"Be-ben seninle sey konuşacaktımda..."
"Evet dinliyorum Emir"
"Ben müdürle konuştum bende artık sabahçıyım. "
"Ne güzelll... (^-^) "
"Tamam o zaman yarın sabah buluşuyoruz...."
"Tamam yarin sabah kantinde ol ben yanina gelirim "
"Tamam kantinde."
"Sey benim kapatmam gerek sonra görüşürüz...."
"Peki iyi geceler "
Dedim ve telefonu kapattım. Odama çıktım. Kulaklıklarımı alıp taktım ve şarkı dinlemeye başladım....
◇◆¤◇¤◆¤◇◆ ¤◇
Alarm ile gözlerimi açtım saat 07.15 hemen giyinmem gerek Emir ile randevum var pek randevu denilemez ama...
Banyoya ilerleyip rutin islerimi bitirdim. Dolabıma gittim ve dünden seçmiş olduğum kıyafetleri giydim. Yırtık bir kot ve siyah üstünde team boys yazan bir ti-shirt ve siyah gözlüklerim...
Giyindikten sonra çantamı alıp aşağıya indim.
"Anneee!?!!"
Annem cevap vermedi sanırım eve gelmemişti ya da geldi gece ama sabah erkenden çıktı...
Ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım...
◇◆¤◆◇¤¤◇◇◆◆◇◆◆◆◇
Okula vardım. Çantamı kucaklayıp içinden kitabımı çıkardım 'CADI' adında bir kitap okuyordum. Okulun kapısına geldim. Icinde anlattığı şey bir kız var ve bu bir cadı tabi cadı olunca başından dert eksik olurmu ?
Omuzuma dokunan el ile kitaptan ayrıldım ve arkama Baktım. Kimseyi göremedim :?
Bir daha dokundu bu sefer sağ omuzuma. Arkamı döndüğümde yine bir sey yoktu. Birisi benimle dalga geçiyor ama hadi hayırlısı...
Ve tekrar dokundu bu sefer sol omuzuma birden arkami dönünce ne göreyim Emir bu çocuk benle dalgami geciyor ?
"Günaydın güzellik"
Bana güzellik dedi. Ben ve güzellik aradaki fark yani ejderhalarin günümüzde olması gibi bir şey...
"Hey sana diyorum"
"Şey Özür dilerim ben dalıp gittimde."
"Önemli değil güzellik."
Aceba benim sevgilimin olduğunu biliyormu ? Sormaktan zarar gelmez heralde..
"Sevgilimin olduğunu biliyorsun öyle degilmi ? "
"Bunu daha önce söylememiştin."
"Daha yeni tanıştık söylemeye bile zamanım olmadı."
"He doğru "
"Sınıfın ne ?"
Eğer bizim sınıfta ise yandı Mert de bizim sınıfta eğer onu benimle konuşurken görürse kıyamet kopar...
"Sey bi saniye.. imm 11 E "
Lanet olsun aynı sınıftayız.. Mert beni onun yanında görürse...Tamam daha fazla konuşamayacağım.
Sınıfa doğru yürüdük beraber. Sınıfa girdiğimizde bütün gözler bizim üstümüzdeydi. Ya şimdi Mert'e söylerlerse ben ne dicem ? Kafamda deli sorular... Şarkıya bağladım.
Sıraya gittik
" Önden bayanlar"
Dedi... Ne kadar saçma bir söz...
Geçtim ve sıraya oturdum. Biraz sohbet ettikten sonra öğretmen girdi sıradan sözler
"Günaydın çocuklar"
"Günaydın"
O ders öyle geçti. Diğer ders öyle geçti derken öğlen oldu. Toparlandım ki Esra yanima koşarak geldi. Bana baktı ve konuşmaya başladı
"Eda kanka kavgan varmış"
"Ne kavgası kanka?"
"Mert'in eski sevgilisi seni dövücekmiş..."
"Haa haa gerçekten mi ?"
"Kanka şaka yapmıyorum. "
"Tagam kanka ne zaman ?"
"Çıkışta."
"Tagam arkanı topla tamammi ? Herkesi orda görücem."
"Tamam."
Kavga için hazırım. Ama önce eve gitmem lazım herkes ve onlar okulda beklerken ben okula girmeliyim ki havamız olsun ve de şaşırslar...
Eve doğru yola koyuldum. Emir aradı.
"Alo"
"Efendim ?"
"Kavgan varmış ?"
"Ne yapacaksın ?"
"Bilmem sordum öylesine."
"Tamam"
"Bende orda olucam"
"Tamam görüşürüz. "
Telefonu yüzüne kapattım. Ve evin yolunu tuttum.
◆¤◇¤◇¤◇
Kapıyı açtım ve bodruma indim orda spor aletleri vardı. Bi aralar boxa gittiğim için kum torbaları da vardı. Çalışmaya başladım. Bir de bi eldivenim var icinde demir gibi sert bir şey var aldım onu ve taktım. Sonrada evden çıktım HAZIRIM...
Okula doğru yürümeye başladım. Icimden ne konuşacağımızı düşünüyordum.
'Sen benim eskilerime çok meraklısın sanırım'
'Evet çok meraklıyım ne yapacaksın ? '
'Orospu olduğunu taa 100 metre öteden anlayabilirim'
Ve ben bir tokat geçirim. Sonra kız yere düşer ve ben kazanırımmm..
Derken okula geldim. Kız bi 15 20 kişi toplayıp gelmiş. Kıyamam ben ona yaa (^-^) onlar beni ararken bağırdım
"Benimi arıyordunuz ?"
Kız yanıma koştu ve arkasıda geldi sonra kız bana tam tahmin ettiğim gibi
"Benim eskilerime çok meraklısın galiba"
Dedi tahmin etmistim simdi ben cevap vericem ve orospulu cümleyi soyleyecek ve olay bitecek...
"Evet çok meraklıyım. Ne yapacaksın?"
" Orospunun önde gidenisin be kızım..."
Tam tahmin ettiğim gibi olmadı ama yinede şimdi vurma sırası vardı...
Elimi havaya kaldırdım ve vurdum kız yere kapaklandı. Ki o anda bir ses duyduk...
"Ne oluyor orada??....."
En uzun bölüm bu olsa gerek aceba kim ne oluyor orada diyor ayy çok heyecanlı... :D yıldızlamayı unutmayın sizi severun :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Sadece Sen ♥
RomanceBu benim ilk hikayem umarim begenirsiniz.. :D Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum lütfen okuyucu sayısı artsın...