5. Bölüm

95 7 0
                                    

Kapı açıldı...

Esra ' ydi.  "Üzgünüm Öpüşmenizi kesiyorum ama Edacim seni Serkan hoca çağırıyor. " dedi ve kucuk bir kahkaha attı. Sanırım benden müzik sözlerini isteyecekti. Bende Mertin kollarından sıyrılıp çantama ilerledim. Müzik defterimi aldım. Mertin yanağına küçük bir öpücük kondurup "Ben seni ararım haberlesiriz dedim ardından kapıya doğru ilerledim. Esra hemen arkamdaydi. Öğretmenler odasına girdik ve tahmin ettiğim gibi muzik sözlerini istedi. Bende defteri uzattım ardindan bana dönüp "Tamam Edacim sen git ben defterini sana yarın göndereceğim." Dedi. Bende sınıfa gittim. Çantamı alıp ilerlemeye başladım. Kitabım tabiki kitabımı okuyordum. Okulun kapısından çıkarken bir çocuğa çarptım yere düşürdü beni ! Bana elini uzattı ve "Özür dilerim ben şey çarpmak istememiştim." Yüzüne baktığımda ise yeşil gözler,sarı saçlar...

Elini tuttum ve kalktım. "Bana adınızı söylermisiniz ?" Imm söylesem mi aceba ? Ahh ne saçmalıyorum tabikide "Şey ben Eda" dedim ve hafif gülümsedim. Sanırım gülümsediğimi gördü ki oda gülümsedi " Bende Emir." Dedi Emirr imm hic fena bir isim değildi.

"Tanıştığıma memnun oldum. " dedim.

"Ben bu okula yeni geldim ve hic bir seyden haberim yok yardım edermisin ?"

Ben ve tatlı çocuğu gezdirmek tabiki evet ama Mert ?! Mert görürse ağzımı yüzümü dağıtır. Ama umrumda değildi çünkü sadece yeni bir arkadaş.

"Ahh tabikide sen öğlencisin sanırım ? "

"Bana bu saatte gelmem söylendi. "

"Yani öğlencisin."

"Denilebilir... peki sen sen öğlencimisin ? "

"Hayır ben sabahçıyım."

"Anladım..."

◆◆¤◇◆◆¤◆◇¤¤◇

"Bak burası kağıdında yazan sınıf burada ders işleyeceksin..."

Okulun her köşesini dolaştırmistim sanırım ama eğlenceliydi... Bana ailesinden bahsetti onun annesi yokmuş. Benimde babam. Ortak bir çok yönümüz vardı en sevdiğimiz yemeğin pizza olması gibi...

"Üzgünüm benim artık eve gitmem gerek ama telefon numaranı verirsen sana ulaşabilirim" dedim ve beklemeye başladım. Telefonunu çıkardı 'İphone s6' vay be hem yakışıklı hem zengin. Bende telefonumu çıkardım ve telefon numarasını aldım.

Adı neydii ?

Himm hatırladım 'EMIR'

Telefonuma 'YENI COCUK EMIR' diye kaydettim o kadar fazla emir olmaliydiki karistirabilirdim. :)

Veda edip otoparka ilerleye başladım. Hava sanırım biraz soğumuştu. Ellerimi omuz hizzama getirim sürtmeye başladım. Az da olsa ısınmıstım. Arabaya bindim anahtari takıp çevirdim sanırım biraz hızlı olmam lazımdı ne de olsa eve geç kalmıştım annem evde değildi ama ben eve geç kalmayı sevmem tam zamanında evde olurdum yani saat tam 13.00 ken..

Biraz radyo dinlesem iyi olacaktı açtım bi kaç kanal değiştirdikten sonra Selena Gomez Slow Down başladım dinlemeye pek Selena dinlemediğim için ezbere bilmiyordum şarkıyı. Eve geldigimde ise hemen park edip kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıyı açtım ve eve girdim. Hemen yukarı çıkıp çantamı bıraktım ve üstüme pijamalatimi geçirdim. Sacimi hemen bir ev topuzuna döndürdüm.

Mutfağa inip bir şeyler atıştırdım.

◆¤◇¤◇◆¤¤◆◇¤◆◇◇¤¤◆◇◆

Aynı Yıldızın Altında...

Harika bir filmm ♥

Elimdeki cips kasesini masaya bıraktım. Ve ayağa kalktım banyoya ilerlerken ise gözlerimden yaşların geldiğini fark ettim. Ne ağlıyormuydum yani ? Saçma bir film için ( aslında çok güzel bir film)

Banyoya ilerledim ve yüzümü yıkadım. Soğuk su çok iyi gelmişti. Annem hala gelmemişti üstelik saat 22.17 idi. Ve ortalarda yoktu. Lanet girsin...

Telefonum çalıyordu. "Nerde ki bu telefon ? "

Sonunda yaptığın altında buldum.

'Bir cevapsız arama 'annem''

Annemi aradım

"Alo kızım"

"Anne"

"Kızım ben geç kalabilirim."

"Ned-"

Yüzüme kapadı lanet girsin ya...

Ardından ise

'Yeni çocuk Emir' arıyor...

"Alo Emir ? "

"Nasılsın Eda ? "

"Iyilik sen ? "

"Iyi bende"

"Sana bir şey söylemem gerkiyordaa"

"Evet söyle"

"Be-ben Se-seni....

Umarım hikayemi begenmissinizdir :) en uzun sekilde yazmaya çalışıyorum ama elimden bu kadar geliyor yorum yapmayi unutmayinn :) begenmediginiz kisimlar varsa onlarida yazin ki bi daha oyle seyler yazmayayyim...

♥ Sadece Sen ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin