1. Bölüm

225 9 1
                                    

Sıkıcı bir güne daha merhaba !...

Şu okuldan nefret ediyorum ya. Sabahın köründe kalkmam gerek ama bi yandanda seviyorum okulu. Çünkü okula yeni başladım. Yeni arkadaşlarım var. Ayrıca da sanırım okulun popiler kızlarindan biriyim. Düsüncelerimden kurtulup banyoya doğru ilerlemeye başladım. Bir yandanda ne gideceğimi düşündüm. Sanırım altıma bir kot üstümede bir gömlek iyi giderdi. Banyoda rutin islerimi bitirdikten sonra dolabımın önündeydim. Üstümü giyindim. Ardından da hafif bir makyaj yaptım. Aşağıya indim annem kahvaltıyı hazırlıyordu. Ahh canım benim çok çalışıyordu. Evdeki işleri yapıyordu,çalışıyordu. Annemin sesiyle kendime geldim. "Canım kahvaltı yapmayacak mısın ? " dedi. Aslında açtım ama yinede yemek istemiyordum. "Hayır annecim teşekkürler" dedim ve kapıya dogru yürüdüm. Lacivert vanslarimi giysem daha uygun olur diye düşünürken kapı çaldı. Açıp baktığımda ise postacı karşımda dikiliyordu. Uzun siyah saclari yeni çıkan sakallari vardı. Cok tatli görünüyordu.  Ahh ne diyorum ben ? Elindeki dergileri alıp kapiyi kapatacakken "Şuraya imza atmanız gerek " dedi ve elime kalemi alip hemen imzayi attım. "Tesekkurler" dedi ve arkasını dönüp gitti. Bende dergileri bıraktım ve çantamı alıp evden hızlıca çıktım...

◇◆◇◆◆¤◆◇◆◆◇◇◆◆◇◇

Okula girdiğim an herkez bana bakmaya başladı neden bakıyorlar dı ki ? Makyajimimi beğenmediler ? Ya da giyinmemde bir sorunmu vardi ? Ben bunları düşünürken kolumun çekilmesiyle kendime geldim. Esra"Çabuk gel Eda senle konuşmamız gerek..." Ne olmuştu ki ? Beni kızlar tualetine soktu ve konuşmaya başladı. "Eda bak bu gun Mert sana çıkma teklifi edecek sakın Hayır deme Hayır dersen rezil olucak çünkü herkesin..." dedikten sonra sözünü kestim " Ne Me-Mert mi bana çıkma teklifi mi edecek ? " dedikten sonra Esra bir off çekti ve devam etti. "Sen beni dinlemiyor musun ? " ben cevap vermeyince devam etti. " Herkesin bildiği bir şey ama senin bildigini daha doğrusu benim sana söylediğimi bilmiyor kimse cok büyük bir organizasyon hazırlamış bendende senin en güzel halinle gelmen için elimden geleni yapmam gerektiğini söyledi. Şimdi... " elindeki çantayı açtı içinden kısa siyah bir elbise çıkardı. Bana uzattı elinden aldım ve biraz inceledim. Ama bana göre bir elbise değildi. Eger beni gerçekten seviyorsa bu halimle çıkma teklifini etmeliydi " Hadi ne bekliyorsun giyinsene dedi. " Ahh Esra Üzgünüm ama ben bunu giymem. Ben üstümdekileri seviyorum. " dedim Esra bana sinirli bir şekilde baktiktan sonra " Bari biraz makyajini belirlestirelim." dedi. Eğer karşı çıkarsam kıyamet kopacaktı. Bu yüzden tamam demek zorunda kaldım. Basimi olumlu anlamda salladiktan sonra başladı yüzüle oynamaya...

◇◆◆¤◇¤◇◇¤◇◆◆¤◆¤◇¤◆

Sonunda bitmişti. Aynayı elime tutuşturdu kendime baktığımda aynadaki benmiyim diye düşünmeye başladım " ahh tanrım cok abartmissin Esra." dedim. Cevap vermedi. Kapıyı açtı ve çıktı. Beni yanlız bırakmıştı " Lanet olsun Esra " diye bağırdım. Ardında bir mendil aldim ve makyajimi biraz sildim. " Heh şimdi oldu " dedim ve mendili çöp kutusuna attım. Çantamı aldım ve kapıyı açtım kimse yoktu ders zilimi çalmıştı ? Elimdeki saate baktım ama zilin çalmasına yarım saat vardı. Kantine ilerlemeye başladım. Bir yandanda Esra'nin dedikleri beynimde yankilaniyordu. 'Sakın Hayır deme. - Cok büyük bir organizasyon ' ne anlatmaya çalışıyordu ? Kantine vardığımda yerlerde gül yaprakları vardı. Üstünde yürümeye başladım. Birden müzik calmaya basladi. Ve karşımda Mert belirdi...

♥ Sadece Sen ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin