YAZ TATİLİ GELDİ

124 5 0
                                    

Kuşların o güzel sesleriyle uyandım bu gün yine. Burnuma gelen güzel çiçek kokuları yaz mevsiminin habercisi adeta.
Ohh bir başka uyanıyorum sabahları artık , bir başka başlıyorum güne. Şu ziller hayatıma girdiğimden beri kendi başıma bir şeyler yapabilmek güven veriyor adeta. İşe yarıyorum adeta daha ne olsun.
Kalkayım da kahvaltıyı ben hazırlayayım bari...
--- Cem oğlum sen neler yapmışsın böyle? Allahım ölmeden bu günleride gördüm. Oğlum kahvaltı hazırlamış. Dur gidip ikide yumurta kırayım bari...
--- Annecim Hatice teyzeye uğramak istiyorum izin verirmisin biraz?
--- Olur kuzum git bakalım hatice teyzen napıyomuş.
Zillerime tutunarak Hatice teyzeye doğru yürümeye başladım.
Heh heh!...
Bi nefes sesi var sanki huzursuzum çok yakınımda birini hissediyorum. Durdum bekledim. Durunca ses kesildi.
--- Kim var orda? Hey kim var orda!
Heh heh!...
Korkar adımlarla yürümeye devam ediyorum.
--- Hey kim var orda? Biliyorum burdasın. Kimsin sen?
---Hatice teyze!
Lütfen yapma korkuyorum kimsin sen kimsin?
Korkudan öyle bir hızla dönmüşüm ki olduğum yerde. Öyle bir sarsmışım ki zilleri düşerken. Hatice teyzeyle annem evlerinden fırlamış.
Hatice teyzenin sesini aldım ilk önce.
--- Mesut Mesut! Oğlum ne istiyorsun şu garibandan gel buraya çabuk.
--- Hah hah ha! Diye gıcık gıcık gülen Hatice teyzenin torunuymuş meğersem.
--- Ah Cem düştünmü kalk kalk.
Elimi attım zillere tam doğrulurken annem nefes nefese yatıştı.
--- Cem Cem oğlum noldu sana düştünmü? Ah nasıl korktum Allahım
--- Gülcan kızım ahh kurban olurum kusura bakma nolur.
Benim afacan torun korkuttu heralde Cem' i. Bir şey oldumu bir yerine oğlum? Ahh kurban olurum.
--- Noldu noldu düştünmü? Önüne baksana körmüsün?
Hahaha.
--- Sus bakayım sen. Çekil şurdan git eve çabuk.
--- Kim bu hatice teyze?
--- Ah sorma kızım sorma. Benim gelin bu yıl çok yorulmuşmuşta tatil yapıp, kafasını dinliycekmiş. Getirdi oğlan, attı başıma bu afacanı. Dünden beri hayatım zehir olmuş vallahi. Ne sustan anlar ne durdan. Ayy Gülcanım dua edelim de kazasız belasız geçirelim bu yaz tatilini.
--- Allah yardımcın olsun Hatice teyzem pek bir yaramaz. Üzülme sen yine Cemle arkadaş olurlar belki hı.
--- Anne anne eve gidelim hadi.
Mesut... ismi bile  çok itici geldi kulağıma. Hele o nefes sesleri aklıma geldikçe içim ürperiyor.
Düşünüyorumda kendi kendime arkadaş olabilirmiyiz acaba. Hiç arkadaşım olmadı bu güne kadar denemelimiyim bilmiyorum.
--- Anne sence o kötü birimi?
--- Kim oğlum?
--- Hatice teyzenin torunu Mesut.
--- Yok be oğlum kötü değildir o bakma sen.
--- Ama korkuttu beni. Hem dalga geçti. Körsün dedi bana.
--- Evin tek çocuğu olunca biraz şımarık büyütülmüş galiba. Çocuk o çocuk daha. Çocuklar melek olur kötülük yapmazlar. Hem belki arkadaş olursunuz ne malum. Gel oğlum gel yemeğini koydum. Korktun sen korktun bakma.
--- Olmuycam anne ben onunla arkadaş falan. Olmuycam işte. Korkuttu o beni çok korkuttu.
Yemeğimi pek yemedim. Çok üzülmüştüm bugün. Erkenden uyumak istedim. Yatağıma gidecek kadar  halim bile yoktu.
Annem yatırdı bugün üstümü o örttü. Uzun zamandır unutmuştum karanlıkta yaşadığımı, hayatımın karanlık olduğunu unutmuştum. O Mesut denen çocuk ümitlerim için yakmış olduğum o facık mumu
O pis nefesiyle söndürmüştü.

KARANLIK UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin