9. Bölüm

204 7 0
                                    

Kapı çaldı kim ki bu saatte ?  Kapıya yöneldim. Aniden açtım ve

"Süprizzzz"

Dediler gelenler Esra ve Mert'ti.

"Hoş geldinizzz."

Hemen içeri geçtiler ellerindeki poşetleri bi kenara koydular ve masaya oturdular. Mert bana bakarak

"Bana kızgınmısın ?"

Dedi.

"Tabiki... Hayır"

Dedim ohh çektiğini görebiliyordum.

Ardından Esra

"Kanka biz çıkıyoruz"

Dedi gülümsedim ve

" Ne güzel bizde"

Dedim Emiri göstererek Emir bana anlamadım bakışı attıktan sonra göz kırptım. Olumlu anlamda başını salladı. Ve yemek yemeğe devam etti...

◇◆¤◇¤◆¤◇¤◆◆¤

Yemek bittikten sonra

"Biz bişeyler getirdik yiyelim içelim oyun oynayalım. "

dedi Esra başımı olumlu anlamda salladım. Masadan kalkıp koltuğa oturduk erkekler masayı çektikten sonrada yere benim karşımda Esra otuuyordu. Mert ile Emir de karşı karşıya oturdular önce şişe çevirmece oynadık. Bu arada bira filan içiyoruz cerezde var ohh miss. Biraz sarhoş olduk sanırım ki birbirimizle olur olmadık şeyler konuştuk. Şişeyi çevirdik. Gizem bana soracaktı. "Cesaret" dedim soruyu sormasını beklemeden. Bana "hemen burda yanımızda Emirin bi yerini eline al " dedi sapıklıkta üstüne yoktur. "Baska bir şey söylesen ?" Biraz düşündü ve "Hayır" dedi kısa ve öz bir biçimde. Emir bana baktı ve güldü. Kaşlarımı yapabilirmiyim dercesine kaldırdım onaylar bir biçimde kafasını salladı. Yavaşça düğmesini açıp elimi içine soktum. Uzun ve kalındı birazda sert. Sonra hemen elimi çektim. "Oldu mu?" Dedim Esra kafasını evet anlamında salladı. Şişeyi çevirdim. Emir Mert'e soracaktı. Kulağına eğilip "sana yaptığımın aynısını Esra'ya yapsın" dedim. Kabul edercesine kafasını salladı. "Esra'nin lüzumsuz yerine parmağını sok"dedi. Oo git gide eğlenceli oluyor..

Esra pantolonunun düğmesini açmış bekliyordu. Emirin ağzı açılmış bir şekilde onu izlediğini gördüm. Görür görmez zaten kafasını bana doğru çevirdim. Öpmeye başladım Emiri.

Emir önce karşılık vermedi ama birakmicami anlayınca karşılık verdi. Gözlerimi hafif açtığımda Esra küçük bir inilti çıkardı. Emir yavaşça üzerime yattı. Onların islerini bitirdiğini görünce Emiri ittim. Mert çeviriyor... Ben Esraya sorucam "Dogrulukmu cesaretmi ?"

"Ceaaret" hımm evet aklımda harika bir şey var. "Hemen şimdi bizim önümüzde soyun üstünde hiç bir şey kalmasın. " dedim. Önce ti-shirtini sonra pantolonunu çıkardı. Sütyenini çıkaracaktı ki "Dur vaz gectim. Oyuna böyle devam et "dedim eğer karşı çıkmasam soyunucaktı Emirin önünde...

Ardından Mert Esrayi kucakladi ve "Oyuna ara verelim benimki rahat durmuyo biraz eğlenelim" dedi. Yani yatmaktan bahsediyordu. Esrayi yere yatırdı ve öpmeye başladı. Bende Emirin dudaklarına yapıştım beni kucağına aldı ardından koltuğun üzerine koydu. Ti-shirtimi çıkardı. Sütyenle kaldım. Bende onun pantolonunun düğmesini açtım ve pantolonunu aşağıya çektim. Belki bu gece yatarsak yarın hatırlamaz kimse hiç bir şey ne de olsa herkes sarhoş. Onun elleri pantolonumda gezdi düğmelerine gelince dudaklarımdan ayrılıp düğmeyi ve fermuarı açtı. Çıkardı. Ben de direk onun ti-shirtini çıkardım. Esralara baktığımda Mert çok hızlı davranmış ve ikiside çırılçıplaktı. Mert Esranin göğüsleri ile oynuyordu. Emirin elleri sütyenime gidince kendime geldim. Ve çıkarmasına izin verdim. Göğüslerim onun kaslarına değiyordu.

~~~~~~~~~~~~Emir~~~~~~~~~~~~

Daha fazla dayanacağımı sanmıyorum göğüsleriyle vücudum Ateşlendi ve daha fazla dayanamayıp ellerimi kiloduna attım. Yavaşça çektim. Bu sefer bir şey demedi. Kilodunu aşağıya kadar çekip kenara attım. Onun elleri ise baxtirima gitti. Çıkarmasına izin vermedim. Önce ben işimi bitirmeliydim çünkü. Yanımızda Mert'lerin olduğu aklıma gelince hemen battaniyeyi aldim. Edayi koltuğa yatırıp üstüne örttüm. Ardından biraz aralayıp bende koltuğa Edanin üstüne yattım. Elleri baxtirima gidince bu sefer izin verdim. Çıkardı. Aletimi eline alip biraz oynadı. Dudaklarını kulağıma Yaklaştırarak "Cok sert ve kalın" dedi hafif gülümsedim. Ve bende elimi onun lüzumsuz yerine koydum ve oynamaya başladım.  Parmağımı sokarken hafif inledi. "Tamam sakin ol" dedim...

◇◆¤◇◆◆¤◇◆◆◆

~~~~~~~~~~~~Eda~~~~~~~~~~~~

Telefon sesi ile kendime geldim. Benimki degildi. Melodisi değişikti. Gözlerimi aralayıp baktığımda her yer dağınıktı Emirin üzerinde yatıyordum. Esra ve Mert çırılçıplaktı. Ve Esra Mert'in aletinin üstünde yatıyordu.

Telefon calmaya devam ediyordu ki aniden kapı çaldı....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♥ Sadece Sen ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin