7. Bölüm

76 7 0
                                    

"Ne oluyor orada?"

Ses tonu yavaş ve kalındı..

Sesin geldiği yöne baktım ki bakmaz olaydım. Selim hoca LANET GIRSIN. Şimdi disipline gidicez.. Benim kafam dalmışken o kız söze başladı

"Öğretmenim ben bi kızı arıyordum arkadaşa soracaktım ki bana vurdu..."

Ağlamaklı bir ses tonu vardı.

"Anladım. Eda takip et ve sen (kızı göstererek).

Ben daha açıklama yapmamışken çok adilsiz bir okul.

Selim hocanın peşinden giderken kız bana baktı ve güldü. Bende ona kaşlarımı niye bakıyon çok mu komik ? Dercesine baktım. Kapıyı açtı ve bizi iceri davet etti. Önce o kız sonra ben girdim.

"Oturun." dedi Selim hoca ve sözüne devam etti...

"Evet anlatın bakalım ne oluyor ?"

Kız hemen atıldı.

"Öğretmenim ben bi arkadaşımı soracaktım ki--"

Lafını kestim ve;

"Öğretmenim yemin ederim yalan dışarıdakilere sorun. Ben yeminle böyle bir şey için bir kızı dövmem. Hem bana olur olmadık laflar etti."

"Doğrumu?" Dedi selim hoca ahaha noldu bana inandı hıh kapak gızımm...

"Hayır hocam ben arkadaşı sordum sad--" laf kesmek hobim oldu ahahaha

"Hocam dışardan birini çağırın kim olursa olsun bir sürü kişi var. Seçin hocam. Hatta siz seçin çünkü sonra o onu tuttu bu bunu tuttu olmasın."

Dedim.

"Peki bakalım önce adınızı söyleyin."

"Sedef hocam" dedi Sedef mi iğrençç bi isim.

"Ben Eda öğretmenim beni zaten tanıyorsunuz. "

"Evet tanıyorum listen çok kabarık." Hoca öyle dediği an kız bi telaşlandı o an ki sevincim ...

Kızın yüzü kıpkırmızı...

Selim hoca;

"Kalın burda ben geliyorum."

Dedi. Ve çıktı odadan

"Doğruyu soylicekmisin ?"

"Tamam soylicem ama lutfen bir daha birbirimizi tanimayalim."

Yalvarircasina konusuyo kiyamam :D

Derken.. Bir inek öğrenci geldi ve olanı biteni anlattı. Ve o olay orada bitti.

◇◆¤◆◇◆¤◇◆◆◇◇

Eve girmek için anahtarımı çıkardım. Açtım ve eve girdim. Çantamı fırlattım ve ayakkabıyla içeri girdim.

"Anne!?!!"

Cevap yok telefonumu aldım ve annemi aradım.

------'aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra---'

Kapalı telefonu. Ahh ne oluyor nerde bu kadın ? Mutfağa ilerledim ve bir şeyler atıştırdım. Sonra koltuğa doğru uzandım. Televizyonu açtım. Karıştırdım ama hiç bir şey yoktu sonrada Disney Channelli izlemeye başladım. Git gide acıkıyordum. Mutfağa ilerleyip bir şeyler yemek için baktım sanırım mısır gevreyi yiyecekyim. Sütü çıkardım bir tabak ve birde mısır gevreği he bu arada kaşıkta var...

Ben hazırlarken kapı çaldı. Annem gelmiş umuduyla kapıya yöneldim. Açtım birde ne göreyim ???

Bölümün uzun olduğunu düşünüyorum daha uzun bolumlerde olacak dediğim gibi ama yıldızlamayı unutmayın :* :D

♥ Sadece Sen ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin