- Tik tak tik tak...
--- Bir gelişme var mı anne?
--- Yok oğlum yok... İki saat oldu çocuk ameliyatta.
--- Annesi nerde?
--- Şuralardaydı garibim. Perişan oldu perişan.
Ameliyathanenin kapısı açılır doktor çıkar...
--- Hastanın yakınları?
--- Gülcaaaan! Gülcan kızım nerdesin gel doktor çağarıyor.
--- Burdayım noldu? Bişey mi oldu oğluma? Noldu?
--- Acil kana ihtiyacımız var. Çocuğun durumu çok ağır. Vücudunun belirli bölgelerinde kırıklar oluşmuş. Bu nedenle acil kan bulmanız gerekiyor. Hastanın kan gurubunu hemşirelere bildirdik.
--- Benim kanım olur mu ki? Bilmiyorum benim kan gurubumu. Uyarsa vereyim oğluma kanımı.
--- Yan tarafta kan merkezi var. Elinizi çabuk tutun lütfen durumu ağır.
--- Murat oğlum gel götür bizi hadi. Bir faydamız olsun yavrucağa.
--- Hemşire Hanım hemşire hanım bakarmısınız? Biz bu sabah getirilen düşme vakası için kan vericektik. Şuan ameliyatta.
--- Evet bize bildirildi. Acil B pozitif.
--- Benimki uymuyor. Annesi bilmiyor. Ben etrafa sorayım. Siz de annesinin kan gurubuna bakın. Belki uyuyordur.
--- Evet benimkine bakın. Uyuyor ise vereyim oğluma kanımı.
--- Siz şöyle geçin hanımefendi. Sizde sorun etrafa belki uyan olur beyefendi.
--- Koş oğlum koş. Elini çabuk tut nolursun.
--- Tamam anne. Sen Gülcan ablanın yanından ayrılma. Ben bide Zehra' ya sorayım.oda Mesut'u ifadeye götürmüştü. Onunki uyuyordu heralde.
--- Alo Zehra ne yaptınız işiniz bitti mi?
--- Yok. Daha ifadesini alacaklar. Pisikoloğu bekliyoruz.
--- Senin kanın B pozitif miydi?
--- Evet noldu ki.
--- Hemen hastaneye gelmen gerek. Çocuğa acil kan lazım.
--- İyi de Mesut?
--- Bırak o Allah'ın cezasını. Şu çocuk ameliyattan çıksında ben bunların hesabını çok kötü sorucam ondan,
--- Tamam Murat. Ben hastaaneye geliyorum. Sen de Mesut'un yanına gel. Rica ediyorum yüklenme çocuğa. O da çocuk. Yeterince korkmuş zaten.
--- Sus Zehra . Sen şımarttın bu çocuğu zaten. Kendin gibi bencil, duyarsız bir şey yaptın en sonunda. Kapat ben geliyorum şimdi. Sen de elini çabuk tut.
--- Vah Hatice teyzem. Gördün mü uymadı benim kanım oğluma.
--- Üzülme kızım. Gel otur şöyle. Helak ettin kendini. Murat bulur şimdi? Hah. Zehra da geldi.
Zehra kızım gel biz burdayız.
--- Merhaba geçmiş olsun Gülcan Hanım. Ben az önce kan verdim. Bir ünite daha gerekliymiş. Arkadaşımı çağırdım o da vericek. Gelir birazdan. Bakın ben Mesutun yaptıkları için çok üzgünüm. Aslında böyle bir çocuk değil o. Nasıl böyle bir haylazlık yaptı anlamıyorum.
--- Haylazlık... Öylemi Zehra? Sana göre haylazlık tabi. Sen gözleri görmeyen çocuğun elini tut. Götür kör bir kuyunun yanına öylece bırak, sonra da bunun adı haylazlık olsun. Bu düpedüz canilik, canavarlık anlıyor musun?
--- Tamam tamam Hatice teyze yapma ne olur. Böyle bağırıp çağırmanın kimseye faydası yok artık. Oğlum o ameliyataneden Sağ Salim çıksın başka hiçbir şey istemiyorum
--- Oğlunuzun iyileşmesi için elimden gelen her şeyi yapacağım. Lütfen Üzülmeyin artık.
(KARAKOL)
--- Şimdi bana her şeyi en baştan anlat bakalım Mesut.
--- Ben ben şey Onunla oyun oynamak istemiştim sadece.
--- Oyun oynamak istemiş ha Allah'ın cezası ne işler açtın başımıza. O çocuk ameliyattan Sağ Salim çıkmazsa katil olacaksın farkında mısın?
--- Bakın beyefendi böyle devam ederseniz dışarı çıkarmak zorunda kalacağım.
--- Memur Bey ifadenin böyle devam etmesine izin veremem O bir çocuk ne de olsa.
--- Murat Bey ifade sırasında sizin dışarıda olmanız daha sağlıklı olacak. Çocuğunuzun psikolojisini düşünmek zorundayım.
--- Tamam Tamam çıkıyorum burada oturdukça benim psikolojim de mahfoluyor.
--- Oyun oynamak istediğini söyledin Mesut nasıl bir oyun bu?
--- Aslında biz Saklambaç oynuyorduk.
--- Sence mantıklımı Mesut,
gözleri görmeyen bir çocukla nasıl Saklambaç oynuyordun?
--- Ben onu hiç düşünemedim.
--- Demek düşünemedin Mesut. Gözleri görmeyen bir çocuğu kör kuyunun dibine kadar götürebildin ama gözlerinin görmediğini hesaba katmadın ha? Sakın bunu kasten yapmış olmayasın?
--- Hayır Hayır ben öyle bir şey yapmadım kesinlikle.
--- Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz memur bey, bu kadarına İzin veremem.
--- Çocuğun psikolojisi mi bozuluyor psikolog Hanım? Unutmayın ki o hastanede yatan da bir çocuk Üstelik kör bir çocuk ve şu an canı ile uğraşıyor. Ve ben Onu düşündükçe bu caninin çocuk olabileceğini hesaba katmıyorum kusura bakmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK UMUT
General FictionBen karanlığı sevmem!!! Kaybolur karanlıkta tüm umutlarım. Bana ışık tutun!!!