4. Bölüm

91 9 0
                                    

Göz göze geldik. Sanki benimle ilgili kötü şeyler söylüyorlardı...

~~~~~~~~~~~~Mert~~~~~~~~~~~~

Sanırım onun hakkinda konuştuğumuz anladı. Yanına gitmeliydim. Ama gidersem dostlarımı kaybedebilirim. Kafamın içinde bir seyler bi o yana bi bu yana gidiyor...

Sevgilimmi , Arkadaslarimmi ?

Arkadaslarimi secersem Eda'yi kaybedebilirim.

Eda'yı secersem arkadaşlarımı kaybedebilirim.

Eda'yı secicem kararimi verdim. SADECE O

Anıl'a bağırmak istemiyordum ama ses tonu gittikçe yükseliyordu. "Yeter amina koyuyum yeter her gun senden azar isitmicem." Kafami gosterip "Burama kadar geldi." dedim ve Eda'nin yanina ilerledim.

~~~~~~~~~~~~~~Eda~~~~~~~~~~~~~

Mert yanima doğru yürüyordu. Arkadaşlarıyla mi küsmüştü ? Hemde benim yüzümden daha ilk günden.Ahh lanet olsun. Mert yanıma oturdu "Seni seviyorum" dedi. "Bende seni seviy-" dedikten sonra lafımı bitirmeden öğretmen girdi.

◇¤◇¤¤◆◆◆◇¤¤¤  ¤◆◇¤◇¤◇◆¤◆◇¤¤◆

Zil çaldığı an herkez kapiya dogru koşmaya başladı. Ne vardı ki koşuyorlardı ki ? Mert yavaşça toplanıyordu. Sınıfta yanlız kalmıştık. Evet ne olucak şimdi ?

Mert kapıyı kapattı ve bana yaklaştı.  Beni öpücekmiydi ? Yaklaştı , yaklaştıeger konussak dudaklarimiz birbirine değecekti. Bana orada "SADECE SEN" dedi ne anlatmaya çalışıyordu bu çocuk ? Birden dudaklarini dudaklarimda hissettim. Beni öpüyordu. Dudaklarını bir alta bir üste götürüyordu. Bende o ne yaparsa aynısını yapıyordum.

Birden kapı açıldı...

Umarım begenmissinizdir bolumleri kisa kesiyorum ama uzun bolumlerde olacak okuyanlar yorum yapmayi unutmayin :* :D <3

♥ Sadece Sen ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin