ştiut unde sunt?
- Când un vampir e îndrăgostit de cineva îi poate citii gândurile îndiferent de distanța la care se află acea perdoană. După ce ți-am citit unltimul mesaj ți-am citit şi gândurile şi mi-am dat seama unde te-ai dus . Acum sper că nu o să mai ai îndoieli în privința mea şi că o să te întorci acasă ca să fii în siguranță , spune Kevin.
- Am încredere în tine , dar nu mă voi întoarce acasă până când părinții mei nu te vor accepta , spun eu.
- Bine , dar cred că ar trebui să mergem altundeva , nu să stăm într-o peşteră , spune Kevin.
- Asta aş vrea şi eu , dar nu am avut cum să iau bani din casă. De fapt nu am avut cum să iau numic în afară de unele lucruri de ale mele , spun eu.
- Bine , spune Kevin. Atunci o să rămânem aici pentru că nici eu nu am bani.
- Bine , spun eu , dar am o întrebare.
CITEȘTI
Oameni și demoni 2
AcciónAceastă carte este continuarea cărții Oameni și demoni . Și conține tot o poveste de iubire. Iubire ce va fi interzisă de părinți. Dacă vreți să aflați mai multe lucruri , dacă vreți să aflați ce se întâmplă cu personajele , dacă totul se v...