Bana baktı. Sanki bir sey demek istiyordu ama ne ? Ahh keske aklını okuyabilsem...
◇◆◆◇¤¤◇¤¤◇◆◇◆¤◇¤◇◆◆¤◇◆
Zil çalmıştı. Bizim kurtarıcımız 'ZİL'. Ben toparlaniyordum. Bi kaç çocuk sakalaşırken sıraya çarptı ve kalem kutumu düşürdü. Mert bu arada arkadaşlarıyla konuşuyordu. Kalem kutumun düştüğü anı görünce sanki çok önemliymiş gibi çocukları kovalamaya başladı. Çocuk gibiydi...
~~~~~~~~~~~~~Mert~~~~~~~~~~~~~~
Çocukları kantine kadar kovaladım. Ama yüzlerini görmediğim için kantinde izlerini kaybettim. Sınıfa doğru koştum. Sınıfa geldiğimde Eda hala kalemlerini topluyordu. Ben bu kızı çok seviyorum yha :3 Eda'ya yardım amaçlı kalemlerini toplamasına yardım edecektim yani sadece yardım amaçlı belki eli elime değerdi. Ahh tamam tamam yakaladınız beni. Kalemlerini topladık ki bir kalemin yerde kaldığını gördüm tam alacaktım ki Eda da aynı kalemi almak için edildi. Elimin üstüne elimi koymuştu. Yanakları aniden kızarmaya başladı. Utanmıştı. Utanınca çok güzel olduğunu fark ettim. Elini hemen çekti. Kalemi alıp kalem kutusuna koydum. Kapadı ve çantasına koydu kalem kutuyu. Sıradan kalktım ve elini tutup çektim kendime doğru. Biraz yürüdük "Okulu kırıp bir şeyler yapalım mı ? "
~~~~~~~~~~~~~Eda~~~~~~~~~~~~~
Ne demeliydim ki eğer geri cevirsem beni anlarmıydı ? "Başka bir gün kırsak çünkü şimdi Geometri dersimiz var ve ben pek iyi değilim bu derste okuldan sonra bir şeyler yapsak ? :) . Önce yüzümü bir süzdü. Sonra bana gülümseyerek "Peki" dedi. Bu çocuğun sevdiğim yanlarından bir tanesi buydu beni anlıyordu...
~~~~~~~~~~~~~Mert~~~~~~~~~~~~
Aslında biraz kılmıştım ama belli etmemek için elimden geleni yaptım. Sahte bir gülümseme aceba anlamışmıydı ? Umarım anlamamistir diye dua ederken zil ile kendime geldim. Sınıfa doğru yürüdük beraber. Sınıfa girdiğimizde Eda koşarak sırasına oturdu. Bende arkadaşlarımın yanına gittim.
"Dostum seninki diyorum onun yüzünden bizimle zaman geçiremiyorsun."dedi Anıl
" Ahh Anıl yapma dostum bunun Eda'yla bir alakası yok" dedim ve Eda'ya baktım.
~~~~~~~~~~~~~Eda~~~~~~~~~~~~
Sanırım benim hakkımda konuşuyorlardı. Aceba ne diyorlardı ? Onlara bakmaya devam ettim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Sadece Sen ♥
RomanceBu benim ilk hikayem umarim begenirsiniz.. :D Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum lütfen okuyucu sayısı artsın...